Essential Killing - online (2010) Lektor PL

Essential Killing - online (2010) Lektor PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 7

Kategoria: Różności

Tagi:
avatar

Dodał: anonim

Polecam, fajny film

Komentarze z FB

Komentarze do Essential Killing - online (2010) Lektor PL

Dodaj komentarz
avatar
anonim (*.*.194.225) 2014-10-27 18:09:42 0
to nie dla mnie...jestem chora gdy widzę wojnę Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.215.134) 2014-10-21 21:06:37 0
kupa Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.109.31) 2014-09-26 00:27:28 0
suchar jak nic Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.255.140) 2014-08-23 20:54:44 +1
malo kto wie ale tak bylo i to w Polsce sie dzialo ale to juz inna historia. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.206.39) 2014-08-21 19:20:22 0
ten film to beznadzieja i kompletne dno Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.31.160) 2014-08-02 14:52:37 0
tAK GÓWNIANEGO FILMU DAWNO NIE WIDZIAŁEM Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.114.62) 2014-07-14 11:29:58 0
lipa Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.21.36) 2014-07-25 22:17:03 +1
@anonim: W Media Markcie nie kupuj, czego sie spodziewałeś "Helikoptera w ogniu"? To film o samotności w tym jak człowiek staje się zwierzyną. Tylko tyle i aż tyle. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.87.81) 2014-04-05 18:06:34 +5
Bardzo dobry. UWAGA! Ten film nie jest dla idiotów, więc nie marnujcie na niego czasu i nie wypisujcie bzdur:-) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.113.140) 2014-04-17 15:37:21 +2
@anonim: Chyba jestem idiotą bo obejrzałem go ale nie zrozumiałem, co jest w nim ukazane? To że talib może mordować a może to że służby nie potrafią go złapać? Na prawdę nie rozumiem sensu tego filmu proszę o wyjaśnienie. P.S nie mówcie że ukazuje "niesprawiedliwą" wojnę na bliskim wschodzie bo powiedzmy że "ten talib" jest rzeczywiście niewinny, amerykanie okupują jego kraj. Ale czy to powód by zabijać bezbronnych (mam na myśli tych ludzi w Polsce) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.103.32) 2014-03-17 17:44:06 +1
...strata czasu i tyle... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.239.67) 2014-03-16 10:00:06 +2
wspanialy.to zaszczyt ze Vincent Gallo zagral!!!!!!u Skolimowskiego Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.32.2) 2014-03-07 12:45:26 +2
OSAMA CIE ZAJEBIE ZA ROBIENIE LASKI ELROCFELOM FAJNY FILM ALEKSANDER ! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.32.2) 2014-03-07 12:40:28 +1
TAKI SOBIE OLEK! Odpowiedz
sebastianczestochowski 2014-03-02 23:07:30 +2
zajebisty Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.29.149) 2014-03-02 20:22:11 +1
Śmierć w Wenecji się chowa Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.46.66) 2014-02-24 00:17:02 +1
badziewie jakich malo Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.49.231) 2014-02-05 01:52:31 +1
Ale totalna lipa!Nie polecam. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.6.209) 2014-01-22 09:54:27 0
Seigner pasuje do tych garnków, jak głuchy do filharmonii Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.210.196) 2014-01-19 21:23:42 0
słaby niewarty uwagi Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.218.60) 2014-01-15 17:31:43 +6
Do wszystkich komentatorow typu:dupa ,badziewie,kleska ,gowno, wasze komentarze swiadcza o tym ,czym sami jestescie prostaki. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.222.144) 2014-01-05 01:19:41 0
gówno!!!! Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie