Rozwiązłe życie małp bonobo (+18)

Rozwiązłe życie małp bonobo (+18)

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 59

Kategoria: Rozrywka

Tagi:
goryl    malpa    malpy    orangutan   
avatar

Dodał: anonim

po stosunku zawsze prysznic musi być

Komentarze z FB

Komentarze do Rozwiązłe życie małp bonobo (+18)

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.52.219) 2012-05-25 14:12:17 +49
moja żona tez mnie kopie jak chce sie kochac... Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.227.217) 2012-04-16 15:00:49 +42
Co ja kur.wa oglądam Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.32.7) 2012-04-16 15:00:49 +20
te malpy mają bogatsze życie erotyczne i towarzyskie odemnie ;D Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.227.43) 2012-05-25 14:10:15 +14
Czyli, krótko mówiąc, gdyby baby nie stroiły fochów, tylko same się napraszały na bzykanko, to by nie było żadnych wojen, bo faceci by kilka razy dziennie spuścili parę, a potem szli spać. Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.19.228) 2012-04-25 16:20:44 +12
gatunek tych małp za kilka tysiecy lat wyewouluje i będzie normalnym Homo Sapiens Sapiens. Ogólnie bedzie to czlowiek totalnie debilny, gdyż małpy te teraz wychowuja sie w rezerwatach, czyli maja wszystko pod ręką... zero myslenia i działania i uczenia sie. czlowiek za duzo ingeruje. oczywiscie o ile swiat dotrwa to tej nowej ery kiedy to MY, homo sapiens sapiens wyewoulujemy w jakis inny dziwny gatunek ale bardzo mądry, porozumiewający sie telepatią, to te dzisiesjsze małpy będą ludźmi i ludzie Ci będą traktowani jak zwierzęta, a nawet gorzej. nadal będą zyli w klatkach, wiec ludzie będą zyli w klatkach. ... co ja pierd..ole xD Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.193.238) 2014-02-01 15:21:12 +1
31 sekunda JA PJERDOLE JAKI WJELKI KUTAS !!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.15.9) 2013-10-08 13:14:16 0
wychodzi na to ze te malpki maja lepiej niz co nie ktorzy ludzie:)jak w malpim raju..jedza owoce :)mocza dupy w stawie i pieprza sie po kontach nic nie robiac:) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.163.200) 2013-04-10 13:08:40 0
hehehehehehehehehhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehehehehehehehgeh Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.167.50) 2012-12-28 14:55:33 0
To ujęcie w 1:51 jest bezcenne :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.250.10) 2012-10-05 18:08:36 0
Podkład muzyczny niszczy system ... Odpowiedz
alexchodzynski 2012-08-11 09:08:17 0
malpa lezy i ma na wszystko wyje bane Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.126.45) 2012-08-08 07:59:42 0
żona sie puszcza a stary na drzewie ma wyje.bane Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.233.49) 2012-08-07 19:22:19 0
szybko doszedł Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.29.179) 2012-04-29 21:34:54 0
Co ja pacze :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.248.229) 2012-04-27 16:03:51 +4
ruchałbym. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.44.133) 2012-04-25 14:04:53 0
NICZYM CZŁOWIEK JAJAMI DO GÓRY . A PROPO CO TO BYŁO UKŁUCIE KOMARA ? TEŻ BYM MU ZAJECHAŁ KOPA ... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.142.112) 2012-04-19 17:55:49 0
ale co w tym jest najlepsze? to że się kochają a jak kończą siadają tak jak gdyby nic się nie stało i by się nie znali haha zabawne :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.99.101) 2012-04-16 15:00:49 +2
parówa im staje tak jak wam.. Odpowiedz
adrianek1885 2012-04-25 00:39:59 +2
tak właśnie kiedyś ruchali się ludzie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.120.209) 2012-04-25 00:40:04 +1
kto zrozumie kobiety Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.149.178) 2012-04-16 15:00:49 +1
a gdzie papieros po stosunku? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.149.178) 2012-04-25 00:40:16 +2
nie ruchałbym ma za małe cycki :/ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.149.178) 2012-04-16 15:00:49 0
hank moody? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.149.178) 2012-04-16 15:00:49 0
tam jezus wisi na krzyzu?? a nie to małpa... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.149.178) 2012-04-25 00:40:32 +2
ma chłopak duszę ruchacza... Odpowiedz
Więcej
Następne video z głównej >

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie