Lśnienie Lektor PL

Lśnienie Lektor PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 27

Odsłony: 233553

Kategoria: Różności

Tagi:
caly    film    horror    lektor    lsnienie   
Dodano: 2012-02-29 15:39:53
avatar
Dodał:

Jack Torrance (Jack Nicholson) pracuje jako kurator w hotelu Overlook w górach stanu Colorado. Hotel jest zamknięty na zimę i Jack z rodziną są jedynymi mieszkańcami w budynku. Kiedy burze śnieżne blokują rodzinę Torrance'ów w hotelu Danny, syn Jacka, który ma nadprzyrodzone telepatyczne zdolności odkrywa, że hotel jest nawiedzony i duchy powoli doprowadzają jego ojca do obłędu. Kiedy Jack spotyka ducha pana Grady, poprzedniego kuratora hotelu, sytuacja staje się coraz groźniejsza.

Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
sortuj po: najlepsze najnowsze
Cannabis_Culture 2012-04-16 15:00:49 +111
Klasyk 5/5 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.57.5) 2014-01-22 20:33:22 +5
@Cannabis_Culture: rozkręci się,a ten dzieciak jest bohaterem na końcu,pisarz sfiksuje i słusznie zostanie w labiryncie.koniec,może być Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.96.14) 2013-12-28 20:39:47 +53
moim zdaniem film jest jednym słowem ZAJEBISTY , początek może nudny ale przecież jest to wprowadzenie , ogólnie akcja się świetnie rozkręca. dzięki muzyce film nabrał czegoś więcej. bardzo dobra gra Nikolsona i 'Wendy' , uważam że nie mozan pwoeidzieć że jest cały nudny , sami idiotci tak twierdzą , a o to argumenty :
- nagrany bardzo dobrze, muzyka, aktorzy
- przypominam że w horrorach nie chodzi o to żeby poleciłąo jak najwięcej krwi , jkieś mordesdta , chodzi o to zęby ludzie mogli się zastanowić , pomyśleć , film jest jednym z inteligentniejszych , trzeba używać mózgów żeby domyselc sie o co chodzi z 'n[p. RED RUM' , albo balem albo samym LŚNIENIEM.
ttrochę irytują mnie te '13- latki' , które piszą ponizej ' nudne , bliźniaczki , krew; (również mam 13 lat ) daję głowę że jednak przynajmniej trochę na CIEBIE ODDZIAŁAŁO ?
pe. es nie czytałam ksiązki ale chętnie ją przeczytam :))
fpodsumowanie :
FILM POLECAM , MŁODSZYM DIZECIOM LEPIEJ NIE POKAZYWAĆ ( NIE CHODIZ NAWET O KREW, STRACH ITD) ALE BARDZIEJ O TO ŻE MOGĄ NIE ZROZUMIEĆ SENSU , ALBO NIEKTÓRYCH WYDARZENŃ
jak na fanatyka horroru oceniam go na 4,5/5 , są małe 'wady' ale jest watry obejrzenia Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.174.129) 2014-01-02 07:08:41 +4
@anonim: k!%@a jaki znawca, nie pogadasz :D A tak serio na Ciebie ODDZIAŁAŁO > ? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.174.129) 2014-01-02 07:09:12 +1
@anonim: Jak film może być inteligentny ? T_T Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.146.2) 2014-01-07 16:30:10 +3
@anonim: dokładnie zgadzam się horror to nie krew ani wyżeranie flaków takie coś budzi we mnie odrazę, chęć wyrzygania obiadu a nie uczucie lęku... horror musi być straszny, musi zaskakiwać ale przede wszystkim działać na psychikę tak by w nocy bać się spuścić wodę w łazience.... widziałem kilka razy w życiu takie filmy i powiem że potrafią się wryć głęboko w psychikę...a teraz parę słów o Lśnieniu...przeciętniak, buduje napięcie ale no średniak nie ujął mnie zbytnio, za to ksiażka...wczoraj rano rozpocząłem i wieczorem skończyłem wyśmienita...a film teraz jak obejrzałem...kaszana Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.255.236) 2014-03-06 20:28:51 0
@anonim: spoko, co w takim razie polecasz? :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.56.227) 2015-03-20 21:13:19 0
@anonim: dobrze wiesz o co mu chodziło. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.88.19) 2012-09-03 20:46:30 +23
super film Odpowiedz
Daewoo142 2014-03-18 22:39:24
[Użytkownik został zablokowany] Odpowiedz
michaelmyershalloween 2014-04-23 16:14:58
[Użytkownik został zablokowany] Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.217.48) 2014-03-04 16:03:53 +13
jak czytam wasze komentarze to mi sie noz w kieszeni otwiera i zamieniam sie w jack'a... rada dla gimbosow i reszty "filmomaniakow" jesli nie potraficie docenic prawdziwego kina i jaracie sie hostelami i innymi tego typu smieciami to ten film sobie darujcie... Dla mnie 5/5 :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.233.81) wysłano z m.cda.pl 2014-07-13 09:55:18 +9
I to jest prawdziwy horror! Nie to co teraz! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.56.227) 2015-03-21 17:30:23 +1
@anonim: przecież to w ogóle straszne nie było........... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.29.238) 2014-05-15 15:14:04 +9
W "Lśnieniu" podoba mi się, że jest doskonały i trzymający w napięciu a otrzymali taki bez żadnych efektów specjalnych. Teraz każdy film aby był fajny musi je mieć a im się udało zrobić lepszy. Szacuneczek!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.194.108) wysłano z m.cda.pl 2014-07-15 22:22:37 +8
JEJU! TEN FILM JEST TAK NUDNY ZE MOZNA USNAC!
NIC STRASZNEGO
MYSLALAM ZE BEDZIE FAJNY A NIE MOGLAM SIE DOCZEKAC KIEDY BEDZIE KONIEEEEC =_=
BEZNADZIEEJAAAAAA!!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.17.177) 2015-04-14 22:02:08 0
@anonim: moglas isc spac Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.197.117) 2014-07-03 14:38:19 +8
to jest jedyny najlepszy film który jest lepszy od badziewia z XXI wieku Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.201.237) wysłano z m.cda.pl 2014-06-28 14:11:32 +8
Film jest ekstra zmusza do myslenia i rozunienia trzyma caly czas w napieciu. Nie jest to film typu hostel czy piły że krew tryska wszedzie flaki lataja w powietrzu mózgi roztrzaskane o sciane. Jest to klasyczny horror.warty obejrzenia. Polecam 15/10 wedlug mnie ;) kto sie zgadza daje + ! Dzieki za umieszczenie tego filmu na necie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.97.226) wysłano z m.cda.pl 2014-06-30 02:29:56 +7
Świetny film 5/5. Klasyka Stanleya Kubricka. Rzadko filmy przebijają książki, jednak w tym wypadku zdecydowanie tak. Filmy tego reżysera zawsze dają do myślenia, dlatego jeżeli ci się spodobało i masz co najmniej 16 lat gorąco polecam "Mechaniczną Pomarańcze" Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.188.189) 2014-04-27 01:41:51 +7
Git Film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.236.220) 2014-01-26 08:53:02 +7
Ale fajowskie :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.236.220) 2014-01-05 12:42:34 +7
Ten chłopiec jedzie sobie przez korytarze na tym rowerku i nie wiesz cholera co się zaraz stanie :P
A te dziewczynki są okropne :(
Albo ta goła baba w wannie :( Odpowiedz
carlostokar6 2014-04-25 15:04:52
[Użytkownik został zablokowany] Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.51.126) 2013-04-11 12:45:35 +6
wspaniały film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.35.154) wysłano z m.cda.pl 2014-11-14 00:24:13 +5
Film o niebo lepszy od książki. To są straszne filmy ,takie , w których nawet dwie niewinne dziewczynki mogą być straszne a nie jebnac straszną obrobiona w photoshopie morde i być zadowolonym jak dzisiejsi reżyserowie horrorów. Jak dla mnie obok Halloween na miejscu najlepszych horrorów :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.181.250) 2014-07-17 17:43:02 +5
film może być ale bardziej komedia niż horror . Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.39.228) 2014-07-28 18:37:49 +2
@anonim: twoja stara na porodówce myślała czy to horror! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.164.230) 2014-07-03 22:47:25 +5
Doskonały! Budzi pierwotny lęk, oddziaływuje b. silnie na psychikę. Odpowiedz
Więcej

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie