Marley i Ja / Marley & Me (2008) - Lektor PL

Marley i Ja / Marley & Me (2008) - Lektor PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 10

Odsłony: 35046

Kategoria: Śmieszne filmy

Tagi:
Dodano: 2011-12-06 21:53:01
avatar

Doskonały film o przyjaźni z psa z człowiekiem . Film ,który wzruszy nie jednego widza ,ale nie jeden będzie się często śmiał :)
Miłego oglądanie :) . Sorry za odbicia sciany i mojego brata :) Ja byłem w pracy ,a on był w domu i łaził po domu . I sorry za jakiekolwiek głosy spoza filmu :) . Mam nadzieję ,że wam się podoba piszcie w komentach : ) !

Dodaj komentarz
sortuj po: najlepsze najnowsze
avatar
anonim (*.*.149.49) wysłano z m.cda.pl 2014-06-29 20:57:32 +12
k!%@a głośność jest do dupy!!!!!!!!!! :-( Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.245.202) 2013-07-12 15:29:57 +10
Jakość najgorsza..Bardzo ale to bardzo fatalna ;/ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.116.114) 2013-11-29 00:57:11 +4
super film szkoda żę kończy się smutnie popłakałam się pod koniec Odpowiedz
Arturgladiator44 2012-04-20 12:18:00 +3
Jedyne minusy to : zbyt jasny ekran i głos lektora ,którego nie lubię .Ale tak film fajny 4/5 Odpowiedz
wujek1916 2012-04-16 15:00:49 +2
lol cały film? xD może jak będzie troche czasu xD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.75.162) 2012-11-11 15:53:03 0
@wujek1916: jakie to smutne Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.32.219) 2014-11-03 21:03:21 +1
1. Widze laptopa.
2. Jakie to pastylki ? Odpowiedz
ffaffel 2012-04-20 16:39:10 +1
to ten jeden z lubianych filmów Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.62.166) 2015-02-05 22:24:57 0
myślałam, że to o bobie marleyu Odpowiedz
Dana_Codrington_Kandalska 2014-12-21 08:59:46 0
Jak mozna taki film wstawic , przeciez on jest nie do ogladania ----- WKURZA !!!! Fonia slaba i wizja slaba . Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.113.246) 2014-06-18 17:28:44 0
czemu ja za każdym razem jak to oglądam rycze jak głupia ?!?!?!????
Wg mnie to prawdziwy wyciskacz łez......... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.91.131) 2013-12-07 14:32:16 0
głupie i bez sensu widziałem lepsze :> Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.220.101) 2013-10-17 18:58:49 0
Ładny film. ;_; Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.190.1) 2013-09-08 09:15:33 0
fajna ale grafa to nie mówic lepiej!!!!!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.20.2) 2013-09-07 07:21:10 0
zj!%@na grafa ale film fajny Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.190.1) 2013-09-08 09:10:30 0
@anonim: nie wiem nie oglondałem jeszcze !!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.36.131) 2013-07-14 13:55:27 0
mój ulubiony film, mogę go oglądać bez końca no może bez końcówki ;( Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.73.3) 2013-03-11 18:49:14 0
o moja miłości moja ukochana jestem zgłodniały twego dotyku,od dłógiego samotnego czasu a czas może zdziałać tak wiele...... czy nadal jesteś moja! to tylko kawałek piosenki z filmu ghost Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.73.3) 2013-03-09 18:22:26 0
ups po co ja to napisalam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.73.3) 2013-03-09 18:18:24 0
ja normalnie nie widziałam lepszego filmu ale uwierz w ducha to terz dobry film ale ten o wiele lepszy Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.0.72) 2013-03-01 21:55:45 0
film nagrywany kamerką z laptopa ._. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.72.28) 2013-02-08 01:51:32 0
straszy fim Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie