Hostel 2 (2007) Lektor PL

Hostel 2 (2007) Lektor PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
×
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 19

Kategoria: Filmy Extremalne

Tagi:
cale filmy online    horror    hostel    lektor   
Dodano: 2011-11-14 06:43:49
avatar

Dodał: Odsłony: 44011

Pełny, nieprzerywany film

Komentarze z FB

Komentarze do Hostel 2 (2007) Lektor PL

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.233.18) 2014-01-22 16:11:03 +17
Świetny film. Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.111.179) 2014-02-04 23:35:05 +13
Wyruchał bym tą wysoką ,Fajna dupcia z niej :D Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.184.255) 2013-12-26 20:24:53 +8
ze się komuś coś takiego zrodziło w jego reżyserskiej głowie. należało by go poddać przynajmniej badaniu psychiatrycznemu jak nie już leczeniu. tu przekaz jest jednoznaczny reżyser woła o pomoc dla swojego chorego umysłu. Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

anonim (*.*.94.1) wysłano z m.cda.pl 2014-07-15 23:01:13 0
Jestem zadowolony, dobry film Odpowiedz
anonim (*.*.88.31) 2014-07-14 15:36:17 +2
ja bym wydymał wszystkie a nawet te stare baby w podartych gaciach Odpowiedz
anonim (*.*.143.17) 2014-07-08 14:13:31 +2
Końcówka zajebista ahahaha XD
Rozwaliły mnie te dzieciaki grające jej głową xDDD hasahashah
Ogółem całkiem fajne :D Odpowiedz
anonim (*.*.60.11) 2014-07-04 12:05:59 0
heh film był by może ciekawy gdyby nie dzieci grające w piłke głową tej babki, dzieciaki w takich filmach - porażka ... Odpowiedz
anonim (*.*.143.17) 2014-07-08 14:14:32 +1
@anonim: to bylo najfajniejsze XD Odpowiedz
blackheim 2014-06-01 23:58:45 0
Film na pewno zachęci amerykańskich turystów do odwiedzenia Słowacji:) Odpowiedz
anonim (*.*.84.35) 2014-04-26 16:33:36 +1
Totalne dno, prymityw zero,zero i jeszcze raz zero Odpowiedz
michaelmyershalloween 2014-04-24 06:21:36 +1
Co za badziewie !!! Najgorsza część z całej trójki ,,Hostel" a tym bardziej to nie dorasta do stóp pierwszej części ,,Hostel" z 2005 roku, w porównaniu do jedynki to dwójka to gorsze gówno niż dno !!! Jedynka i trójka to porządne i prawdziwe horrory, są ciekawe i straszne, a dwójka to jakaś chujowa parodyjka -1/10 !!! Odpowiedz
anonim (*.*.183.11) 2014-04-17 22:38:59 0
to jest debilny film , fabuła z dupy wzięta aby sadyzm aż do bólu w ogóle szkoda czasu patrzeć jak kogoś zarzynają wycinaja jaja itp Odpowiedz
anonim (*.*.139.74) 2014-04-12 17:29:22 0
Dziwne niby na Slowacji sa na cieple zrodla jak Blue Lagoon na Islandii Odpowiedz
riko86 2014-03-21 22:29:26
[Użytkownik został zablokowany] Odpowiedz
anonim (*.*.240.251) 2014-02-22 16:05:45 +6
Też bym zjadł taką nogę :) Odpowiedz
anonim (*.*.111.179) 2014-02-04 23:35:05 +13
Wyruchał bym tą wysoką ,Fajna dupcia z niej :D Odpowiedz
anonim (*.*.114.187) 2014-01-29 20:24:13 0
jakis pojeb ktory zabija dziecko albo pierdolnieta babka ktora lezy w krwi to jest normalne? Żal... wspolczuje osoba ktorym sie podoba ten film swiadczy to o tym ze psychike juz macie zjebana xD pozdro Odpowiedz
anonim (*.*.114.187) 2014-01-29 20:22:48 0
To jest nienormalny ffilm ! Odpowiedz
anonim (*.*.191.14) 2014-02-28 22:57:59 +1
@anonim: no zgadzam sie Odpowiedz
anonim (*.*.233.18) 2014-01-22 16:11:03 +17
Świetny film. Odpowiedz
anonim (*.*.91.200) 2014-01-21 02:50:58 +3
początek nudny ale potem może być Odpowiedz
anonim (*.*.187.192) 2014-01-13 20:09:18 +2
malolaty lepiej grali w pilke niz nasza reprezentacja Odpowiedz
anonim (*.*.184.255) 2013-12-26 20:24:53 +8
ze się komuś coś takiego zrodziło w jego reżyserskiej głowie. należało by go poddać przynajmniej badaniu psychiatrycznemu jak nie już leczeniu. tu przekaz jest jednoznaczny reżyser woła o pomoc dla swojego chorego umysłu. Odpowiedz
anonim (*.*.159.108) 2013-12-18 23:06:27 +4
Bardziej zrytego filmu dawno nie widzialam!!! Odpowiedz
anonim (*.*.46.27) 2013-12-08 21:50:55 +1
DBP 5 zdecydowanie lepsza od 4 :D a Hostel całkiem ciekawy i pozytywnie pierdolniety film :D pozdrawiam :) Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie