Niezniszczalni / The Expendables (2010) Lektor PL

Niezniszczalni / The Expendables (2010) Lektor PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 13

Kategoria: Filmy Extremalne

Dodano: 2011-11-13 20:23:02
avatar

Dodał: Odsłony: 61913

Rambo i przyjaciele. Niezniszczalni online (lektor PL) 2010 - Sylvester Stallone.

Komentarze z FB

Komentarze do Niezniszczalni / The Expendables (2010) Lektor PL

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.144.223) 2012-08-17 15:04:34 +121
Kto mówi że ten film jest zajebisty niech da plus! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.28.241) 2012-08-22 10:29:38 +20
dawac + jesli jutro idziesz obejzec czesc 2 w kinach! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.253.158) 2013-12-27 09:12:41 +10
░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███
░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███
░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██
░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██
██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██
█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██
██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░░████████████░░░███████████ Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
bazyl17 2012-04-16 15:00:49 +8

Wszystkie komentarze

anonim (*.*.245.135) wysłano z m.cda.pl 2014-09-14 21:56:07 0
Co przeczytac ? Zajebista stronz na facebooku polecam beda takze ksiazki o histori hacze i babi i sceny z filmu . Prosze o lajki dzieki :-* . Chce zeby strona sis rozwijala dlatego bylabym bardzo wdzieczna o polecanie strony :-* :-* :-*. Oczywiscie inne sceny i ksiazki tez beda :-* Odpowiedz
anonim (*.*.173.204) 2014-08-22 14:17:31 0
fajne Odpowiedz
anonim (*.*.69.14) wysłano z m.cda.pl 2014-08-14 22:43:45 0
Wiecej sie ładuje niż leci Odpowiedz
anonim (*.*.12.9) 2014-08-17 03:00:31 +1
@anonim: co ty pierdolisz Odpowiedz
anonim (*.*.97.186) 2014-08-26 10:29:43 0
@anonim: to se neta podciągni Odpowiedz
anonim (*.*.98.53) 2014-08-12 21:10:35 0
░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███
░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███
░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██
░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██
██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██
█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██
██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░░████████████░░░███████████ Odpowiedz
anonim (*.*.32.21) wysłano z m.cda.pl 2014-07-24 22:22:59 +5
Tul jestes cool ale sprawie ci ból xD Odpowiedz
anonim (*.*.79.185) wysłano z m.cda.pl 2014-06-18 02:13:08 +1
Film fajny ale sceny walki do dupy jak chcą je pokazywać to niech pokazują a nie łypkają tylko aż oczy bolą Odpowiedz
anonim (*.*.102.177) wysłano z m.cda.pl 2014-06-15 18:15:36 0
Mieli i mieli Odpowiedz
Marcin_Szafran 2014-04-25 09:31:56 0
gdzie mozna znalezc 3 w calosci Odpowiedz
anonim (*.*.113.208) 2014-05-09 23:01:09 0
@Marcin_Szafran: Dopiero wychodzi podobno pod koniec wakacji ma wyjść chyba albo mi się pomyliły filmy które miały wyjść nie pamiętam ale chyba niezniszczalni 3 :P Pozdro dla fanów starych gwiazd :P Odpowiedz
anonim (*.*.217.27) 2014-03-18 22:23:22 +4
░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███
░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███
░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██
░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██
██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██
█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██
██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░░████████████░░░███████████ Odpowiedz
anonim (*.*.234.22) 2014-02-06 20:08:41 0
fajny film Odpowiedz
anonim (*.*.253.158) 2013-12-27 09:12:41 +10
░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███
░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███
░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██
░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██
██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██
█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██
██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██
░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█
░░████████████░░░███████████ Odpowiedz
marianskowronek50 2013-12-18 20:23:06 +5
Emeryt "Rambo" znów w akcji! Stallone, dużym nakładem sił i środków, zrobił kolejny film.Zebrał doborowych kompanów z innych filmów, stworzył obraz naszpikowany fajerwerkami,pościgami. Krew też leje się strumieniami. Ale... przecież o to chodzi. Nie jest to film górnych lotów. Polecam miłośnikom kina akcji-dobrze się ogląda. Odpowiedz
anonim (*.*.40.255) 2013-12-02 19:32:41 +3
Strzał ostrzegawczy !
...
...
Za nisko . Odpowiedz
anonim (*.*.199.133) 2013-11-15 12:56:39 +3
Rambo i Przyjaciele:) Odpowiedz
anonim (*.*.199.133) 2013-11-15 12:54:08 0
Tosz to Rambo:) Odpowiedz
anonim (*.*.68.246) 2013-08-25 22:44:44 0
zajefajny film Odpowiedz
anonim (*.*.42.162) 2013-08-12 13:44:39 +2
Film ładuje się non stop. Weź tu cholera oglądaj, jak sekunda filmu, minuta ładowania... Pieprzone powolne łącze... Odpowiedz
anonim (*.*.191.198) 2014-04-02 02:41:01 +2
@anonim: zmien kurwa internet to ci sie nie bd mulic Odpowiedz
anonim (*.*.75.61) 2013-07-19 23:38:41 +2
zawsze pod jakimś filmem znajdzie się jakaś kurwa co pisze że lepszego filmu nie widział Odpowiedz
anonim (*.*.92.58) 2013-02-14 17:38:51 +4
zajebisty Odpowiedz
anonim (*.*.30.70) 2013-01-26 21:41:22 +1
film mi sie laguje Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie