Jak facet :)

Jak facet :)

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 8

Kategoria: Śmieszne filmy

Tagi:
facet    jak    redu   
Dodano: 2011-09-02 16:54:21
avatar

Dodał: Odsłony: 6149

Jak facet :)

Komentarze z FB

Komentarze do Jak facet :)

Dodaj komentarz
Szym-on 2012-04-16 15:00:49 0
jak świnia Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.29.185) 2012-04-16 15:00:49 0
Łada niunia i z pozytywnym humorem super hehe Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.150.20) 2012-04-16 15:00:49 0
walil bym ja w kako Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.92.16) 2012-04-16 15:00:49 0
i tak Ruchałbym. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.142.147) 2012-04-16 15:00:49 0
pozdro dla dziewczyny :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.120.221) 2012-04-16 15:00:49 0
Ile mamy lat? Tu chodzi o to, że dziewczyna ma do siebie dystans. Nie o to, że zachowuje się jak się zachowuje. Bo niektórzy wolą równe babki niż księżniczki, które nawet śmiesznej miny nie zrobią, bo nie lubią głupio wyglądać :/ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.8.246) 2012-04-16 15:00:49 0
Ja tez tak umiem i to bez picia coli Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.118.35) 2012-04-16 15:00:49 0
to po ile wy macie lat skoro takie dziewczyny chcecie... ? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.179.237) 2012-04-16 15:00:49 +1
zakochałem się :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.220.26) 2012-04-16 15:00:49 +1
kurcze tez chce taka dziewczyne :P Odpowiedz
ToMiTo 2012-04-16 15:00:49 0
A żeby tak "pawia" na stół puściła .. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.13.206) 2012-04-16 15:00:49 0
bylo Odpowiedz

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie