Jak bawią się bogaci Rosjanie?

Jak bawią się bogaci Rosjanie?

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zaloguj się, aby zagłosować
3.0 / 5 Oceny: 39

Kategoria: Śmieszne filmy

Tagi:
dzien    faceta    jacht    mezczyzni    piwo    rosja    ruscy    jachcie   
avatar

Dodał: anonim

Przednia impreza na jachcie.

Komentarze z FB

Komentarze do Jak bawią się bogaci Rosjanie?

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.112.120) 2013-02-24 08:57:52 +16
bydlem bylo i zostanie Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.19.63) 2014-10-08 22:45:32 0
FAKE !!!!! 1:31 przyjzyjcie sie ;) ale fakt fajnie zrobione Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.59.15) 2014-09-04 20:34:51 0
Nie ma bogatych Rosjan. Są tylko większy i mniejsi złodzieje mienia państwowego. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.59.15) 2014-09-04 20:33:13 0
Opa opa Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.30.25) 2014-08-28 00:28:50 +1
co mi się wydaje ze nie są bogaci rosjanie tylko ukraińcy i to wcale nie tak bardzo bogaci Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.128.22) 2014-08-08 16:29:19 +2
To sa aktorzy Ruscy sami jestescie bydlo Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.110.121) 2014-04-26 17:35:43 +4
Ruskie bydło Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.143.9) 2014-01-11 11:39:07 +1
ale k.......ew brzydka Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.236.84) 2014-01-10 11:22:48 0
Dziewczyne bym wymienil Odpowiedz
roniy 2014-01-09 20:27:30 +3
szkoda tylko kelnera Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.29.162) 2013-08-29 12:55:21 +5
jakbym miał tyle kasy to bym nakupił na maaaaxa dużo zapiekanek Odpowiedz
normalnoscWcenie 2013-07-30 11:30:30 +4
najlepszy film na calym tym serwisie i skazy opa no opa twoja balszaja zopa Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.36.143) 2013-03-18 23:18:27 0
Jakbym miał w ch..u.j kasy to taką bym impre zrobił na tym jachcie że na koniec by płonął jak pochodnia a obok by stał drugi. Co to dla niech jak sie ma kasę. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.112.120) 2013-02-24 08:57:52 +16
bydlem bylo i zostanie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.100.243) 2013-02-17 01:18:18 +2
ja jak był bym bogaty kupił bym jacht zamawiał dzi \wk i codziennie dymał bym nom stop Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.183.55) 2013-02-17 14:32:43 +7
@anonim: dlatego nie jesteś bogaty ;) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.12.137) 2013-02-18 18:47:11 +3
@anonim: a tak nie dymasz.... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.36.143) 2013-03-18 23:14:27 0
@anonim: To jest nas dwóch;-) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.231.198) 2012-10-18 16:29:24 +2
też chce własny jacht :( Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.47.87) 2012-10-13 13:34:35 +3
HAHA! Bogaci rosjanie! to żeś mnie roz**bał!! Odpowiedz
Al_EX 2012-10-01 22:47:03 +2
co wy pieprzycie. to jest rosyjski kabaret. poszukajcie a znajdziecie mnostwo filmow z udzialem tych dwoch swirow... Odpowiedz
znawca 2012-10-01 00:38:51
[Użytkownik został zablokowany] Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.196.168) 2012-09-30 21:53:21 0
wtf Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.196.8) 2012-08-01 15:13:33 0
Widać, że 1 za murzyna robi ^^ Odpowiedz
Więcej
Następne video z głównej >

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie