A jak śpiewa twoja muszelka?

A jak śpiewa twoja muszelka?

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 41

Kategoria: Śmieszne filmy

Tagi:
cipa    cipka    kobiety    pyta    sonda    uliczna    muszelka   
avatar

Dodał: anonim

Pytanie do wszystkich koleżanek.

Komentarze z FB

Komentarze do A jak śpiewa twoja muszelka?

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

lublus 2012-05-28 20:34:28 +28
Tak tak nic xD rozwaliło mnie to xD!!! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.249.144) 2012-05-22 23:36:37 +12
Od razu widać, że ten koleś to kretyn, podskakuje z takim pytaniem do młodych dziewczyn, które nawet nie wiedzą o co chodzi. Tylko babom z p o r n o l i p i z d a pierdzi, bo maja rozciągniętą jak rękaw magika i im sie powietrze zasysa. Młode dziewczyny tak nie mają. Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.35.56) 2014-11-06 21:41:46 0
Debil jak się patrzy.A jak śpiewa Twojej mamie muszelka Pop$?%@#!eńcu?Za samo pytanie powinnieneś glebę zaliczyć.... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.104.135) 2014-11-06 00:49:06 +2
Tylko baran zadaje takie pytania nieznajomym.tzn parcie na szklo.I pewno sam ma muszelkę hehe. Odpowiedz
rasputin844 2014-08-11 15:24:06 +1
młodym dziewczyną też pierdzą cipki, jak wyjmiesz całkiem i szybko włożysz dostaje się powietrze i taki efekt Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.5.132) 2014-04-25 01:16:09 0
3:45 hahaha Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.48.189) 2014-03-31 18:23:23 0
O czym myśli większość polaków? prprprprpfpfpfpf, pojadę do Anglii. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.48.189) 2014-03-31 18:25:59 0
@anonim: Bo Polactwo to muszelki i swój język mają. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.73.207) 2013-12-10 19:09:04 0
Masakra... suchary jak się patrzy... heh Odpowiedz
krystianszczepaniak754 2013-10-21 17:30:33 0
hahaha dobry Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.243.176) 2013-05-26 19:19:44 0
PISZCIE DZIEWCZYNY NA 787 249 933 WOJTEK Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.116.102) 2014-03-03 20:17:58 +1
@anonim: I JESZCZE DODAM ŻE POCHODZĘ Z RODZINY DEBILI MAM KRZYWY RYJ I 5CM GIGANTA Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.53.126) 2013-03-17 14:34:34 0
Soooo looow >. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.23.35) 2013-03-09 17:29:42 0
robiła tak nic xddd Odpowiedz
daradara 2013-02-19 13:07:56 0
jesli oglada to bladynka ta ktora jest w kolejnosci druga pytana w sumie nic nie mowi tylko Jej kolezanka prosze o kontakt ze mna Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.102.219) 2013-02-09 21:28:28 +1
chui się nie ładuje Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.11.85) 2013-02-06 19:15:24 0
jakieś nie kumate te laski :D Odpowiedz
A16_ 2013-01-30 00:22:53 0
hehe Odpowiedz
zoltar666 2012-12-05 23:49:44 +1
4:10 hahahah Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.88.12) 2012-08-23 18:14:42 +1
powiem tak nie czytam nawet komentarzy bo nie chce sie załamać xD ale ku.rwa bardziej mnie załamują dziewczyny które się tam wypowiadają... przecież po jego dzwiękach wiadomo że mówi o bobrze ale one chyba nie były dobrze wyruc.hane.... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.88.13) 2012-08-23 11:03:21 0
he he he Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.61.172) 2012-07-14 19:33:12 +1
hahahhahahaa "nie rozmawiam z muszlami" Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.21.235) 2012-07-14 16:54:46 +1
3:22 Beat box :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.21.235) 2012-07-14 16:53:29 +3
-a jak robiła ?
-tak... tak nic :D Odpowiedz
Więcej
Następne video z głównej >

Podobne video

Zagraj w gry multiplayer bez logowania:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie