Igrzyska na kacu - online (2013) Napisy PL

Igrzyska na kacu - online (2013) Napisy PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 3

Kategoria: Różności

Tagi:
całe filmy    cały film    komedia    komedie   
avatar

Dodał: anonim

Igrzyska na kacu - online (2013) Napisy PL

Ocena 4/10 na Filmweb

Komedia, parodia Kac Vegas oraz Igrzysk Śmierci.

Komentarze z FB

Komentarze do Igrzyska na kacu - online (2013) Napisy PL

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.14.88) 2014-03-15 22:21:47 +7
Olądałem juz wiele komedii i parodii ale to jest porażka.
Gorsze może być chyba tylko "Onion Tv" Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

anonim (*.*.115.143) 2014-09-23 16:09:58 +1
O... Ta z Faking It Odpowiedz
anonim (*.*.245.135) wysłano z m.cda.pl 2014-09-14 20:48:46 0
Co przeczytac ? Zajebista stronz na facebooku polecam beda takze ksiazki o histori hacze i babi i sceny z filmu . Prosze o lajki dzieki :-* . Chce zeby strona sis rozwijala dlatego bylabym bardzo wdzieczna o polecanie strony :-* :-* :-*. Oczywiscie inne sceny i ksiazki tez beda :-* Odpowiedz
anonim (*.*.169.200) 2014-08-27 00:29:44 +1
"Jedynym powodem dla którego nie chcę, abyście szli ze mną jest to, że możecie to zjebać" ... xD haha Nie piszcie że niema śmiesznych tekstów... Odpowiedz
anonim (*.*.31.58) 2014-08-20 12:31:30 +1
niezłe. Odpowiedz
anonim (*.*.118.185) wysłano z m.cda.pl 2014-07-02 20:39:37 0
Dno!! Odpowiedz
anonim (*.*.12.58) 2014-06-20 01:54:52 0
Powiem tak najgorszy gniot jaki widziałem, Teksty dla gimnazjum Brak zabawnych scen nie traćcie czasu na ten niskobudżetowy shit. Głupota wykonania tego filmu bije w oczy. Proszę autora tego scenariusza o to by wyświadczył ludzkości przysługę i dobrowolnie poddał się leczeniu w zakładzie. Gdyby istniała skala dla takich GNIOTÓW to bym dał ocenę. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM NIKOMU !!!!!!!!! Odpowiedz
anonim (*.*.131.48) 2014-06-04 20:54:09 +1
tłumaczennie do dupy Odpowiedz
anonim (*.*.131.10) 2014-05-21 17:19:13 +1
ulubiony moment 65:23 xD Odpowiedz
anonim (*.*.244.2) 2014-05-19 17:58:55 0
wiecie jak się nazywa ta piosenka z około 22 min? :) Odpowiedz
anonim (*.*.244.2) 2014-05-04 19:49:20 0
Nie zdażyłem nawet dojść z moją partnerką a już wyłączyłem ten głupi film. A zazwyczaj zajmuje mi to max 5min,. LIPA ! Odpowiedz
anonim (*.*.86.93) 2014-04-20 10:04:06 +1
Mi się film bardzo podobał ; ) i też szukam tej muzyki .. Odpowiedz
anonim (*.*.54.193) 2014-05-04 15:14:42 0
@anonim: Mirame - Tim Devine Odpowiedz
anonim (*.*.213.212) 2014-04-13 15:35:46 +3
Jak się nazywa utworek z końca filmu, ten co leci razem ze zdjęciami? :> Odpowiedz
anonim (*.*.139.18) 2014-04-12 22:34:22 +1
Bez sensu! Chociaż mogli grać aktorzy z Kac Vegas, a nie... Odpowiedz
anonim (*.*.213.212) 2014-04-13 15:34:23 +4
@anonim: Chyba nie rozumiesz pojęcia "parodia". W niej nie grają ci sami aktorzy, bo wtedy parodią by nie była :_) Odpowiedz
anonim (*.*.120.226) 2014-04-02 16:29:56 +1
nawet ujdzie...a wy jakie polecacie parodie lub komedie???:D Odpowiedz
anonim (*.*.48.92) 2014-03-31 13:52:46 +2
Jak sie nazywa ta muzyka na końcu ?? Odpowiedz
anonim (*.*.213.212) 2014-04-13 15:29:43 0
@anonim: No właśnie też jej szukam... Spoko nutka, ktoś wie co to za utwór? :) Odpowiedz
anonim (*.*.150.237) 2014-03-28 21:45:32 +1
spoko ;) Odpowiedz
anonim (*.*.67.190) 2014-03-16 17:54:02 +2
DNO Odpowiedz
werty0007 2014-03-16 01:00:12 +1
niezła ta parodia, ciekawe co będzie następne "Olimp na kacu" , "Zmierzch na kacu"? W sumie nieważne, ważne żeby tego nie spieprzyli, bo to im nie wyszło za dobrze. Czyżby brak pomysłów?

3/5
Odpowiedz
anonim (*.*.14.88) 2014-03-15 22:21:47 +7
Olądałem juz wiele komedii i parodii ale to jest porażka.
Gorsze może być chyba tylko "Onion Tv" Odpowiedz
anonim (*.*.37.14) 2014-08-15 05:44:07 0
@anonim: ONION TV NIE NA TRZEŹWO . Odpowiedz
anonim (*.*.249.10) 2014-08-31 23:01:10 0
@anonim: i muvie 43 Odpowiedz
anonim (*.*.240.26) 2014-03-14 01:49:58 +1
dobry 7/10 Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie