Jesteś tutaj: 
Poczekalnia
Straszny dom
 Straszny dom

Straszny dom

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 1

Odsłony: 32301

Kategoria: Różności

Tagi:
Dodano: 2014-02-01 00:18:51
avatar
Dodał:

12-letni DJ Walters od dzieciństwa obserwował dom Nebbercrackerów i od dawna podejrzewał, że z tym domem jest coś nie tak. Zauważył, że coraz więcej rzeczy z otoczenia domu zaczyna znikać, nawet pani Nebbercracker gdzieś przepadła. Gdy nadejdzie święto Halloween DJ wraz z dwójką przyjaciół uda się na rekonesans i odkryje przerażającą prawdę: dom jest żywym pożerającym wszystko i wszystkich potworem. Dzieciaki próbują o tym fakcie powiedzieć rodzicom i policji, ale dorośli biorą ich rewelacje jako wymysły wybujałej dziecięcej wyobraźni. Nikt chłopakom nie wierzy, a dom robi się coraz groźniejszy i coraz bardziej głodny...

Komentarze z FB

Komentarze do Straszny dom

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.215.245) 2014-06-07 13:35:18 +50
Bajka leciała dzisiaj na polsacie. :) Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.144.145) 2014-05-24 14:47:00 +32
A piesek tam został !!! :( Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.222.66) 2014-06-11 11:22:54 +19
niech żyjom anonimy xD Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.176.241) 2014-04-26 12:30:53 +12
Bajeczka dzieciństwa.!! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.122.103) 2014-11-20 20:39:49 +10
film fajny tylko jednego nie czaje, jakim cudem ludzie mieszkający obok nie słyszelli wrzasków dzieci ani ryków domu Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.188.140) 2015-02-28 21:52:14 +1
czemu ten suchy przypomina mi Aragorna xd Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.56.98) wysłano z m.cda.pl 2015-02-17 21:52:45 +1
Ja bym w tym domku zamieszkal:) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.56.98) wysłano z m.cda.pl 2015-02-04 21:39:50 +1
Fajne Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.207.132) 2015-02-02 12:14:34 +1
kto oglądał wczoraj na polsacie daje + ja zamiast w telewizji oglądałem w cda.pl XD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.158.45) wysłano z m.cda.pl 2015-01-25 20:34:54 0
Boje sie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.150.67) 2015-01-23 21:26:02 +2
Zejebiste, neberkraker hahaha Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.79.83) 2014-12-29 21:18:22 +3
minęło kilka lat a ja się nadal boje ;_; Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.60.69) wysłano z m.cda.pl 2014-12-29 02:25:11 +4
Fejne Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.60.69) wysłano z m.cda.pl 2014-12-29 02:24:56 0
Ale fajme to było wiecie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.164.165) 2014-12-23 21:27:25 0
Bajka w miare fajna :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.154.42) 2014-12-21 21:07:46 +1
Mój pierwszy horror dzieciństwa c: Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.6.148) 2014-12-03 20:28:58 +2
super Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.215.49) 2014-12-02 20:43:45 +5
Czm ten Such przypomina mi Mikołaja Kopernika? xD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.122.103) 2014-11-21 20:27:48 +5
jak się obejży pare minut po końcu to widać że ten dom wcale nie był zabujczy, wszyscy przerzyli. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.130.136) wysłano z m.cda.pl 2015-02-18 12:23:12 0
@anonim: Zabójczy przez ó zamknięte . Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.122.103) 2014-11-20 20:39:49 +10
film fajny tylko jednego nie czaje, jakim cudem ludzie mieszkający obok nie słyszelli wrzasków dzieci ani ryków domu Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.124.117) wysłano z m.cda.pl 2015-01-24 19:44:58 +2
@anonim: Wszegolnosci wtedy gdy całkowicie ozyl Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.130.136) wysłano z m.cda.pl 2015-02-18 12:16:07 0
@anonim: Bo to bajka kretynie! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.130.136) wysłano z m.cda.pl 2015-02-18 12:25:01 0
@anonim: Naucz się pisać Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.18.158) 2014-11-13 13:15:40 +7
Bardzo mi się podobała! A do jednego z anomima : przecież piesek też wyszedł na samej końcówce ! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.13.169) wysłano z m.cda.pl 2014-11-11 20:29:48 +2
A piesek tam został !!!!!!!!! O nie !!!!! :( Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.13.169) wysłano z m.cda.pl 2014-11-11 20:23:00 +5
Bajka dzisiaj TVN godz1.00.leciała ..... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.62.35) 2014-10-26 15:46:36 +5
jaki dziwak z tego didzeja sztywniak Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.62.35) 2014-10-26 15:45:30 +4
jezu jaki neber kraker sraker hehe Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie