Wyścig po życie - Getaway (2013) PL

Wyścig po życie - Getaway (2013) PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 4

Odsłony: 53967

Kategoria:

Tagi:
akcja   
Dodano: 2014-01-25 15:46:32
avatar
Dodał:

Dramatyczny wyścig po życie ukochanej kobiety. Były kierowca rajdowy (Ethan Hawke) dostaje tajemnicze zadanie do wykonania. Od tej chwili desperacko walczy z czasem i porywaczami - jeśli zawiedzie, jego żona zginie.

W katalogu: Nieposortowane

Komentarze z FB

Komentarze do Wyścig po życie - Getaway (2013) PL

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.119.224) 2014-02-19 14:43:06 +22
Nawet spoko ten film . .. :)
Selena zajebiście zagrała :) Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.202.104) 2014-03-29 18:42:51 +6
to nie jest SHELBY SUPER SNAKE a słabo podrobiony Mustang. sceny pościgów przesadzone i efekciarskie w kiczowaty sposób. w przeciągu kilku minut wjeżdża na ślepo na kilkanaście skrzyżowań, sam w nikogo nie uderza ale za każdym razem 1-2 radiowozy na kogoś wpadają. radiowóz uderzający na czołowo w stojący samochód przy 40-50km/h koziołkuje... bujda na kołach! a Selena to gwiazda dla nastolatek, acting like shit! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.116.67) wysłano z m.cda.pl 2014-06-16 22:22:25 +6
Nie przeżyli by tego wszystkiego Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.189.94) 2014-01-27 20:40:23 +6
bardzo słaby film Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.93.240) wysłano z m.cda.pl 2015-02-10 10:45:38 0
Fajny film ale malo realistyczny znam sie dobrze na samchodach i wiem ze opel astra nie ma szans dogonic mustanga i jakim cudem policja sje rozwalala co 2 samochodod a on jechal jak gdyby nigdy nic Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.121.62) 2015-02-08 13:45:45 0
Bardzo fajny film !!!
Selena SUPER zagrała:) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.7.27) 2015-01-31 23:35:15 0
selena zepsula film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.204.94) 2015-01-30 10:39:03 0
Kto się nie wychowywał na NFS i Fast Furious temu się nie spodoba. Ja obejrzałem film ze względu na Selenkę i Mustanga (kolejność nieprzypadkowa). :) Aktorsko dała z siebie wszystko i jeśli chodzi o grę to wyszła świetnie. Odpowiedz
Rollins_Rollins 2015-01-21 22:39:21 0
głupi przekombinowany Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.244.195) 2015-01-21 22:38:15 0
głupi przekombinowany. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.233.61) 2015-01-17 00:18:35 0
I po co zgineło tyle ludzi. Film fajny ale skończyło się idiotycznie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.124.227) wysłano z m.cda.pl 2015-01-09 22:13:19 0
Fajny Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.124.227) wysłano z m.cda.pl 2015-01-09 22:13:16 0
Fajny Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.124.227) wysłano z m.cda.pl 2015-01-09 22:13:14 0
Fajny Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.165.36) 2014-12-30 17:26:19 0
ZAJEBISTY! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.199.196) 2014-12-28 13:31:46 0
bardzo fajny film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.209.42) 2014-12-21 17:46:08 0
zajebiste Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.70.141) 2014-12-01 18:18:18 0
fajny film Odpowiedz
Mila1207 2014-11-30 13:40:35 0
Ciekawa fabuła,ciągła akcja,super efekty i główny bohater ford mustang zagrał swoją rolę bardzo efektownie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.32.21) 2014-11-28 18:48:10 0
zacina się k!%@a Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.40.194) 2014-11-22 19:44:18 +1
Selena zagrała serio świetnie! Wiem, że dziewczyny (w tym ja) nie lubią oglądać takich filmów, ale to wada wrodzona (mamy to chyba w genach)... Jeśli chce się zobaczyć o co chodzi i SŁUCHAĆ tego co mówią to serio KAŻDY film, nawet taki w którym jak to większość komentarzy ujęła 'tylko jadą, jadą, jadą i jadą' jest na prawdę świetny! Ale też każdy ma swój gust i niektórzy po prostu takich filmów oglądać nie lubią (szkoda). Niech takie osoby najpierw obejrzą zwiastun, a nie jak zobaczą, że 'WOW, GRA SELENA TO OBEJRZE', ludzie, oglądać ZWIASTUNY, A NIE POTEM HEJTY LECĄ!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.121.175) 2014-11-17 23:30:22 0
że im benzyny nie zabrakło, całkiem oszczędne te shelby Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.58.1) 2014-11-15 15:53:00 +1
jadą i jadą i jadą i jadą i jadą to chyba zwiastun jakieś gry... lipa Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.155.157) wysłano z m.cda.pl 2014-11-04 22:09:45 +1
Super!!!! Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie