Dziennik cwaniaczka 2

Dziennik cwaniaczka 2

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 2

Odsłony: 45156

Kategoria: Różności

Tagi:
Dodano: 2014-01-09 17:41:38
avatar

Dodał:

Wyreżyserowana przez Davida Bowersa ("Astro Boy") druga z ekranizacji serii bestsellerowych, wydanych także w Polsce książek dla dzieci Jeffa Kinneya o niesamowitych perypetiach obdarzonego oryginalnym poczuciem humoru nastolatka, który zmagania ze światem opisuje w prowadzonym przez siebie dzienniku. W rolach głównych: Zachary Gordon ("Cztery gwiazdki", "Skarb narodów: Księga tajemnic") i Steve Zahn ("Sahara", "Hamlet").

Komentarze z FB

Komentarze do Dziennik cwaniaczka 2

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.242.78) wysłano z m.cda.pl 2014-07-16 17:49:30 +125
Kto chce czwartą część klika +
-zobaczymy ile nas jest ;) Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.152.115) 2014-03-18 15:30:58 +41
Ojejku dziewczynko nie chwal się,że leciałaś samolotem, ja latam co miesiąc,bo mój stary mieszka w USA i co z tego...masz rację w samolocie faajnie się ogląda. Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.117.105) 2014-03-15 17:36:35 +28
Gdy jest się w samolocie miło się ogląda :)
Leciałam do Kenii Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.247.242) 2014-05-12 20:35:01 +21
to jest super polecam ale książkę jak czytasz to trochę inanczej Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.117.105) 2014-03-15 16:34:38 +21
Fajny film... Holly jest śliczna Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.215.157) 2014-11-19 06:38:47 0
dardzo fajne Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.215.157) 2014-11-18 21:05:50 0
eere Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.8.186) 2014-11-17 20:16:07 0
Jaka to muzyczka w ok.83 min co ta z dwoma warkoczykami śpiewała XDDDD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.230.241) wysłano z m.cda.pl 2014-11-06 22:30:41 +2
BARDZO FAJNE a Holly ,, jak z obrazka" Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.210.227) 2014-11-02 12:22:03 0
bardzo fajny film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.11.51) wysłano z m.cda.pl 2014-11-01 01:58:06 0
Zostały mi do kupienia tylko 2 części z dziewięciu!!!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.112.6) 2014-10-28 18:01:28 0
nawet nawet Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.180.212) 2014-10-18 20:42:26 +2
lubie wszystkie tego typu filmy. kto to popiera i chce więcej części ten niech daje plusika ;D
(nie wymuszam tego więc nie chce obraźliwych dogadywań) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.35.11) 2014-10-18 18:02:07 +1
4 czesc! + Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.195.136) 2014-10-04 02:07:34 +2
SUPERRR !!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.102.84) 2014-10-01 19:38:11 0
Jaka to muzyczka w 37 minucie? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.32.2) 2014-09-13 13:00:52 +2
Faaajny *-* Kto też tak uważą .. łapka w górę ;D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.117.24) 2014-09-07 18:11:51 +2
Po pierwsze kilka rzeczy nie ma w książce Rodrick Rządzi a mówili że to zgodnie z książką Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.82.114) 2014-08-26 16:35:28 +4
Ludzie ogarnijcie !! i co że ktoś leciał samolotem albo ktoś nie leciał nie obchodzi mn to nawet tylko żałosne są teksty typu " żal i co z tego ze leciałaś samolotem albo coś tego typu" napisała dziewczyna że miło jest jak sie w samolocie ogląda a Wy od razu sie do niej spinacie
troche ogarnijcie sie !! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.4.67) 2014-08-26 14:05:23 +4
Dziennik Cwaniaczka jest cudownym filmem pełnym nadziei , że stanie się coś niesamowitego! Świetny film! Polecam! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.4.67) 2014-08-26 14:06:48 +3
@anonim: Ja też polecam! Ewa Wachowicz Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.4.67) 2014-08-26 14:20:57 +2
@anonim: Oraz ja Sylwia Grzeszczak i inni :* :* Kto słyszał że ożeniłam się z Liberem ? On jest taaki kochany !!!! Oraz ogłaszam że jestem z nim w ciąży !!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.33.73) 2014-08-30 00:47:45 +2
@anonim: ożeniłaś się powiadasz, to super Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.94.247) 2014-09-30 12:59:53 0
@anonim: Gratulacje Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.246.174) 2014-08-20 19:38:34 +3
niestety jest to dziwaczny film a mojej mamgddcd5dgict Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.35.11) wysłano z m.cda.pl 2014-08-18 23:01:41 +3
avatar
anonim (*.*.83.90) 2014-08-13 23:23:41 +5
Film fajny, ale książka lepsza! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.225.19) 2014-08-07 21:45:22 +4
Super Film Kto To Obejrzał 1 Raz I Chciał Kolejne Razy Daje + Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.251.52) 2014-08-01 10:09:31 +4
Yyyy... W samolocie nie ma dostępu do sieci ani wi-fi, więc ciekawe jakim cudem oglądałaś TO w samolocie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.96.189) 2014-08-04 18:40:37 +4
@anonim: yyyy ściągnęła sobie film na komputer?:)))))))))))))))))) Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie