Ślepy traf - online (2013) Napisy PL - HD

Ślepy traf - online (2013) Napisy PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Następne video
anuluj
Ten film znajduje się w poczekalni.
avatar
Dodał: anonim

Ślepy traf / Runner, Runner - online (2013) Napisy PL - HD

Student, który zarabia na czesne uprawiając internetowy hazard, pada ofiarą oszustwa i zostaje doprowadzony do ruiny. Mimo iż grozi mu śmiertelne niebezpieczeństwo...

Ocena: 6/10 na Filmweb

Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 7
Komentarze zawierające linki, zdjęcia lub spam mogą być automatycznie kasowane.
sortuj po: najlepsze najnowsze
Agata_Fidyka 2014-08-01 22:13:12 +3
ktoś narzekał na napisy,że trzeba szybko czytać...
można poszukać z lektorem
np.
źródło: www.cda.pl
/Runner-Runner---Slepy-Traf-2013-Lektor-PL Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.5.213) 2014-01-04 06:56:27 +3
Fajny film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.115.143) 2014-01-31 21:29:39 +2
No film robi wrażenia.Aktoży też
I love gemma Odpowiedz
artarus 2014-12-25 06:43:00 0
@anonim: no AKTOŻY to na 100%....a na Allegro są tanie słowniki ortograficzne.... ;) polska języka trudna języka...... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.57.106) 2014-01-05 11:04:53 +2
Świetny film polecam warty zobaczenia Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.168.38) 2014-01-04 22:19:01 +2
producentem tego filmu jest Leonardo Dicaprio , istny majstersztyk ! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.81.1) 2014-01-15 20:45:54 +1
Dobry film, szybkie akcje, trzeba szybko czytać, polecam 8/10 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.193.188) 2014-01-05 12:28:43 +1
"wzioł kase" NO NIE WIERZE _._ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.116.6) 2014-01-04 21:43:30 +1
ujdzie ale napisy nie są za dobrze dopasowane :d Odpowiedz
janptak14 2015-01-04 22:49:28 0
Fajny lekki filmin. Sensacyjny. Fabuła banalna ale film trzyma poziom. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.251.69) 2014-08-02 19:42:29 0
Super film, polecam. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.125.197) 2014-02-28 02:11:04 0
Nudzić się na tym nie można. Lekkie, ale na prawdę dobre kino. Polecam!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.152.197) 2014-02-10 16:56:00 0
nudny jak flaki z olejem.... "21" to bylo cos, radze obejrzec, podobny temat Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.182.86) 2014-01-31 00:02:03 0
dobry Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.63.70) 2014-01-11 17:22:04 0
Świetny pod prawie każdym względem, brakowało mi tylko jakiejś wyraźniejszej kooperacji z federalnym bo wszystko zakreśla się dopiero na końcu a szkoda bo dodałoby to trochę klimatu :D
7,5/10 Odpowiedz
maciej1234585 2014-01-09 01:00:36 0
good!!! Odpowiedz
ouhgvouhv 2014-01-08 01:22:52 0
super film, na błędy w napisach trzeba przymknąć oko, dzięki za wrzutę Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.210.59) 2014-01-04 21:10:45 0
Spoko 7/10 Odpowiedz

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie