Kabaret Młodych Panów - Ojciec Chrzestny

Kabaret Młodych Panów - Ojciec Chrzestny

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 26

Odsłony: 62974

Kategoria: Rozrywka

Tagi:
Dodano: 2013-12-18 21:26:40
avatar

Dodał:

Ojciec Chrzestny po Śląsku w wykonaniu Kabaretu Młodych Panów

Komentarze z FB

Komentarze do Kabaret Młodych Panów - Ojciec Chrzestny

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.230.6) 2013-12-18 22:23:27 +56
dave2482 2013-12-18 22:28:34 +48
Śmieje się sam do siebie :D
Świetny kabaret. Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.227.1) 2013-12-18 22:37:15 +33
haha zajebiste! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.112.26) 2013-12-18 23:33:54 +23
przecież to było słabe.. Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.29.146) 2013-12-19 19:08:31 +22
swietny kabaret ale jak widać gorole nie wiedza o co chodzi w tym wiec pisza ze słabe Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.68.7) wysłano z m.cda.pl 2014-09-28 21:59:27 0
Super! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.89.3) wysłano z m.cda.pl 2014-09-28 14:38:27 +2
Gorole do szole a lina udupic Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.123.75) 2014-08-26 23:53:51 0
skasowali z youtuba! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.141.130) 2014-06-29 19:52:16 +3
super polecam smieszne dobry chumor Odpowiedz
donkutaczo 2014-06-21 20:04:59 0
żenada Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.83.78) 2014-06-21 13:44:24 +3
dobre Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.147.21) wysłano z m.cda.pl 2014-06-17 23:55:22 +8
"Tata tata, kaj aj mam ten koks sciepać bo żem dwie tony z koksowni przywiózł :)" hahahahaha Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.44.130) 2014-05-24 20:30:56 +2
gorole to niesom ludzie to jakis obcy wysrol Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.254.54) 2014-05-20 19:47:50 +3
Zaje..... skecz zresztą jak każde skecze z tego kabaretu każdy z młodych panów jest suuuuper
POZDROWIENIA DLA WAS PANOWIE Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.58.162) 2014-04-05 13:24:01 +2
do wszystkich goroli h.. wam w d... . Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.130.36) 2014-03-30 19:28:34 +3
Zajebiste ~~~!!!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.202.83) 2014-03-29 19:28:14 +1
Spoko Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.119.165) 2014-02-26 09:35:57 +4
super pozdrowienia z Southampton Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.115.214) 2013-12-29 12:20:52 +14
Jak ktoś twierdzi że chce mu się rzygać jak słyszy śląsko gwara to niech rzyga u siebie. Jak chcesz podskakiwać miejscowym to jedź na przykład do Pakistanu i tam spróbuj gorolu. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.207.152) 2013-12-22 13:12:09 +7
hahahhahahahahahah hjehjehjehje popłakałem się...zajebiście wam to wyszło!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.70.27) 2013-12-20 22:08:33 +6
Panowie rozjebali system :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.221.84) 2013-12-20 14:20:48 +1
CZYM TU SIE JARAC JAK TO GOWNO JAKIES Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.124.111) 2013-12-20 10:07:06 +4
Segregujesz odzyskujesz hah xD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.195.154) 2013-12-19 20:38:55 +2
zeby nie ta gwara to moze byloby to smieszne.. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.62.97) 2013-12-29 10:06:30 +9
@anonim: pierdol się ok Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.58.162) 2014-04-05 13:19:46 0
@anonim: wal sie gorolu Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.221.84) 2013-12-19 20:20:02 0
w porównaniu do amertykanskich kabaretów to dno ;> polskie gowno polecam ahmed martwy terrorysta z tego to beka Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.145.2) 2013-12-20 12:18:28 +2
@anonim: Stare jak sam internet Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.221.84) 2013-12-20 14:19:47 +1
@anonim: i co z tego ze stare jak lepsze Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.202.190) 2014-03-07 22:31:53 0
@anonim: jebnij się łbem o ścianę ( jak masz łeb) może
Ci pomoże choć wątpię :( Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.160.55) 2014-03-30 19:34:22 +2
@anonim: JEDŹ OBCIĄGNIJ OBAMIE Odpowiedz
Więcej
Następne video z głównej >

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie