Dziś 13, jutro 30 - online (2004) Lektor PL - HD

Dziś 13, jutro 30 - online (2004) Lektor PL - HD

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 5

Kategoria: Różności

Tagi:
cały film    całe filmy    komedia    komedie    720p   
avatar

Dodał: anonim

Dziś 13, jutro 30 / 13 Going On 30 - online (2004) Lektor PL - HD

Ocena: 6,2/10 na Filmweb

Trzynastoletnia Jenna Rink marzy o tym, aby stać się ładną i popularną dziewczyną. Podczas jej przyjęcia urodzinowego zaczyna grać w pewną grę, która kończy się dla niej wielkim upokorzeniem...

Komentarze z FB

Komentarze do Dziś 13, jutro 30 - online (2004) Lektor PL - HD

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

oliwiarozanska779 2013-12-05 17:23:04 +93
Heej Jestem Adminkaa \ Oliviciaa :* oglądałam ten film w Tv Zaajebisty szukałam go i znalazłam Kto się ze mną zgadza łapka w Górrę . :33
PoZdRo Adminkaa\Oliviciaa:* Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.190.36) 2014-01-05 19:14:59 +71
Hej Jestem Adminka \ Roksana :* Komu się podoba ten film daje + :* Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.207.253) wysłano z m.cda.pl 2014-07-07 16:21:02 +34
anonim (*.*.39.16) 2014-03-15 12:18:45 +30
fajne ?
oglądać czy nie ? Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.182.30) 2014-06-21 11:34:53 +23
najlepszy film
Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.255.31) 2015-01-20 21:53:09 +4
nawet fany :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.175.254) 2015-01-14 18:49:31 0
Suuuuuper Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.33.74) wysłano z m.cda.pl 2015-01-06 04:27:02 +1
A ciekawe jaki zawód ona ma xD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.118.91) 2014-12-27 06:48:25 +1
avatar
anonim (*.*.68.150) wysłano z m.cda.pl 2014-12-26 22:29:50 +3
Michael Jacksonnnn Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.242.173) wysłano z m.cda.pl 2014-12-25 17:38:23 +1
Świetny film. Polecam . Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.39.90) wysłano z m.cda.pl 2014-12-21 23:54:56 +8
Matt jest słodki Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.178.145) wysłano z m.cda.pl 2014-12-09 07:26:32 0
Super Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.91.80) wysłano z m.cda.pl 2014-12-04 16:18:33 0
co to ma byc? jakies gowno Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.26.211) 2014-12-03 02:11:26 +1
A ja p$?%@#!e anfe wole::) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.37.178) 2014-11-19 16:06:59 0
super:))) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.234.122) wysłano z m.cda.pl 2014-11-03 20:05:43 +3
kocham!!!!!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.252.94) 2014-10-27 18:08:25 +1
nap$?%@#!iła sie niby czegoś Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.64.90) 2014-10-26 12:31:05 +1
Fajny film, też bym chciała mieć taki proszek marzeń ;-)
(joforek) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.74.12) 2014-10-07 18:49:55 0
nom ja też xDD

albo i więcej ^^ xD Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.58.139) 2014-09-20 16:17:54 +1
Super Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.184.236) wysłano z m.cda.pl 2014-08-31 23:07:52 +2
LOL °•○●°•○●°•○●°•○●°•○●°LOL daje★★★★★ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.222.98) 2014-08-16 22:56:05 +1
Wspaniały film. Polecam!!!!!!! 10/10 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.94.24) 2014-08-09 22:01:15 +4
Daje do myślenia, bo sama mam 13 lat :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.57.23) wysłano z m.cda.pl 2014-08-05 21:07:00 +4
Gdyby się ciągle nie zacinało... Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie