Koralina i tajemnicze drzwi

Koralina i tajemnicze drzwi

Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 2

Kategoria: Różności

Tagi:
neil gaiman    bajki    animacja    familijny    fantasy   
Dodano: 2013-11-21 01:35:39
avatar

Dodał: Odsłony: 32542

Dziewczynka znajduje w swoim domu ukryte drzwi. Prowadzą one do innego świata, gdzie wszystko wydaje się ciekawe i kolorowe. Film zrealizowany na podstawie książki Neila Gaimana „Koralina”.

Komentarze z FB

Komentarze do Koralina i tajemnicze drzwi

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.130.195) 2014-03-30 15:58:15 +23
superowe
w moim domu też są małe drzwi serio
ciekawe czy magiczne! i koralina jest od 12 lat Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.166.251) 2014-03-21 20:01:03 +17
Jak zobaczyłam ten film to teraz na moją koleżanke Karoline gadam Koralina☻☻☻ Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.225.229) 2014-02-11 22:54:04 +15
zajebisty film po prostu superowy (^^) Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.227.169) 2014-03-09 19:37:54 +12
To nice sa nietoperze tylko psotoperze
Masacra Mona 13 letni brat posikal sie ze strachu ten film to MASACRA!!! Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.35.48) 2014-02-04 17:41:33 +11
Bajka o Koralinie jest super Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

anonim (*.*.86.16) wysłano z m.cda.pl 2014-09-05 14:01:24 0
Super fajny Odpowiedz
anonim (*.*.61.212) 2014-08-26 18:47:39 0
super film (łumpa łompa tyrli tyrli ) Odpowiedz
anonim (*.*.29.111) 2014-08-26 14:55:01 0
Fajne ale mój 7 letni braciszek się po prostu zlał ze strachu! Odpowiedz
anonim (*.*.212.194) wysłano z m.cda.pl 2014-08-19 14:02:45 +2
Super, a ja jestem Iza i mam przyjaciółkę Karolinę która też wprowadziła się do nowego starego domu i też ma tam małe drzwi, pokazywała mi a klucza nie można znaleźć:-( Odpowiedz
anonim (*.*.148.139) 2014-07-31 21:30:20 0
odjazdowy jest ten film i te chłopiec też jest fajny Odpowiedz
anonim (*.*.142.121) 2014-07-30 23:56:04 +1
fajny ale chory film Odpowiedz
anonim (*.*.7.229) 2014-07-19 18:24:40 0
No, mega baja :D
Fajny ma, ta Koralina, dom :) Też bym chciała w takim mieszkać :) Odpowiedz
anonim (*.*.88.113) 2014-08-14 21:57:06 0
@anonim: najlepiej z tymi drzwiczkami i ta 2 matka ;* Odpowiedz
anonim (*.*.75.236) 2014-07-18 14:09:49 0
mam takie drzwi w moim domu a dopiero się tu wproadziłam!
lecz ten klucz do tych drzwi za tapetą w sypialni jest w szufladzie z kluczami
mama ma tylko ten klucz szafki Odpowiedz
anonim (*.*.75.236) 2014-07-18 14:04:27 0
podoba mi się tajemniczość tej bajki ! tajemniczością w tej bajce są ta mroczność,drzwi,ci wszyscy sąsiedzi koraliny!

zalecam film puszczać od 9 lat (!) Odpowiedz
anonim (*.*.38.16) 2014-07-17 11:15:13 +1
O matko my tez mamy takie drzwi! Odpowiedz
anonim (*.*.132.186) 2014-07-17 09:48:24 0
ja mam dopiero 10 lat i nawet trochę się nie bałam muślę sobie że tobył fajny i trochę nudnawy film Odpowiedz
anonim (*.*.70.38) wysłano z m.cda.pl 2014-07-14 23:56:45 +9
To nie jest w sumie taka typowa bajka, uważam ze Koralina jest filmem dla każdego od 12, zajebista jest :D Odpowiedz
anonim (*.*.18.29) wysłano z m.cda.pl 2014-07-14 22:46:15 0
Boję si3 Odpowiedz
anonim (*.*.28.251) wysłano z m.cda.pl 2014-07-14 21:42:36 0
Film kręcony tak jak Paranorman i Frankenweenie . Jest meeega Odpowiedz
anonim (*.*.25.57) 2014-07-10 18:15:16 +1
Najlepsza bajka jaką oglądałem tego typu, ma klimat nieziemski Odpowiedz
anonim (*.*.19.89) wysłano z m.cda.pl 2014-07-05 22:17:06 +1
Ta bajka jesest fajna Odpowiedz
anonim (*.*.230.43) 2014-06-30 21:12:31 +1
Bardzo fajny film Odpowiedz
anonim (*.*.95.222) 2014-06-28 23:45:15 +2
No cóż, według mnie bajka godna polecenia, 9/10. Podobał mi się mroczny nastrój tego filmu, jego tajemniczość.
Niektóre momenty mogły przestraszyć, jednak po filmie jakoś się nie bałam. c: Nie polecam włączania tej bajki widzom poniżej 12 lat, ponieważ mój 7 - letni siostrzeniec - jęczał i błagał - za moją zgodą obejrzał bajkę. Skutki tego były nieciekawe. Tu by się człowiek położył spać, bo już wpół do 12, a tu musisz siedzieć przy bachorze, aż zaśnie, co potrwało dobre 40 min.
Polecam większym... dzieciom i dorosłym. :) Odpowiedz
anonim (*.*.75.236) 2014-07-18 13:57:25 0
@anonim: zgadzam się Odpowiedz
anonim (*.*.61.19) wysłano z m.cda.pl 2014-06-25 18:25:28 0
Lol w polowie filmu sie zacina!!!! LOL Odpowiedz
anonim (*.*.224.2) 2014-06-21 00:47:46 +3
te komentarze piszą małe dzieci... a film jest od 12 lat. Gratuluję rodzicom za upilnowanie dzieci. ja się z większością komentarzy po prostu nie zgadzam np."ja bym dała sobie przyszyć guziki, bo moja mama mnie nie kocha" albo "mój duży 10 letni brat się na tym posikał, a oglądał straszniejsze filmy" (tylko, że z dziecięcymi błędami) :( jak dla mnie sam film świetny, w moim klimacie, choć na początku niepozorny, a animacja poklatkowa zrobiła swoje, czyli dodała niezastąpionego, nieco strasznego smaczku ^^ Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie