Wikingowie (Vikings) - [09] s1 Napisy

Wikingowie (Vikings) - [09] s1 Napisy

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
3.0 / 5 Oceny: 2

Kategoria: Różności

Tagi:
wikingowie    vikings    serial    2013    czytany   
Dodano: 2013-11-10 01:05:14
avatar

Dodał: Odsłony: 32154

wikingowie ostatni odcinek z tego sezonu
najprawdopodobniej na wiosne bedzie emitowany 2 sezon

bardzo polecam bo zajebisty serial

tylko szkoda ze jakos wziecia tu nie ma
ludzie kometuja gowniane filmiki a tutaj to ledwo kto wyrazi swoj poglad

zachecam do kometowania kazdego odcinka po obejrzeniu

pozdrawiam :D

Komentarze z FB

Komentarze do Wikingowie (Vikings) - [09] s1 Napisy

Dodaj komentarz
dino07 2014-06-27 22:10:05 +2
wiem ze niektórzy wola wersje z Napisami

w poniższych linkach jest cały 2 sezon serialu Wikingowie z napisami

Wikingowie 2 Sezon NAPISY

1

źródło: www.cda.pl


2

źródło: www.cda.pl


3

źródło: www.cda.pl


4

źródło: www.cda.pl
Odpowiedz
dino07 2014-06-27 22:11:07 0
@dino07: 5

źródło: www.cda.pl


6

źródło: www.cda.pl


7

źródło: www.cda.pl


8

źródło: www.cda.pl


9

źródło: www.cda.pl


10

źródło: www.cda.pl


Pozdrowki :D Odpowiedz
anonim (*.*.90.139) 2014-06-25 11:59:51 0
Z ta Aslug czy jak jej tam to niewypał. Wgl wygląda gorzej niż źle. Odpowiedz
anonim (*.*.162.235) 2014-04-24 19:37:10 0
Nie ma ktoś odcinka 9 i 10 z drugiej seri? Odpowiedz
anonim (*.*.93.82) 2014-03-01 18:43:48 +1
Nastepny sezon ma być w kwietniu w polsce. dzieki za wstawienie! Odpowiedz
dino07 2014-03-06 23:44:14 +6
@anonim: .
ziomus
2 sezon juz jest dostepny w Pl tyle ze z napisami :D

------------------------

2 sezon serialu Wikingowie
odcinek 1 napisy
:D


źródło: www.cda.pl

Odpowiedz
anonim (*.*.137.71) 2014-02-26 23:57:30 +2
mestwo odwaga wladza walecznosc zdrada milosc niby duzo wspulnych cech ma 21 w. ale wiele tych atrybutow brakuje ludzia pogon za kasa i zycie na facebooku szybkie jedzenie mcdonald wygoda jak cieply dom samochod telefon sprawilo ze wspolczesny czlowiek to niezdara w swiecie przyrody kiedys mezczyzna byl kowalem wojownikiem mysliwym a teraz co to jest menager akwizytor stylista mody maszynka do zarabiania kasy?piekny film prawdziwe zycie ktorego nam faceta dzis brakuje choc nikt sie nie chce prrzyznac ale prawda jest taka ze wilka ciagnie do lasu. Odpowiedz
dino07 2014-02-19 00:17:55 +3
widzę ze tutaj niektórzy maja problem ze znalezieniem poszczególnych odcinków
ułatwię wam :D

1
źródło: www.cda.pl


2
źródło: www.cda.pl


3
źródło: www.cda.pl


4
źródło: www.cda.pl


5
źródło: www.cda.pl


6
źródło: www.cda.pl


7
źródło: www.cda.pl


8
źródło: www.cda.pl


9
źródło: www.cda.pl
Odpowiedz
dino07 2014-02-19 00:42:17 +2
@dino07: ps:
premiera 2 sezonu w Stanach ma być jakoś na przełomie lutego/marca bieżącego roku
myślę ze po kilku miesiącach będzie dostępna u nas jeśli będę miał możliwość to wstawię najpierw z napisami póżniej z lektorem

pozdrawiam wszystkich :D Odpowiedz
MR-BRADSON 2014-02-27 00:04:02 0
@dino07: Czekam z niecierpliwością:)) Odpowiedz
anonim (*.*.31.108) 2014-03-01 15:59:06 0
@dino07: a wstawiłbyś kompanie braci Odpowiedz
dino07 2014-03-08 22:42:21 0
@anonim: .
hey nie znam tego serialu "kompania braci"
ja w sumie malo seriali ogladam
ale Wikingowie szczegolnie przypadl mi do gustu dlatego jestem ich fanem :D

pozdro ;] Odpowiedz
anonim (*.*.139.20) 2013-12-29 13:19:10 0
się narobiło...kurka rurka... Odpowiedz
anonim (*.*.93.9) 2013-12-29 11:20:39 +3
dzieki za wstawienie! pozdrawiam! Odpowiedz
anonim (*.*.111.75) 2013-12-28 23:22:09 +2
dziekuje za wstawienie to ja prosilem o 9 czesc i mam nadzieje ze beda dalsze czekamy , dzieki Odpowiedz
Waldi36 2013-12-20 21:12:01 +1
Super serial, miło spędzony czas na oglądaniu. Tylko to co właśnie nie lubie w serialach, zaczęte kilka wontków zero zakończenia! Z niecierpliwością czekam na drugi sezon. Ogólna ocena! 10/10! :-) Odpowiedz
anonim (*.*.231.34) 2013-12-16 22:25:36 +1
dino07 możesz wżucic sezon2 choćby bez napisów Odpowiedz
dino07 2014-02-19 00:45:07 0
@anonim: 2 sezon ciagle przed nami ! :/ premiera w Stanach ponoc ma byc pod koniec tego miesiaca wiec mysle ze pomiedzy marcem a majem beda dostepne odcinki z napisami jak bedzie taka mozliwosc to wrzuce je na CDA :D Odpowiedz
anonim (*.*.238.177) 2013-12-13 22:47:55 0
heh bedzie sie dzialo , cos czuje. Wkreca filmik niezle :) Odpowiedz
anonim (*.*.52.122) 2013-12-04 22:12:11 +1
Dlaczego 9 nie działa :( Odpowiedz
anonim (*.*.178.237) 2013-12-10 03:15:36 0
@anonim: dziala tylko chwilke trzeba poczekac Odpowiedz
anonim (*.*.187.86) 2013-12-03 01:03:12 0
przylaczam sie do prozby o nastepne odcinki To wyglada tak jak niedokonczona milosc z piekna kobieta , szacunek ! Odpowiedz
dino07 2013-11-28 02:59:18 +4
mi tez sie podobal :)
ten sezon zawiera 9 odcinkow
wiec wszystkie tutaj sa wklejone
moze jeszcze dokleje kolejne odcinki z lektorem

sam czekam z niecierpliwoscia na nowy sezon

zachecam do oceniania i kometowania
pozdro :D Odpowiedz
anonim (*.*.103.2) 2013-11-27 21:25:58 0
Ale lipa ... teraz to się porobiło ... Odpowiedz
anonim (*.*.141.46) 2013-11-27 19:19:28 0
KONKRETNIE Odpowiedz
anonim (*.*.166.40) 2013-11-25 16:15:21 0
jak to tylko 9 odcinków toż to dopiero się czałęło kręcić Odpowiedz
anonim (*.*.202.200) 2013-11-21 10:52:31 0
JA TEZ NIE MOGE DOCZEKAC SIE 10-KI. Odpowiedz
anonim (*.*.63.212) 2013-11-18 04:41:38 0
to jest już nas troje ^^ Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie