Powrót na wyspę Nim - online (2013) Dubbing PL

Powrót na wyspę Nim - online (2013) Dubbing PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
3.0 / 5 Oceny: 1

Kategoria: Różności

avatar

Dodał: anonim

Return to Nim's Island - online (2013) Dubbing PL

Film dla całej rodziny

Komentarze z FB

Komentarze do Powrót na wyspę Nim - online (2013) Dubbing PL

Dodaj komentarz
avatar
anonim (*.*.131.194) 2014-11-16 13:09:40 0
fajny fil,m Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.62.37) 2014-08-19 16:30:12 0
kto jest gruby? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.15.147) 2014-08-05 17:41:38 +3
ona jest gruba (za gruba moim zdaniem) XD Odpowiedz
arlaapetina 2014-10-14 15:45:27 +1
@anonim: oczywiście...nie można stwierdzić na oko w jakim stanie ma szkielet - to za gruba... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.128.176) 2014-08-01 12:53:29 0
Fajny film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.167.254) 2014-07-01 22:03:50 +1
Fajny film. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.103.165) 2014-07-17 00:37:53 +1
@anonim: beznadziejny film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.137.99) 2014-04-19 05:19:24 +1
bym jej malinkę wylizała a dzwoneczki tulił aaaa Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.103.165) 2014-07-17 00:39:29 +1
@anonim: pewnie juz to zrobiłeś w łazience Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.251.127) 2014-04-16 19:19:41 +1
mzb Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.149.70) 2014-03-30 06:50:17 +2
tzn bedzie 3 czesc :) 2 fajna polecam Odpowiedz
wiktorjaworski161 2014-03-24 01:57:02 +2
Wporzo. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.108.62) 2014-03-08 21:39:21 +2
ta dziewczyna jest przydka Odpowiedz
dami8 2014-03-08 21:44:25 +3
@anonim: kup słownik Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.110.49) 2014-03-01 16:33:48 +2
Fajny film ,polecam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.154.10) 2014-02-27 15:29:24 +4
Niezbyt fajny film jak mówiono ale foka była spoko :( :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.82.132) 2014-02-26 16:46:57 0
Bardzo fajna gra 'Julka' Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.91.86) 2014-02-12 08:43:18 0
miało być heh sory Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.91.86) 2014-02-12 08:42:05 0
jeszcze nie obejrzałem hah Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.224.13) 2014-02-08 23:01:55 +1
lepsza pierwszy odcinek
ten taki sobie, w drugim najlepszy lew morski
a w pierwszym jaszczur :P Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.140.187) 2014-02-08 19:48:13 +6
a gdzie można zobaczyć za darmo bez logowania pierwszą część?
Z góry dziękuje ;D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.154.10) 2014-02-27 15:31:27 +1
@anonim: niewiem Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.142.175) 2014-02-02 16:49:16 +5
Nie jest wcale taki fatalny, jak mówią! Chociaż rzeczywiście pierwsza część była lepsza... I tak jest spoko! Odpowiedz
oli_9811 2014-01-19 19:33:42 +5
pierwsza część była lepsza Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.16.139) 2013-12-31 17:58:23 +1
anonim 110.160 to ciota Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.82.46) 2014-01-09 23:05:39 +6
@anonim: Co masz k!%@a do niego pok!%@iony homofobie? Jesteś niegodny żyia - niech spotka cię śmierć - życzę ci tego. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.142.175) 2014-01-30 17:11:25 +1
@anonim: ogar sie, co? Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.140.187) 2014-02-08 19:50:29 +1
@anonim: co prawda pisze bzdury ale bez przesady Odpowiedz
arlaapetina 2014-10-14 15:49:16 +1
@anonim: oj mamy problemy ze sobą...czyżby trafił w 10-tkę? Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Zagraj w gry multiplayer bez logowania:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie