Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna - online (2010) Dubbing PL

Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna - online (2010) Dubbing PL

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 12

Kategoria: Różności

Tagi:
avatar

Dodał: anonim

Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna - online (2010) Dubbing PL

Średnia jakość

Ocena: 6,3/10 na Filmweb

Komentarze z FB

Komentarze do Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy: Złodziej Pioruna - online (2010) Dubbing PL

Dodaj komentarz

Najlepsze komentarze

anonim (*.*.188.55) 2014-04-21 22:32:30 +120
wczoraj był na Polsacie POLECAM FILM (I KSIĄSZKE) Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.209.19) 2014-03-30 17:39:05 +84
Gdzie jest Nancy Bobofit a pozatym Gdzie staruszki z nicią CO ZA GÓWNO OD POCZĄTKU DO KOŃCA percy spokał się z mamą dopiero po szkole i na Long Island pojechali na wycieczkę dopiero w nocy wrócił Grover to jest na początek CO ZA GÓWNO erynia nie uciakła percy zamienią ją w proch gdzie jest Cerber w hadesie gdzie są erynie w hadesie kurwa co to ma byc 1,5/10 bo podobała mi się bitwa o sztandar chociaż tak naprawdę nie widziałem na obozie Clariss a percy na sztandarze był w drużynie z Annabeth ale i tak mi się podobało jak z nią walczył:D Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.130.27) 2014-04-26 18:39:10 +72
Film jest MEGA GENIALNY xD dajcie + Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
Maurysiu 2014-01-27 21:45:48 +63
obie części filmu są świetne,nie mogę doczekać się następnych :@ Pokaż odpowiedzi Odpowiedz
anonim (*.*.248.252) 2014-04-21 15:23:41 +57
super ten film. kocham Logana Lermana (percy) jest przesłodki. Pokaż odpowiedzi Odpowiedz

Wszystkie komentarze

avatar
anonim (*.*.148.4) wysłano z m.cda.pl 2014-11-21 01:39:15 0
Kurwa!!!- sory ale inaczej się nie da! Kto pisał tę książkę,
scenariusz przy okazji?!!! Ktoś machnął sobie film o bogach olimpijskich nie mając o tym pojęcia! Oczywiście to jest film fikcyjny, ale no ludzie są pewne zasady, które tu olano. Zbruzgana i ironicznie przekręcone mity. Podsumowanie: fatalny film jeśli chodzi wykonanie i nie tylko.
Ps.: Swoją opinią nie chcę obrazić fanów owego filmu. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.11.86) 2014-11-16 12:58:19 +2
Jestem wkurzona, bo jak dla mnie osoby, które kręciły ten film bez znajomości książki bądź po prostu nie chciało im się nagrywać fragmentów trudniejszych do uchwycenia niż ten szaj*. A właśnie te części książki były najlepsze. Wiem, że mój komentarz jest dość kontrowersyjny, ale wyraziłam moje zdanie, a jeśli komuś się nie podoba to niech nie czyta. Nie jestem osobą, która odmiennym zdaniem próbuje wywołać aferę lub po prostu zdobyć plusy. Bez hejtów. Pozdrawiam za równo osoby, które podzielają to co mówię, jak i wszystkich innych. ;) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.224.38) 2014-11-14 17:22:51 +2
słaby film reżyser nie czytał książki Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.192.194) 2014-11-13 19:03:45 +2
super film , ale książkę przeczytajcie ( polecam jest świetna ) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.70.215) wysłano z m.cda.pl 2014-11-13 15:44:27 +2
Twórca książki nie czytał... Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.102.20) wysłano z m.cda.pl 2014-11-10 14:45:32 +2
I książka i film super. Uwielbiam te klimaty. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.40.25) 2014-11-08 16:17:44 +2
obydwie częsci filmu są bardzo fajne ale rożnia sie ksiąko i to mega ale filmy są zajebiste i już 3 ma wyjśc albo w tym roku albo 2015 :D nie moge sie doczekac Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.32.22) 2014-11-06 19:31:45 +2
czekam na następną cześć Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.2.158) wysłano z m.cda.pl 2014-11-06 17:57:51 +2
avatar
anonim (*.*.2.158) wysłano z m.cda.pl 2014-11-06 17:57:49 +1
avatar
anonim (*.*.226.216) 2014-11-04 16:39:01 +2
gdzieś mam ze to nie jest takie jak ksiązka. Oglądam to 18 raz i nigdy mi sie nie znudzi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koczam Perci ego!!!!! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.100.184) wysłano z m.cda.pl 2014-11-01 16:43:14 +1
Hdkdndjahsb jwbw jasno wjsnswksn nwubshsba Filip. Qui dwaj swsugskews Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.198.131) wysłano z m.cda.pl 2014-11-01 00:08:40 +2
Zosia
Ala
Jaja
Ewa
Basia
Iza
Sabina
Tomek
Eryk Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.219.83) 2014-10-31 16:46:34 +2
zajebiste przekonalem siętym filmem do mitologi poooooooooooooolecam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.10.64) wysłano z m.cda.pl 2014-10-30 20:27:38 +2
avatar
anonim (*.*.218.253) 2014-10-26 18:58:35 +2
moją też wyobraznię poruszył zacząlem sie interesować mitami greckimi Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.202.32) wysłano z m.cda.pl 2014-10-26 16:26:33 +4
Koham ten film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.202.32) wysłano z m.cda.pl 2014-10-26 16:24:32 +3
To odlotowy film Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.42.161) wysłano z m.cda.pl 2014-10-26 16:10:27 +1
Głupia ta strona.nie moge przewinąć filmu! >:( Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.52.65) 2014-10-26 10:28:06 +1
książka dużo lepsza, więcej akcji wogóle w książce się więcej działo.Ale film też nawet fajny Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Ostatnio komentowane:

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie