Laleczka Chucky

Laleczka Chucky

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
×
5 kwietnia 2014: Poprawione zostało połączenie do użytkowników TPSA/Orange oraz kilku mniejszych dostawców. Prędkość ładowania wideo wzrosła kilkukrotnie. Dziękujemy za zaufanie. Jeśli wciąż widzisz problem u swojego dostawcy skontaktuj się z nami.

4 kwietnia 2014: W ostatnim czasie, pomimo zakupionych przez nas dodatkowych serwerów, można było zaobserwować wolniejsze niż zwykle ładowanie wideo. Było to spowodowane ograniczeniem na łączach pomiędzy serwerownią a polskimi providerami. Problem został rozwiązany. Jeśli nadal obserwujesz wolne buforowanie wideo w CDA skontaktuj się z nami przez formularz podając nazwę swojego dostawcy internetu. Dokładamy wszelkich starań, aby udostępniane przez Was materiały były dostępne bez limitów - również w godzinach wieczornych.
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
3.0 / 5 Oceny: 4

Kategoria: Różności

Tagi:
film    Laleczka Chucky   
Dodano: 2013-10-26 19:37:45
avatar

Dodał: Odsłony: 8147

Sześcioletni Andy otrzymuje na urodziny gadającą lalkę. Nie wie, że plastikowa zabawka nawiedzona jest przez seryjnego mordercę.

Komentarze z FB

Komentarze do Laleczka Chucky

Dodaj komentarz
anonim (*.*.49.196) 2014-04-01 18:40:27 0
I Love S3x Durex... xDDDD Odpowiedz
gabrielagrzegorzewska98 2014-03-31 22:53:38 0
Laleczka chucky to jeden z najbardziej popularnych filmow z lat 70-90 a nie z 2000r. jak na te lata super wykonanie a ci co TO NIE JEST HORROR to sie grubo myla bo to BYL super straszny horror w wlasnie tych latach. film jest swietny pozdro :* Odpowiedz
gabrielagrzegorzewska98 2014-03-31 22:56:12 0
@gabrielagrzegorzewska98: przepraszam w jednym miejscu polknelam slowo ,,mówią'' :* Odpowiedz
anonim (*.*.211.202) 2014-04-17 14:21:40 0
@gabrielagrzegorzewska98: Film z 1988 a hit lat 70. Coś ci się pomyl;ilo Odpowiedz
anonim (*.*.248.88) 2014-03-14 15:58:20 0
filmy laleczki czaki Odpowiedz
anonim (*.*.80.49) 2014-03-09 12:57:43 +2
to horror jest?
xDDDDDD Odpowiedz
gabrielagrzegorzewska98 2014-03-31 22:57:31 0
@anonim: tak to jest horror ALE NIE Z 2000 ROKU TYLKO Z LAT 70-90 a w tedy to był hit Odpowiedz
anonim (*.*.157.2) 2014-03-03 18:28:41 0
Ale się zesrałem Odpowiedz
anonim (*.*.157.2) 2014-03-03 18:10:40 0
Myslałam że to będzie straszniejsze Odpowiedz
anonim (*.*.68.98) 2014-02-14 16:01:56 0
omg przerażające 0.o Odpowiedz
gabrielagrzegorzewska98 2014-03-31 22:58:32 0
@anonim: jak sie nie znasz na horrorach z lat 80 to sie nie wypowiadaj Odpowiedz
anonim (*.*.20.114) 2014-02-14 09:03:26 0
klasyk Odpowiedz
anonim (*.*.117.74) 2014-02-06 19:33:29 0
fajne 8/10 Odpowiedz
anonim (*.*.121.96) 2014-02-06 12:43:40 0
Fany Film Chyba Najlepszy :*
Radzie Oglądać Bardzo Fajneee :* Odpowiedz
wrednaczarna23 2014-02-06 00:09:01 0
ja was prosze to ma byc straszne??/hahahah Odpowiedz
anonim (*.*.157.137) 2014-04-21 21:52:26 0
@wrednaczarna23: prawda Odpowiedz
anonim (*.*.76.220) 2014-01-26 18:18:06 0
SUPER SUPER SUPER Odpowiedz
anonim (*.*.240.169) 2014-01-21 16:51:25 +3
ciekawe czy będą jeszcze kolejne części laleczki chucky Odpowiedz
anonim (*.*.156.1) 2014-03-08 10:43:42 0
@anonim: jest już ich chyba ze 6... Odpowiedz
gabrielagrzegorzewska98 2014-03-31 22:50:34 0
@anonim: jest laleczka chucky cz.1 (właśnie ta)
powrot laleczki chucky cz.2
itd potem sa chyba ciagle laleczka chucky z kolejnymi numerami :* Odpowiedz
anonim (*.*.211.202) 2014-04-17 14:22:41 0
@anonim: jest 6! Odpowiedz
anonim (*.*.143.167) 2014-01-06 23:53:30 0
Chucky naprawdę się postarali Odpowiedz
anonim (*.*.135.254) 2013-12-01 14:18:39 +3
Te 3 części z Laleczką Chucky są bardzo ciekawe :) Odpowiedz
anonim (*.*.25.35) 2013-12-24 17:38:06 +3
@anonim: całkiem fajne Odpowiedz

Podobne video

Logowanie