Sydney i 7 nieudaczników - Online 2007 Lektor PL (cały film)

Sydney i 7 nieudaczników - Online 2007 Lektor PL (cały film)

Nie masz zainstalowanej wtyczki flash, zainstaluj wtyczkę ze strony Adobe.

Zamknij reklamę aby uruchomić wideo
Ten film znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 7

Odsłony: 68460

Kategoria: Różności

Dodano: 2013-10-15 22:49:21
avatar
Dodał:

Inaczej opowiedziana historia o Królewnie Śnieżce i siedmiu krasnoludkach.
Sydney trafia do collage'u i podczas zaprzysiężenia zostaje zaatakowana przez złą wiedźmę Rachel. Następnie zostaje wygnana z akademika i zmuszona do zamieszkania w domu razem z siedmioma nieudacznikami. Wkrótce zaprzyjaźnia się z nimi i cała siódemka pomaga jej zdobyć miłość najprzystojniejszego chłopaka na uczelni oraz przejąć władzę w studenckim samorządzie. Szykuje się rewolucja na uniwersytecie.

Dodaj komentarz
sortuj po: najlepsze najnowsze
avatar
anonim (*.*.51.138) 2014-02-01 22:10:44 +71
Mega *,* Warto obejrzeć :)) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.163.247) wysłano z m.cda.pl 2015-01-03 00:59:24 +17
@anonim: Prawda ja tez kocham ten film jest jednym z moich ulubionych ulubionych a na dodatek mogłabym sie cały czas gapić na tyler 'a Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.14.196) wysłano z m.cda.pl 2015-01-03 20:53:13 +7
@anonim: Anka kocha Norberta xd Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.241.105) wysłano z m.cda.pl 2015-03-14 17:59:14 +1
@anonim: Jezu, ja też! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.200.85) 2014-01-03 23:17:18 +45
Świetny ;o A Aktorka grająca Sydney ma zawsze taką role ;3 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.219.222) wysłano z m.cda.pl 2015-02-11 01:42:01 +5
@anonim: Ta jej rola jest zawsze jakas dziwna;-; Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.32.2) wysłano z m.cda.pl 2014-08-16 14:35:57 +25
Co miesiąc składasz jajo, jak kura Padłam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.158.200) 2014-06-30 18:08:56 +25
NAJLEPSZY FILM NA CAŁYM ŚWIECIE!!!
PS.: Aktorka jest super! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.248.56) 2015-04-01 18:11:03 +1
@anonim: Była... zobacz sobie jej zdjęcia z tego roku. Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.76.85) 2013-12-06 17:51:51 +21
faajny ! 9/10 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.64.212) 2014-03-06 13:48:57 +19
zajebisty :D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.231.198) wysłano z m.cda.pl 2014-07-08 10:41:30 +16
Aktorka grająca Sydney jes świetna :* Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.43.178) 2014-06-01 16:53:23 +12
czy wśród t.p. siódemki zawsze musi być MURZYN?
OMG :o Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.56.182) 2014-08-17 20:12:02 +11
ładuje się tak długo, że szok chyba sobie nie obejrzę :( Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.212.156) wysłano z m.cda.pl 2015-01-02 13:46:55 +4
@anonim: Morze masz słaby net :/ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.0.169) wysłano z m.cda.pl 2015-03-28 22:06:03 0
@anonim: ja tez tak mam:-( Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.199.229) wysłano z m.cda.pl 2014-07-09 16:14:39 +7
Zajebisty... oglądam go już któryś raz ♥ Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.99.236) 2014-01-02 22:03:58 +7
bardzo fajny ;3 Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.201.51) 2013-10-25 18:28:34 +7
Boski ;3 Kocham . Bardzo fajny :) Polecam Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.255.211) 2014-12-28 18:02:32 +6
MONIKA KOCHA DAMIANA Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.255.211) 2014-12-28 18:00:55 +6
agata kochaa piotrka Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.227.167) 2014-07-07 09:29:04 +6
Bardzo iteresujący, zabawny i romantyczny film, całkowicie inny, polecam zdecydowanie! Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.227.167) 2014-07-07 09:31:08 +6
@anonim: Polecam również: Wredne dziewczyny 1, Wymarzony luzer, Zwariowany Piątek, Całe szczęście, Nie-przyjaciele, Męsko-damska rzecz, bal maturalny :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.227.167) 2014-07-07 09:34:37 +2
@anonim: Dziewczyny z drużyny 2 i 4 reszta mi się nie podobała :) Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.146.217) wysłano z m.cda.pl 2014-12-25 23:43:07 +2
@anonim: Wymarzony luzer jest zajebisty :* Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.143.11) 2014-02-15 19:27:50 +6
abcdefghijklmnopersuwyz Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.155.33) 2014-01-01 21:31:02 +6
mmmmmm..... całkiem fajny ;D Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.54.81) 2014-05-05 16:42:43 +1
@anonim: uj Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.142.199) 2014-05-02 21:30:52 +4
Genialny warty obejrzenia Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.241.105) wysłano z m.cda.pl 2015-03-14 14:27:40 +3
Najlepszy film dajcie + jeżeli też tak myślicie Odpowiedz
avatar
anonim (*.*.24.71) wysłano z m.cda.pl 2014-12-30 21:12:24 +3
Warty poświęcenia czasu Odpowiedz
Więcej

Podobne video

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie