Automat z napojami (Mike Shadow)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 142
Automat z napojami (Mike Shadow)4.0/5 (142)

Kategoria: Gry zręcznościowe

Tagi:
wyzyj sie    tortury    rozwal    napoje    napojami    automat    automacie   
Dodano: 2011-06-05 11:02:51
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 786110
Wyżyj się na 120 różnych sposobów na automacie z napojami. Za zebraną gotówkę będziesz miał możliwość zakupu ulepszeń.

Sterowanie = MYSZKA

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Rail Nation (PL)

Stwórz własne imperium kolejowe!

Star Conflict (PL)

Zasiądź za sterami własnego statku kosmicznego.

Ghost Recon Online (PL)

Darmowa taktyczna strzelanina wieloosobowa.

Generals of War (PL)

Zmień historię pierwszej wojny światowej!

Komentarze do Automat z napojami (Mike Shadow)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


j5656 2014-11-27 19:38:44 0
do dupy 0/100000000000000
FixerPl 2014-11-16 17:23:51 +3
lepsze niż Raze 3 !!!!!!!!!!!!
szalony_123216 2014-11-21 23:13:04 +2
@FixerPl: HeHeHe Hyba w snach :D
fywe 2014-11-14 19:14:05 +7
PROSZE O PLUSY
igoer3141 2014-11-11 12:48:03 +5
fajne 7/10
HERKULES3456 2014-11-02 16:21:49 +4
jednak zmieniam zdanie. mój rekord to 7300
HERKULES3456 2014-11-02 15:42:15 +5
mój rekord to 5008
nio123 2014-10-28 18:46:30 +5
wtf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mlg !!!!!!!!!!!
HERKULES3456 2014-10-26 14:01:06 +3
super gierka polecam
mrswinka 2014-10-25 15:42:20 +4
zajebiste !!!
konrad7875 2014-10-05 14:59:16 +7
zajebista automat chcieli porwać obcy:D
krwawywilczu 2014-10-04 11:08:05 +8
a i j love geams mike shadow
CXVPG 2014-10-20 18:47:58 +8
@krwawywilczu: Jest idiotą i analfabetą.Następnym razem przed napisaniem czegoś po Angielsku zobacz dokładnie jak to się pisze,albo najlepiej w ogóle nic nie pisz po Angielsku ... Kto Ci mógł dać plus ... Chyba dał Ci go znajomy,Ty, lub kolejny nie ogar i idiota ...Ehh już widzę te hejty :D
krwawywilczu 2014-10-03 15:16:43 +7
ekstra polecam wciaga mam wszystkie skile a moj rekord to 5872
kacpi51 2014-10-02 18:32:50 +8
zarombiste daje 666666666666666666666666666666666666666666666666/9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999

lukasz11224 2014-09-26 18:51:18 +16
100009999/10 zajebista kto uważa tak
Victorius236 2014-08-24 16:51:08 +10
sry, pomyłka
Victorius236 2014-08-23 18:48:38 +7
jakim cudem można nabić 100 stresu, skoro maksymalnie w statach jest 90 ?
Victorius236 2014-08-20 13:17:01 +7
najlepsza gra świata 5/5 i do ulu
sjhhsuwhhudw 2014-08-07 15:53:00 +8
ekstra
komentować_najlepiej 2014-08-06 00:10:53 +3
polecam wam comcat 3 na jeja 9/10 a ta gierka 8/10
komentować_najlepiej 2014-08-06 00:06:31 +2
pod koniec ma takie moce a boi sie zombi i policjantów. ja na jego miejscu zabił ich wszystkich np, fire lvl3
komentować_najlepiej 2014-08-06 00:09:43 +2
@komentować_najlepiej: oczywiście nie policjantów XD
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie