Jesteś tutaj: 
Gry online
Symulator pociągu (Sotestu Line Simulator)
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
3.0 / 5 Oceny: 60

Kategoria: Gry zręcznościowe

Tagi:
kolej    line    pociag    simulator    sotesu    symulator   
Dodano: 2011-05-09 21:33:57
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 1228599

Symulator japońskiego pociągu osobowego.

Komentarze do Symulator pociągu (Sotestu Line Simulator)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
krzych_123 2013-03-05 15:45:59 +120
żal.pl kto sie zgadza łapka
adamek4455 2013-09-28 13:05:27 +89
10/10 i do ulu
Dominik_Konecki 2015-05-30 15:28:01 +46
@adamek4455: DAJE PLUSKIA BO LUBISZ FCB
kubaczolgames 2015-12-29 21:17:06 +11
@adamek4455: ja tez
OMG_LOL_MI_WAS 2013-07-13 12:43:54 +70
z
za
zaj
zaje
zajeb
zajebi
zajebis
zajebist
zajebista
zajebist
zajebis
zajebi
zajeb
zaje
zaj
za
z
xccc2 2015-08-22 14:14:02 +15
@OMG_LOL_MI_WAS: G

Głu
Głup
Głupi
Głupie
Głupi
Głup
Głu

G
pero2322 2014-03-31 19:53:06 +50
rzeczywiście chińskie czing czang czong!
a co do gry 4/5
Lumpiara1 2013-08-14 16:21:57 +48
czytaj pierwsze litery :
Gówno
Łupież
Ul
Parówka
Iga
Eklerek
oski07 2012-02-18 08:06:10 +45
Fajna gierka
mecz 2013-04-06 09:07:47 +31
glupia gra nie da się jechać bo jak klikam szczałke prosto to ten pociąg stoi jak głupi
matyy 2013-04-25 18:16:27 +24
@mecz: sterowanie : strzałka w dół to jazda do przodu, strzałka w górę hamulec, spacja dzwonek
Lulamen 2014-02-19 23:45:08 +13
@mecz: Ortografia dzieci !
DARKEENKILLER 2015-03-28 19:26:46 +11
@mecz: bo jestes downem :D strzalka w dol to jazda w przod
pawelosi 2013-05-16 17:10:28 +25
ta gra jest EXTRA
ta gra jest EXTRA
franek1997 2011-12-23 20:47:07 +24
do dupy
adam09 2013-07-07 09:21:17 +22
ta gra
ta gra jest EXTRA
wiktorszczerbiak 2013-10-21 17:46:52 +19
ale żąl to strata czasu
macza94 2013-08-19 17:24:51 +19
jak ggrać
jarek12345678 2013-11-13 09:53:57 +19
@macza94: trzeba wejść w nowom wersie i działa
:)
damian2006cda 2015-08-03 18:16:22 +3
@jarek12345678: jak? prosze o odpowiedź na profil.
RACHET_33 2012-04-10 15:56:12 +19
fajne
sebekgralewski12 2013-02-08 17:16:11 +18
bardzo fajna
alicja_123 2013-04-20 12:30:57 +17
żal
maggister123 2013-12-28 21:56:58 +8
@alicja_123: mi cb
trzy_znaki3333333333 2013-11-08 17:01:05 +16
strata czasu zaczynasz jechać puszczasz a to samo sie prowadzi
kai121 2013-08-03 13:18:21 +16
NUDA
marcinczoch 2013-06-02 15:57:03 +14
niezła 4/5
sebekgralewski12 2013-02-08 17:30:03 +14
jak sie gra
adam227 2013-05-07 17:14:58 +12
extra
Więcej
Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie