Gra wojenna 4 (Endless War 4)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
4.0 / 5 Oceny: 71

Kategoria: Gry akcji

avatar
Dodał: Odsłony: 629068

Nowy rozdział Endless War, zabawnej serii gier strategicznych, akcji i wojny. Wybierając pomiędzy różnymi sceneriami wojennymi, przeżyjesz emocje z bitew przeszłości i przyszłości stając się doskonałym żołnierzem.

Komentarze do Gra wojenna 4 (Endless War 4)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
Wampir410 2012-07-28 19:00:25 +185
fajne 1 , 2 , 3 , 4 ta trylogia jest zaje 100/10 i do ulu
szyszu 2013-01-27 18:35:53 +55
@Wampir410: trylogia ma 3 części xD ale spoko masz racje :D
men663 2013-04-21 16:05:34 +43
@szyszu: ta trylogia?? ja to nazwałbym czterologia
seba0798 2015-10-02 15:14:10 +21
@Wampir410: siedmiologia są jeszcze inne
Kuba123XD 2014-01-30 08:37:41 +98
sssssssssssssuuuuuuuuuuupppppppppeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr
mmajcher208 2014-03-13 18:13:43 +79
jak sie upuszcza giwere
kuba09876512 2014-07-31 17:17:57 +44
dek 2012-05-01 21:49:32 +67
początek jest wkurzający ale gra fajna 33/50
lolku22 2012-07-29 16:46:29 +62
extra 5/5 i do ulu
darekdudzik3 2014-10-14 16:15:33 +57
dzieks za plusy sory załowuja sie jak zebrok
Kuba12313 2014-03-23 16:20:36 +54
fajne gra 10/10
kubulus 2014-04-15 20:25:11 +48
daje 10000000000000000000000000000000000000000/10
super
Tatar1 2013-09-02 16:51:45 +40
Fajna na 90%
prymato 2014-06-20 14:57:54 +13
piteros 2011-04-13 20:06:02 +38
dobre 5/5 i do ulu
skkf900 2014-02-05 14:29:25 +37
spoka fajne i do ulu
szakin22 2014-07-17 10:10:40 +36
Ukończyłem zimową kampanię
kubalos123 2013-03-12 18:32:46 +31
czytajcie pierwsze litery
zajefajnie
asia
radek
ola
magda
bistro
irek
sebastian
tata
elia
sebcio77 2013-01-06 12:16:47 +31
zajebista 10/10
darekdudzik3 2014-10-14 16:16:45 +30
sory
nie jeste zebrok
piotrmicek102 2014-05-09 21:25:30 +30
Super 10/10 Finlandia wygra
sylwek-batog 2013-03-02 17:15:39 +30
ZAJEBISTA GRA I FAJNA GRAFIKA KRWI
sylwek-batog 2013-03-02 17:56:20 +15
@sylwek-batog: I DO ULU
sylwek091011 2014-01-29 09:08:44 +27
zajebista gra daje 20/ 20 i do ulu
sylwek-batog 2013-03-02 22:52:35 +21
KTO GRA W RIOTZONE
MAREK14Q 2013-03-24 13:05:25 +9
milosz2010 2012-09-01 09:04:00 +20
e wole 3 a ocena to4/10
Więcej

Logowanie