Warlords: Heroes

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 45
Warlords: Heroes4.0/5 (45)

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
rycerz    walka    sredniowiecze    warlords    epoka wojny    rycerskie   
Dodano: 2010-04-21 14:08:43
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 217966
Wybierz jedną z paru wersji kampanii Wojennych Lordów i przemierz wiele krain w poszukiwaniu przygód.

T oraz Y - atak
STRZAŁKI - sterowanie

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Lord of the Rings Online

Władca Pierścieni za darmo w wersji MMORPG!

World Of Tanks (PL)

Zarządzaj swoim własnym czołgiem.

War Thunder (PL)

Zasiądź za sterami bombowca z II Wojny Światowej.

Drakensang Online

Wciel się postać czarodzieja lub rycerza i stań do walki o ludzkość!

Komentarze do Warlords: Heroes


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


kurcze1 2014-05-16 16:53:09 +5
taka fajna że słów mi zabrakło
erin 2014-04-13 20:44:55 +5
łatwa i
fajna
progames123456 2014-02-20 10:41:42 +6
super gra
progames123456 2014-02-19 18:31:12 +5
fantastic but hard
progames123456 2014-02-19 18:29:41 +7
super ale trudna
-Reaz- 2014-01-31 19:52:26 +10

Super gra :) tylko na początku trochę trudna ;p
awexooo_pl 2014-01-29 10:59:35 +8
spoko gra 9/10 i do ulu :D
ChleBezPasztetu 2014-01-12 16:15:48 +5
Podoba mi się.
forestzabijaka 2013-12-24 23:17:57 +4
FAJNA NA 5/10
kamil2237 2013-11-25 14:25:38 +12
super gra
ziom1234567890101112131415 2013-11-24 10:15:19 +7
spoko 8/10 do ulu
lol_olo 2013-10-05 17:40:11 +5
moja ulobiona
polak12345 2013-10-01 13:59:55 +6
fajna \głupia???fajna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xxd
CristianoRonaldoCr7 2013-08-14 14:25:32 +21
super kto lubi ta gre??
gabek 2013-08-04 20:23:29 +14
trudne ale fajne przeszedłem całą
najlepszygracz2013 2013-07-19 14:58:56 +45
fajne ale trudne kto się zgadza daje plusika
szymon18 2013-07-05 13:48:09 +17
super
poporopogrupuli 2013-04-26 12:47:16 +12
super gra 5/5 :D
marcello118733 2013-03-22 20:19:44 +74
kto ma marcraft cs i matka to dajcie plus i git majones
mlodytokar 2013-05-25 02:10:35 +11
@marcello118733: Takie gówniane gry są dla tych których nie stać na lepsze
więc DO DUPY Z tym szajsem
kubadobosz712 2013-07-20 19:27:59 +1
@marcello118733: o co ciebie to obchodzi
bartekjuchimiuk 2013-10-29 19:28:16 +3
@mlodytokar: ale cs fajne i spadaj
Ziom509 2013-11-07 17:56:15 +2
@marcello118733: metka a nie matka xd
hohin 2013-03-21 13:12:46 +6
jak wybrać lorda?
Więcej


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie