Płatny zabójca 7 (Sift Heads 7: World Ultimatum)

Zgłoś naruszenie
 
Ładowanie gry...
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 58
4.0/5 ()

Kategoria: Gry zręcznościowe

Tagi:
sift   
Dodano: 2011-02-12 10:59:47
avatar
Dodał: ka300 Odsłony: 284991
Siódma już cześć popularnej gry akcji. Postaraj się zabić Twojego największego wroga - Alonzo.

MYSZKA = Celowanie i strzelanie

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

War Thunder (PL)

Zasiądź za sterami bombowca z II Wojny Światowej.

Metin 2 (PL)

Największa gra MMO w Europie, za darmo w języku polskim.

Hero Zero (PL)

Stwórz swojego bohatera za darmo!

Infinite Crisis

Wciel się w superbohatera, który przeszedł na ciemną stronę mocy.

Komentarze do Płatny zabójca 7 (Sift Heads 7: World Ultimatum)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


dominik9013 2014-03-23 09:59:45 0
niezłe100000000/10
mateuszrubinski 2014-02-25 16:00:50 +1
Najlepsza czesc emocje zachowane jak we wszystkich world'ach polecam :D
milosz20053006 2014-01-25 14:30:42 +2
fajne ale jakieś krótkie.Hodzi się myszkom tam gdzie
chcesz
kacpermuszynski18400 2014-01-01 13:29:40 +2
ktoś mi powie jak tu sie chodzi
tome 2013-11-23 12:19:18 +5
jak sie usuwa bron ? prosze o pomoc
ERYK_009 2013-11-16 15:51:26 +2
oco chodzi z kablami niemoge ich połonczyć
ERYK_009 2013-11-16 15:43:16 +1
nienawidze strzelania z snajperki do policji a wy
JakubJanCrash_ 2013-11-17 13:10:39 +1
@ERYK_009: jak nie lubisz to takich rzeczy nie włączaj ok
ERYK_009 2013-11-16 15:30:51 +2
sniper ma rację strzelaj w maske nie w policjantuw
sniper_ 2013-10-09 18:51:57 0
z vinnie stanie się to ż głowe będą mu rekonstułować wiem bo ładuje mi się ta gra ale nie na cda
dominneymar 2013-10-06 09:44:04 0
co trzeba zrobić z policją
sniper_ 2013-10-09 18:47:04 0
@dominneymar: ,strzelaj w maske nie w policjantów
dominneymar 2013-10-06 09:35:12 0
normalnie fajna gierka
miti123 2013-10-02 19:46:29 0
najlepsze
To_Nie_Ja_Nie 2013-09-09 18:40:10 0
Vinnie i Kiro som Zajebisci
mati9goku 2013-08-07 08:25:09 +1
na ine stronie peszłem wszystkie części
thepolishkiller3 2013-06-11 12:26:47 +3
Zajebista gra i ta muza na początku ZAJEBISTE !!!!!!
nex 2013-05-28 19:29:51 +3
super
kamisasz16 2013-05-10 21:52:23 +2
JA
Panrahk 2013-05-10 21:24:20 +61
kto sądzi że Vinnie i Kiro potrafili by roz********* całe miasto? XD
mati9goku 2013-08-07 08:27:09 +2
@Panrahk: ja tak sądzę panrahk
maciek5524 2013-09-08 09:10:28 +2
@Panrahk: lubie kiro i vinne
kamisasz16 2013-05-10 18:33:44 +3
wejdzcie na mó

j profil i żobaczcie moje zdjęcie
kamisasz16 2013-04-29 14:20:05 +7
Kiro
10000000000000iiiiiiiiiiiiiii
Więcej >>


Ostatnio komentowane:

Logowanie