Jesteś tutaj: 
Poczekalnia
Symulator Kolei
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Ta gra znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 69

Kategoria: Gry zręcznościowe

Tagi:
auta    auto    driver    japonia    kolej    line    nastolatka    pasazer    pociag    polska    race    racing    rosja    samolot    symulator    szyny    tory    tramwaj    wyscig   
Dodano: 2011-02-09 07:49:05
avatar
Dodał: Odsłony: 1830979

Zajefajny symulator kolei. Dojedź bezpiecznie i na czas. Grafika robi się płynniejsza przy 50 km/h

Komentarze do Symulator Kolei


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
Lukasz_Sylwester_Przywara 2013-10-19 09:59:46 +45
fajne
ProKokosuxd 2014-03-26 21:05:52 +42
dobra gra
szymek909 2014-03-01 14:04:08 +37
dziwna
hubertos111 2011-02-11 11:20:12 +32
za sama nazwe dostaje 5
Xdrop 2011-02-09 07:51:23 +32
Macie ochote pograć na pełnym ekranie? :)
http://www.realrailway.com/en/enoshima/start.swf
ford 2011-12-24 17:45:51 +16
@Xdrop: siiiiiiiiiiiiii
dawid1888 2014-05-24 09:24:42 +2
@ford: czytajcie pierwsze litery
dupa
osa
drewno
ul
piasek
yeti
TomsPL 2013-11-03 15:41:42 +29
Jakie gówno!
dominik5 2014-05-19 19:46:35 +28
fajowa
kakapupu1 2014-03-05 10:36:05 +26
przeszedłem tą wersję i starszą
Xdrop 2011-02-10 13:48:58 +26
Pisze się traMwajem :P A nie tranwajem :P
Lotnik37 2014-05-16 17:03:22 +25
super gra 5/5
Xdrop 2011-02-10 12:38:34 +25
Po pierwsze drogie dziecko, to ty masz oceniać materiał przeze mnie wrzucony, a nie jego tytuł.
Po drugie po 5 sekundach wizyty na twoim koncie, widząc punkty za twoje
inteligentne komentowanie akrytkułów, śmiem stwierdzić że i Ty jesteś dzieckiem.
A po trzecie wielki znawco, nasi wielcy politolodzy uznali takie słowa jak "zajebisty, zajebiście, itp, itd " za słowa 'niebędące' okręśleniem wulgarnym, lecz zwykłym określeniem.
Masz coś jeszcze do powiedzenia?
dziedzic1242 2013-08-21 15:45:30 +24
zajebisty symulator kolei
ProKokosuxd 2014-03-26 21:11:33 +1
@dziedzic1242: popieram to :D
kakapupu1 2014-03-05 10:40:09 +21
nuda
jakubwieliczko3 2013-02-06 13:07:17 +21
Przepraszam, ale w tytule się nie używa wulgaryzmów.
bachurek12 2011-02-11 07:46:29 +21
Fajna geirka
yhniek997 2011-02-10 18:13:00 +21
byłem pod wpływem emocji i zrobiłem błond:PP
hgarm 2011-12-01 12:21:36 +2
@yhniek997: pisze się błąd xd
yhniek997 2011-02-10 13:34:46 +21
czuje sie ajk bym jechał tranwajem:PP
kapi666 2013-12-27 15:24:21 0
@yhniek997: zgadzam się z tobą!
Aleks_Matuszewski 2014-03-09 09:03:09 +19
fajna gra przynajmniej ściągam inne gry które są na (DOWNLOAD)
CZORNIK77 2014-09-14 15:44:09 +3
juliar09 2014-02-17 10:32:45 +19
dla mnie super
x-men_2 2013-10-17 16:24:24 +19
DO DUPY!!!!!!
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie