Jesteś tutaj: 
Gry online
Alchemia (Alxemy)
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 104

Kategoria: Gry logiczne

Tagi:
alchemia    bog    chemia    rozwijanie    tworzenie    zywioly   
Dodano: 2011-02-06 16:35:15
avatar
Dodał: Odsłony: 668329

Tym razem naszym zadaniem będzie rozwinięcie swojej krainy poprzez mieszanie składników.

MYSZKA = Sterowanie

Komentarze do Alchemia (Alxemy)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
mattiz333 2012-02-26 17:16:47 +28
Ale zwalili nazwy "trawa to szkło" LOL
Rajasin 2012-03-31 11:58:15 +8
@mattiz333: no, a szkło pochodzi z piasku
darkalion 2013-02-25 19:33:54 +20
ludzie macie taką karteczkę tam klikacie i macie wszystkie receptury.mam nadzieje ze pomoglem :p
bartek71 2014-04-10 19:21:21 +5
@darkalion: ale gdzie
wilk_112 2014-07-06 14:40:43 +18
jak zrobić worek i farbę?
anielica 2013-04-06 21:44:42 +18
fajna gra na nude :)
RainbowDash456 2014-05-16 18:14:19 +16
Bardzo super gra grałam w to dużo razy
marcinwieczorek96387 2014-05-15 17:34:10 +15
Wygralem :) bardzo fajna,przyjemna gra ale czasochlonna ;p
Rajasin 2012-03-31 12:30:33 +14
popieram mattiza333 bo jak odkryłem trawe to ta babka powiedziała "Gratujacje! Odkryłeś szkło!" jakieś porąbane ale 10/10
ktos13579 2013-01-29 18:19:42 +6
@Rajasin: mi tak samo wyszło
xZielon- 2015-04-24 00:12:37 +2
@Rajasin: I mi też!
rafi111 2015-07-03 18:12:32 +1
@xZielon-: mi też lol xD
wygibas 2012-04-21 12:54:34 +13
jak stworzyć ssak
Adilex 2015-07-15 10:43:08 +1
@wygibas: no jak stworzyć ssaka
kuba23123 2014-04-26 12:03:16 +12
fajna ta gra
jerzyk04 2013-03-03 08:43:28 +12
na końcu są fajerwerki
WikMax 2013-02-02 16:37:49
[Użytkownik został zablokowany]
patrykmazur1vppl 2013-03-30 11:02:07 +2
@WikMax: baba
ruski908 2014-06-06 13:23:35 +11

wirusa robi sie tak dna i dna
Adilex 2015-07-15 10:44:14 +1
@ruski908: wielkie dzienki
anetamuzyka5 2014-02-10 08:03:38 +11
jak zrobić wiewiórkę kto wie :)
Lodzio 2013-05-26 14:12:58 +11
Fajna gra kiedyś grałem 10/10 i do ulubionych .
kachar22 2013-01-12 19:16:33 +11
jak zrobic farbe?
krzysztofgawronski31 2014-05-04 13:55:16 +10
Fajna gra bardzo łatwa bo ją przeszedłem. Jak klikniecie zapis podręcznik to tam jest link skopiujcie go i wklejcie do drugiej karty
Miło że pomogłem :D
MrLudon 2015-01-17 19:37:54 +9
spoko gra 8/10
games 2014-11-07 20:26:51 +9
super gra
mani335 2014-04-29 16:24:26 +9
Jak się robi skałę i wirusa?
rafi111 2015-07-03 18:15:50 +2
@mani335: skałe to ziemia i ogień a wirus to DNA i DNA myśle że pomogłem
Adilex 2015-07-15 10:46:33 +1
@mani335: wirus robi się tak DNA i DNA
miśka_pyśka 2014-04-27 18:19:46 +8
@juliakukurowska : nwm czy ci dobrze czy źle powiedziałam po zapomniałam jak się robi śnieg bo go zrobiłam dawno dawno XD
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie