Jesteś tutaj: 
Gry online
Smakowita planeta (Tasty Planet)
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
5.0 / 5 Oceny: 61

Kategoria: Gry strategiczne

Tagi:
bakteria    ewolucja    growgame    rozwijanie    rozwin   
Dodano: 2011-02-03 23:40:42
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 201640

Twoim zadaniem będzie wyhodowanie bakterii lub drobnoustroju poprzez zjadanie innych mniejszych żyjątek. Przejdź wszystkie levele, rozwiń do maksimum swoje zwierzątko i przede wszystkim nie daj się pożreć!

STRZAŁKI = Sterowanie

Komentarze do Smakowita planeta (Tasty Planet)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
Aslan1201 2013-02-11 21:38:48 +21
lubię gry takiego stylu+_+
drago987 2013-08-07 13:30:50 +13
fajne szkoda ze nie ma więncej plans naprzykład i końca jak zjadł cały świat
TrollFace 2011-12-06 18:46:12 +11
super 100/10 najtrudniejszy jest ostatni lvl bo jest tam czarna dziura
Sarius 2012-05-06 16:49:44 +3
@TrollFace: To nie czarna dziura, tylko jakaś planeta Jupiter.
szymo_ziom 2014-04-12 09:55:48 +9
dziwne łatwizna co nie kto zemną daje buzke
misio1231234 2013-12-01 10:00:25 +9
grałam wto od 5 lat a teraz mam 14 i nadal gram
351 2011-12-13 13:38:55 +9
do dupy
avatar
anonim (*.*.209.191) 2012-12-28 21:06:52 +3
@351: do dupy na raki łapać szczupaki
cmpunk 2011-12-26 19:34:25
[Użytkownik został zablokowany]
Violetchi 2011-02-05 15:35:30 +7
Zajebista gierka, 5/5 i do ulubionych ^^
fywe 2014-11-14 13:26:15 +5
s
su
sup
supe
super
supe
su
s
Marek195012 2013-04-17 17:31:54 +5
przeszedłem 100 razy
Marek195012 2013-04-16 18:27:17 +5
przszdłe 1 i2
olekster123c 2012-03-07 18:36:00 +5
zajebista!!!!!!!
charlizee 2011-07-20 21:20:55 +5
fajne na początku, potem robi się nudne :p
KaktusPL 2011-02-05 14:20:02 +5
Gra 5/5 i do ulu
Kot75 Da się przejść nie marudź ja to zrobiłem
Nawet całą grę
A i naucz się ortografii
adlexus 2014-03-26 14:38:28 +4
nie ma trudności wielkich z tym więc nw o co chodzi :D
Finit13 2014-02-20 20:24:40 +4
Fajna ale fajniejsza jest z tymi dinozałrami
avatar
anonim (*.*.209.191) 2012-12-28 20:53:18 +4
diaczego zamiast lilasanok690 pisze "anonim" ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ?
Kucki99 2015-04-05 12:23:30 0
@anonim: Może jesteś nie zalogowany?
351 2011-12-13 13:32:30 +4
spoko gjerka dla ogjerka
propat89 2011-12-11 14:43:53 +4
super 5/5 i do ulu
marin 2011-06-21 14:19:06 +4
Fajna
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie