Home Sheep Home 2

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 72
Home Sheep Home 24.0/5 (72)

Kategoria: Gry przygodowe

Tagi:
owca    owce    level   
Dodano: 2011-01-21 18:36:31
avatar
Dodał: frodobaniak Odsłony: 425705
[Nowa gra] Druga, oryginalna część znakomitej gry logicznej, w której musisz przejść wszystkimi trzema owcami do końca planszy.

Sterowanie = STRZAŁKI
123 = Zmiana owiec

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Metin 2 (PL)

Największa gra MMO w Europie, za darmo w języku polskim.

Hero Zero (PL)

Stwórz swojego bohatera za darmo!

Rail Nation (PL)

Stwórz własne imperium kolejowe!

Generals of War (PL)

Zmień historię pierwszej wojny światowej!

Komentarze do Home Sheep Home 2


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


ps114 2014-07-22 11:50:12 +3
czadowa gra 10/10
RainbowDash456 2014-05-17 10:34:11 +5
Superoooowa gra
Lotnik37 2014-05-10 13:22:32 +5
super fajna gra 6/5
aleksanderkwiatkowski7524 2014-04-19 13:48:47 +7
mega
Renolimaa282 2014-04-05 13:01:13 +7
jak miałam 5 lat to oglądałam a teraz gram gra jest exstra
gta_sandreas 2014-04-01 15:11:13 +7
kocham tom gre
lukasz_7 2014-03-19 19:56:28 +4
grałem w to samo tyle że na wyspie gier we wszystkie części :) :) :) :) :) :)
marta851 2014-02-25 14:06:53 +4
I ♥ gra:D
Julia625 2014-01-31 16:00:17 +5
I ♥ Home sheep home
kacper22666 2013-12-01 09:41:35 +15
Bardzo lubię tom grę.
Patki666 2013-12-15 17:25:07 +5
@kacper22666: A ja nie lubię 'tom' gre ....
XxObojetnaxX 2014-01-20 20:12:04 +4
@kacper22666: Słownik
marta851 2014-02-25 14:05:33 +3
@Patki666: kup se na urodziny słownik a nie gry!:D
Adrian1x 2013-11-27 21:10:25 +2
siema właśnie zaczołem w tom gre grać
fhdfyhyutekjekr 2013-11-16 09:47:58 +5
siema wszyscy
Kubamikoss 2013-09-29 20:37:14 +11
Bardzo fajna Baranek Shon to moja ulubiona bajka z Dzieciństwa.
xxkosiorxx 2013-12-06 19:28:37 +5
@Kubamikoss: suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
zetafon2004 2013-12-31 13:16:57 +3
@Kubamikoss: moja też
Kubamikoss 2014-01-13 19:29:22 +2
@zetafon2004: Hah. ;)
agnieszka300 2013-08-17 22:00:09 +6
gry owce nawet fajne;D
Vertez_3 2013-08-09 16:17:30 +19
zarobiste
adam_kocha_sex 2013-09-19 14:48:38 +38
@Vertez_3: nie jesteś vertez tylko ten obraz gdzieś znalazłeś w necie i ścignąłeś kłamca!!!! kto jest ze mną + plusik
Karol_Krasowski 2014-03-30 19:14:56 +2
@Vertez_3: CZemu Vertez 3
bik_bik_bik_bag 2013-07-18 12:43:12 +3
do du**
pdf 2013-07-17 09:35:56 +3
supppppppppppppppppper
Riko_kaboom 2013-07-11 18:04:13 +3
bardzo fajna
rynkowski21 2013-06-27 18:51:57 +17
╔═╗
║═╬╦╦═╦═╦═╗
╠═║║║╬║╩╣╔║ gra
╚═╩═╣╔╩═╩╝
bik_bik_bik_bag 2013-07-18 12:41:11 +2
@rynkowski21: kolo ma kuku na muńu
patka08 2013-05-27 16:37:23 +7
spoko grałam we wszystkie części :D
Więcej


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie