Ninja Assault

 
Twoja gra ładuje się w tle.
4.0 / 5 Oceny: 48

Kategoria: Gry akcji

avatar
Dodał: anonim Odsłony: 187988

Polska gra akcji, w której jako mistrz kung fu udoskonalasz swoje sztuki walki. Używaj różnego rodzaju broni oraz mocy Chi, aby skutecznie obronić się przed atakiem złych ninja.

Sterowanie = STRZAŁKI
Atak = SPACJA
Specjalna umiejętność = CTRL
Koncentracja Chi = SHIFT

Komentarze do Ninja Assault


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
modzel 2011-01-11 20:39:55 +27
ciekawa gr, podoba mi się
Marou 2011-01-21 15:51:56 +23
Fajna grafa
Vorix 2015-03-08 00:10:35 +6
@Marou: Fajne Zdjęcie Profilowe
kubson5365 2014-02-27 19:59:16 +15
Zajefajna 10/10 tylko trudna
HammerHead999 2011-01-21 20:53:46 +13
Świetna gra akcji, dobrze zrobiona
POLECAM 5/5 i do ulu
czesio_lubi_muchy_12 2012-01-01 20:10:07 +3
@HammerHead999: Fajny Mingun
Qwener 2012-04-07 16:29:12 +2
@HammerHead999: Masz + za miniguna ;D
MNcio 2012-03-12 21:38:32 +12
Za Narnie!!!!!!!!

kubax360 2013-12-24 20:07:41 +5
@MNcio: Za Aslana!!!!!!!!!!

he he
kolo95 2011-11-18 09:28:48 +10
kto lubi takie gry bo ja takie lubie
patix 2011-01-21 19:01:26 +10
długo się ładuje
domino000 2012-04-15 17:58:12 +3
@patix: prawda :/
Lukasz_Kryskiewicz 2015-07-31 19:01:13 +1
@patix: potwierdzam
MORBO 2011-01-21 22:00:59 +9
niech ktoś da wersję hacked :P
erys1 2012-04-25 13:13:17 +8
fajna daje 10/10
kubax360 2014-01-28 16:11:32 +7
przegralem przez laga lol
kuba_993 2014-02-16 17:06:14 +13
@kubax360: epic fail
szymek954 2011-09-17 11:50:40 +7
super fajne 10/10 jak ktoś też tak myśłi to plusa mi pls
MrReggie 2011-01-21 21:37:13 +7
Przeszedłem całą w końcu i wszystkie achivementy :P Na końcu jak skończy się odliczanie musicie umrzeć (no chyba, że chcecie powalczyć o score, ale prędzej czy później musicie), wtedy zjawia się mistrzu i robi zadymę :P Fajna gierka 5/5 do ulu
radek_205 2013-06-01 09:02:20 +6
udało mi się opanować ten szał kiedy pojawia si ten pasek to trzeba wciskać strzałki prawa lewa dół jak najszybciej. i uwaga gdy już się opanujemy wyskoczą na nas ninje. nie używajcie umiejętności "ci", bo jak ich pokonamy to zaatakuje nas boss.
IGOR4444444 2012-11-01 16:40:52 +6
SZKODA ŻE SIE NIEDA PRZEZUCIAĆ
radek_205 2013-05-31 08:18:18 +1
@IGOR4444444: da się , tylko musisz przy wybieraniu umiejętności znależć zwój z napisem mastery of punch a jeśli masz noże to mastery of knifes który jest w pasku po prawej
radek_205 2013-06-01 08:54:45 +1
@radek_205: sory nie mastery of punch tylko scool first "szkoła pięści"
anonymus11 2012-08-13 19:11:31 +6
A co trzeba robić gdy wpada w szał i rozwala świątynie ?
radek_205 2013-05-31 08:16:18 +1
@anonymus11: Tak się dzieje kiedy rozwalasz wielu przeciwników na raz i zapełni się ten biały pasek na dole po lewej, wtedy on wpada w złość i pojawia się napis na dole "opanuj gniew " i musisz strzałkami tak kombinować żeby ten pasek znowu był pusty albo żeby chociaż nie przekraczał granicy wyznaczonej na pasku .
radek_205 2013-06-01 08:57:18 +1
@radek_205: czyli strzałkami prawa dół lewa, jak najszybciej
maciejczyk098 2013-04-20 20:08:32 +5
ujdzie 4/4
dragonwaks 2011-12-17 17:43:38 +5
takie sobie
Ozzi2709 2011-01-23 17:20:07 +5
świetne ruchu i dodatki więc wielki +
ale troszeczke póżniej trudno ale i tak 5/5 i do ulu
radek_205 2013-05-31 08:39:59 +1
@Ozzi2709: jak cie na wyższym poziomie atakują t zrób tak: jeżeli są po prawej str. kliknij naraz dolną i prawą strzałkę a następne lewą żeby się do nich odwrócić i spacje żeby wykończyć. jeżeli są po lewej to odwrotnie
Thieff 2011-01-23 12:08:45 +5
Spoko Gierka
MrReggie 2011-01-21 20:53:06 +5
zaibatsuu - musisz naciskac strzalke w prawo i w lewo szybko na przemian ;]
Więcej

Logowanie