Jesteś tutaj: 
Gry online
Pierwszy dzień w szkole (First day at School)
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 86

Kategoria: Gry logiczne

Tagi:
szkola    toaleta    siku    point and click    logiczna    fastgames   
Dodano: 2011-01-08 19:52:14
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 275917

Znakomita gierka point and click. To twój pierwszy dzień w nowej szkole, ze stresu zachciało Ci się pójść do toalety. W drodze do wychodka czekają cię niespodzianki. Zdążysz na czas?

Sterowanie = MYSZKA

Komentarze do Pierwszy dzień w szkole (First day at School)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
Aleksandra_ 2013-04-02 19:59:37 +242
http://i1.memy.pl/obrazki/5964175726_prosze_plusa__daj_.jpg
maciek_cbd 2013-04-12 21:10:39 +25
@Aleksandra_: DAJ TO CHINSKI SPRZEDAWCA JAJ ŻEBRAKU :( !!!
minecom 2013-04-24 15:06:35 +8
@maciek_cbd: Hehe dobre :D
marin22 2013-05-31 11:27:48 +6
@Aleksandra_: serio 101 plusuw 0_0
Patryc0 2013-07-03 10:31:16 +9
@Aleksandra_: +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
123dawid 2013-07-11 15:37:46 +4
@Aleksandra_: masz te piusy +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
macieksto 2013-07-27 12:54:33 +4
@Aleksandra_: nie nie nie :)
Komentarze służą do komentowania gier.
Przesyłanie łańcuszków, prośby o plusy są zabronione.
:) :) :) :)
spitfire2000 2013-06-23 13:49:00 +116
http://zakon-ac.info/galeria/zdjecia/rev/rev13.jpg Kto lubi gry z serii Assassin's Creed?
wiktorz960 2013-07-13 22:41:12 +2
@spitfire2000: jajaajajjaj
reZireZireZi 2013-07-24 21:28:42 +7
@spitfire2000: XD
dodałem 70 plusa
XD
Lubie asasynów czy jak ich się pisze mam assasin creed 3 i assasin creed revolution
dax123 2013-07-25 22:17:26 +44
http://komimg.cda.pl/k.php?n=03785dc70bb893e4ede76048c65b0c7c.jpeg
justyna100v 2014-02-25 16:30:06 +40
wszyscy jesteśće fajni nie wiem jak nie lubić cda ; ]
assasinka 2014-04-05 07:36:54 +33
Dla tych co proszą o plusy Poco wam Plusy? ._. a gra :D Zajebista
mukah123 2013-05-06 21:41:38 +22
szkoda że nie sikał jednym z tych sposobów http://komixxy.pl/uimages/201011/1288613686_by_MOJRZESZ95_500.jpg
lolik12 2013-05-18 20:29:16 +6
@mukah123: dobre:D
natasza242 2013-05-28 17:49:46 +4
@lolik12: tak lolik12 dobre
piotrek55 2013-06-09 08:49:22 +4
@mukah123: fajne
kurpsiak 2015-01-04 21:58:33 +21
KROTKIE KTO TEZ TAK SADZI TO DAJE+
jajko2 2014-11-01 09:42:17 +21
on idzie do domu sikać
oskar123456789 2014-02-05 12:17:44 +20
Good game 10/10
troll627 2014-01-17 21:18:35 +20
proste wzgraem w 2 minuty
marek123su 2014-04-25 16:50:51 +4
@troll627: morze wygrałem
konrad7875 2014-10-15 20:58:04 +1
@troll627: ja w 78 sekund XD
Ola4748 2014-04-09 13:59:26 +18
śmieszna i fajna gra!!!!!!
minecraft105105 2013-04-28 15:14:54 +18
ale fajna i łatwa lubię takie gry :D
MrNalewa 2013-07-24 15:21:07
[Użytkownik został zablokowany]
enderman1187pl 2014-09-21 09:49:40 +13
głupie troche
michcio12 2014-08-07 13:52:09 +13
fajna,tylko czemu toaleta była na dworze,a nie w szkole?
AssasinPOL 2014-08-25 15:19:15 +15
@michcio12: Bo to ToiToi XD
konrad7875 2014-10-15 20:46:48 +2
@AssasinPOL: a nie toiltoil
oskaroson 2013-01-31 18:54:09 +13
nie wiem czy wam też ale mi się chce szczać od tej gry, a zanim pójdę do kibla to oceniam tą grę na 5/5
Horek_PL 2014-07-06 15:21:31 +12
ej ten kibelek był chyba 1 km dalej ;]
minecraftstyle 2014-04-13 12:19:39 +12
fajne może być 8/10
_Mamusia_1 2013-10-09 19:08:15 +12
super 10/10 :D
justyna100v 2014-02-25 16:21:44 +3
@_Mamusia_1: ty grasz w mvwistarplanet co a gra super
ProoGraacz 2012-07-07 18:48:18 +11
fajna gra
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie