Jesteś tutaj: 
Gry online
Hobo 4: Totalna wojna (Total War)
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 63

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
bijatyki    hobo    smieszne   
Dodano: 2010-12-02 13:02:25
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 421129

Czwarta część słynnej walki ulicznej Hobo! Wcielasz się w rolę wojowniczego menela, któremu zawsze jest pod górkę.

STRZAŁKI = Poruszanie się
ASD = Śmiertelne ciosy

Komentarze do Hobo 4: Totalna wojna (Total War)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
kacperrozakpocztaonetpl 2014-03-11 09:46:23 +107
komu gry hobo się podobają bo mi się podobają
MinerBlock 2015-05-26 19:30:55 +8
Marekpl03 2013-11-05 16:17:20 +57
jakie te gry hobo są fajne
kacperrozakpocztaonetpl 2014-03-11 09:45:40 +44
daje tej grze 10/10
MateuszLabedzkionetpl 2014-04-19 18:58:10 +23
kacperrozakpocztaonetpl 2014-03-11 09:45:29 +36
zajefajna gra
marci1111interiapl 2013-04-30 20:19:22 +32
super gra 100-100
krystianwalag14 2013-11-02 11:45:19 +27
da się przejść ostatni bos to czołg a scena to kosmici porwali hobo
TheHoogaty 2014-04-19 11:35:36 +24
Przeszedłem całą grę.Najlepsza BAZOOKA
Texio12343 2014-04-15 19:33:42 +24
POKONAŁŁŁĘM BOSA
TomsPL 2013-11-03 14:36:34 +23
:D 10/10
ciesielkloko 2012-07-04 13:50:34 +20
ZAJEBISTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 5/5
czempion86 2012-08-05 10:26:46 +12
@ciesielkloko: prawda święta prawda
sebskudpol12 2014-05-05 13:29:51 +18
fajna gra
kacperson2004 2014-04-21 19:56:59 +18
super jest bazoooooka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a gra tez 1000000 /10
kmarcisz12 2014-02-23 16:58:44 +18
10/10
Cool
kubarowinski7 2013-10-14 11:20:11 +18
HAHA DOBRE I ŚMIESZNE !
KSW24 2014-07-01 20:36:24 +17
przeszedłem hobo 1/2/3/4/5/6/7 10/10 :D
Texio12343 2014-04-15 19:16:56 +14
super bazoka
jagoda2003 2014-06-11 17:10:53 +9
@Texio12343: GRASZ w tom gre fajna
Loxrok12 2015-04-20 18:18:20 +2
@jagoda2003: urodziłas sie w 2003 r bo ja też chodze do 5 klasy w łaszczowie nazywam sie jakub kłos
Loxrok12 2015-04-20 18:20:06 +2
@jagoda2003: muj E-mail to statekpirat@onet.pl wiem troche dziwny ale nie chciało mi sie kombinować
cypek13 2014-02-14 18:31:34
[Użytkownik został zablokowany]
pan_pierozek 2013-10-23 14:05:20 +12
LoL
cmpunk 2012-05-03 15:28:38
[Użytkownik został zablokowany]
messin_nr1_ 2014-02-07 20:08:25 +10
zajebista
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie