Przejmij Pola (Hexplode)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 29

Kategoria: Gry logiczne

avatar
Dodał: anonim Odsłony: 122913

Poniekąd remake słynnej gry Hexagon. Twoim zadaniem będzie przejęcie wszystkich pól na planszy. Będzie trzeba chwilę pogłówkować. Jest możliwość gry w 2 osoby.

Sterowanie = MYSZKA

Komentarze do Przejmij Pola (Hexplode)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
Dankan 2013-05-18 18:04:04 +20
mam pierwsze miejsce :D w pierwszym lvl z kompem
q-__-p 2013-01-30 14:19:14 +14
Nudne
patrykbanasiak5 2014-06-15 10:02:21 +12
Gra zajebista, 10/10
ZBAZIK1997 2011-11-27 12:41:14 +9
Dobry zabijacz czasu 5/5 i do ulu
maciekszrek1 2013-09-08 12:54:17 +8
35 turns
Artur201 2011-01-22 14:45:40 +8
gra super grałem z bratem ale przegrywałem ale co do gry 5/5
Celt 2014-02-16 19:51:10 +7
small 9
medium 17
large 19
Moje pierwsze wyniki ( grając pierwszą rundę na large łapałem zasady więc mój wynik 19 jest drugi), wszystkie miejsca pierwsze.
redbul10 2014-01-11 14:30:17 +7
fajna gierka
chaski 2011-05-30 19:41:42 +5
TRUDNE Z KOMPEM xD
19gajdek10 2010-12-01 15:53:03 +5
bardzo fajna gra5\5
DoboPL 2013-06-28 17:38:55 +4
small 9 turns
kamil15p 2013-06-16 16:45:15 +4
1 9 ruchów Small
1 20 ruchów Medium
Robaczek12 2015-08-18 13:37:54 +3
troche nudna ( nudna do potęgi 100000000000000000000000000000000000000)
maciekszrek1 2013-09-08 12:51:40 +3
medium 38 turns
szymonzss 2010-12-03 21:33:37 +3
powiem tak bardzo głupia gra 1/5
Tomi0047 2013-01-03 17:05:22 +7
@szymonzss: Jak nie umiesz w to grać to Ci się wydaje głupia.
patrykbanasiak5 2014-06-15 10:04:31 +2
@szymonzss: Jak nie umiesz grac to dla ciebie glupia
(Sorry za brak znakow, ale pisz na tablecie)
dawid647 2016-07-11 13:13:01 +3
@szymonzss: ty jesteś głupi
plewapl 2010-11-30 20:12:55 +3
dupsko z tej gry
patrykbanasiak5 2014-06-15 10:08:58 +4
@plewapl: Nie bo zajebista, nie umiesz grac poprostu i dlatego tak sadisz zal :-P
V3nkman 2010-11-30 19:10:18 +3
Ale banał xD
newbytom 2010-11-30 11:59:44
[Użytkownik został zablokowany]
Kuba0204 2011-06-27 16:09:56 +2
gra mi się ścina
kitem 2010-11-30 23:05:25 +2
hehe pobilem wszystkie rekordy :P
Dankan 2013-05-18 18:12:22 +2
@kitem: wcale nie
Więcej
5.5/10 Hugo i łowcy duchów (2015) Dubbing PL premium Zabawa dla całej rodziny!

Oglądaj w już teraz w CDA Premium!

Logowanie