Jesteś tutaj: 
Gry online
Leśna świątynia 3 (Fireboy and Watergirl 3)
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 86

Kategoria: Gry logiczne

Dodano: 2010-11-15 17:00:39
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 3929069

Trzecia już część znakomitej gry zręcznościowej, w której sterujemy wodną dziewczyną i ognistym chłopakiem.

WSAD = Sterowanie dziewczyną
STRZAŁKI = Sterowanie chłopakiem

Komentarze do Leśna świątynia 3 (Fireboy and Watergirl 3)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
klaudia212 2012-04-30 20:56:58 +122
superrrrrrrrrrrrrrr
Asia75XXX 2012-06-24 14:42:37 +78
hehe
Krzysztof_Gomula 2014-02-14 12:56:20 +77
S
SU
SUP
SUPE
SUPER
SUPE
SUP
SU
S
G
GR
GRA
maciatek1235 2015-07-13 19:39:44 +2
@Krzysztof_Gomula: potwierdzam daje ci +
dalbatorix 2012-04-07 15:43:16 +47
fajne
gosia132 2012-03-31 22:34:09 +42
Super gra:)
maniek7411 2012-02-29 17:12:57 +42
super gra daje 5/5
andrzejmyslinski222 2014-08-14 21:28:26 +37
fajnagra
dawdios7117wppl 2013-04-06 08:40:06 +36
♦Z♦A♦J♦E♦B♦I♦S♦T♦A♦G♦R♦A♦
poxnora 2013-10-17 18:37:45 +35
zajefajna
Szymon2410 2012-10-12 14:08:31 +35
Zajebista super am :D
julka1231699 2012-04-03 18:27:44 +32
super fajna gra
lulka213 2014-07-23 19:54:42 +27
ale fajna gra
mati_kobra 2013-11-11 11:42:44 +27
s
su
sup
supe
super
supe
sup
su
s
Emo_Kicia_ 2013-08-23 12:29:36 +25
Spoko gra ;**
olkagarcarz 2012-03-19 15:28:25 +24
%%dobre%%
julakoteczek 2014-07-12 13:28:03 +23
wpisz sobie ,,,cxoxc,,, Straszna fajna gra! Mam nadzieje że nie tylko ja robię tak by on się zabił :D ale fajne triki tam są,możesz zrobić swój tor,przechodzić levele,zmieniać go. Tak naprawdę ta gra nazywa się triki na rowerze
klaudia12333 2014-02-27 18:45:48 +23
ZAJEFAJNA SUPERRRRRRRRRRRRR POLECAM WAM TO GRE NA 2 OSOBY OGIEŃ I WODA RZĄDZI:)
angelika123r 2012-03-28 16:38:28 +23
fajne
Dementor2002 2012-02-18 18:16:21 +21
Fajna gra! Daje 10/10 :D
piesek0234 2012-02-16 19:36:27 +21
super gierka a ktoś wie czy jest na 3 osoby
piesek0234 2012-03-06 16:19:22 +8
@piesek0234: albo na 1
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie