Jesteś tutaj: 
Gry online
Hodowla Ryb - Farma (Farm Frenzy: Fish Farm)
-->
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 76

Kategoria: Gry strategiczne

Tagi:
farm frenzy    farma    farmerskie    ferma    ryby    strategia    wedkowanie   
Dodano: 2010-11-09 17:20:56
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 1730691

Zajmujesz się ogromnym gospodarstwem. Tym razem postanowiłeś zająć się hodowlą ryb. Musisz je karmić i ochraniać przed niedźwiedziami oraz rozwijać nowe gatunki.

Komentarze do Hodowla Ryb - Farma (Farm Frenzy: Fish Farm)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
kacha 2012-01-17 09:10:11 +65
troche monotonna.. ale wciąga, 5/5
filip2 2013-08-31 20:26:11 +45
fajna
peper 2014-02-21 13:27:55 +41
zajefajne 10000000\10
poxnora 2013-10-09 20:14:35 +40
super
adam29012003 2012-07-26 12:29:55 +40
zajebista muzaxD a co do gry wciaga!!! daje 4/5
tomasz0324 2016-03-16 11:07:27 +3
GAMMER 2013-07-10 14:37:05 +34
szkoda że nie jest po polsku
kasper10004 2013-05-14 20:19:14 +34
fajna ta gra
janekzor 2013-06-19 17:19:16 +23
@kasper10004: ekstra ta gra
wilczek200522 2014-08-10 19:04:37 +29
super fajne daje 1000000000000/10
Julo1234 2014-01-14 11:33:39 +29
Super 10/10
kingawas587 2014-05-02 10:02:31 +28
jak to sie gra
kurpsiak 2015-01-04 16:43:44 +18
@kingawas587: najpierf trzeba wlaczyc komputer
piterfaros 2010-11-11 17:29:21 +28
juz wiem
wiktorcj 2014-03-12 15:45:13 +26
daje7/8
1kamilos1 2013-06-22 20:40:28 +25
Fajna ta gra grałem w to jak byłem mały inne wersje też są fajne 10/10
juliachrystofiak 2014-06-29 20:59:56 +21
EMIK89 Mi to samo jakiś most i staw to tyle
SeroWiki 2014-07-20 16:39:48 +20
fajowa :33
Arek667 2012-08-30 11:58:24 +20
fajna gierka można poświęci czsu tej grze polecam 4/5
20lat 2012-07-04 18:24:05 +20
mialem tak duzo ryb ze nie nadążałem karmić ich
tomus345 2014-04-10 20:49:33 +18
2/5 takie sobie
kromeliasaaaa 2014-02-19 21:53:25
[Użytkownik został zablokowany]
mapa122 2012-03-08 18:00:01 +17
fajna gra
Więcej
-->
Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie