Happy Wheels (Full Version) - pełna wersja


W pełną wersję gry można zagrać: tutaj.
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 331

Kategoria: Gry zręcznościowe

avatar
Dodał: anonim Odsłony: 6179685

Pełna wersja gry Wesołe Kółka, krwawej zręcznościówki, która podbija internet!
13671 unikalnych plansz czeka na Ciebie!

Happy Wheels w pełnej wersji.

Komentarze do Happy Wheels (Full Version) - pełna wersja


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
madejwrubel 2014-10-25 13:01:38 +1503
Poradnik jak włączyć pełną wersie gry. Pisze wam play demo na starcie to pod ramkom gry jest zdanie a na końcu tego zdania jest wyraz TUTAJ.Wciskacie go potem robi się wam nowa karta i tam macie pełną wersie gry. I dajcie plusa bo pomogłem.
RokyDash 2016-02-09 22:54:45 +220
@madejwrubel: Lubisz czytać książki? Słownik Ortograficzny jest bardzo dobry
Pan_slend_man 2016-02-16 11:12:18 +167
@RokyDash: zainstaluj sobie w głowie ortografię :)
Julian_Zabrocki 2016-03-02 20:09:04 +122
@RokyDash: może i jest dobry ale są za małe literki i doczytać się nie można
Mackus2003 2016-03-06 16:42:44 +88
@madejwrubel: wielkie dzieki
MrozuGaming 2016-03-23 16:32:12 +77
@madejwrubel: Komentarze służą do komentowania gier.
Przesyłanie łańcuszków, prośby o plusy są zabronione.
kurosaki_238 2016-04-14 19:13:12 +55
@RokyDash: ogar to jest poto żeby pokazać ludziom jak to uruchomić a nie żeby odrazu ortografie wytykać
Aion-pl 2016-04-28 16:01:19 +37
@MrozuGaming: jak ciebie oczy bolą do nie czytaj , a regulamin tu nikogo nie obchodzi z tymi PLUSAMI
Aion-pl 2016-04-28 16:02:20 +33
wiolamycha 2016-05-14 14:40:44 +38
@madejwrubel: a ja wam polecam wpisać happy totaljerkface i tam jest full wersja
Marcin_DOGE 2016-06-10 19:55:15 +55
@madejwrubel: DZIEKI!!!!!!
Tajemniczy_Chlopak 2016-07-01 11:41:24 +26
@madejwrubel: Dzięki za pomoc
logenogen134675244566 2016-07-01 15:25:45 +24
@madejwrubel: zamknij ryj
molakilo 2016-07-21 14:17:25 +26
@madejwrubel: dałem plusa madejwrubel
wojak- 2016-08-17 20:03:17 +30
@madejwrubel: DZIĘKI dostajesz plusa
a_banana 2016-08-20 11:25:16 +22
@madejwrubel: dzieki zalapalem
skipper200 2016-08-20 19:38:56 +22
@MrozuGaming: zamkniesz się w końcu
Quix 2016-11-07 18:22:57 +19
@kurosaki_238: Eee... Nie koniecznie.
adamoskicdapanem 2016-12-23 15:48:40 +13
@madejwrubel: Ja klikam TUTAJ i nic
olikalko 2017-01-17 14:58:41 +8
@madejwrubel: dzienki madejwrubel
wie1211 2017-01-18 14:22:23 +9
@Pan_slend_man: nie bo to jest głpie
wie1211 2017-01-18 14:21:22 +8
@Pan_slend_man: nie bo to jest głupie
kaczaban 2017-01-18 18:35:47 +6
@RokyDash: masz racje
AnonimowyKaktus 2017-02-03 19:33:40 +5
@madejwrubel: Nie pomogłeś jesteś SŁABY każdy to umie zrobić!
AnonimowyKaktus 2017-02-03 19:37:22 +7
@wiolamycha: A co to ma do niego? Piszesz "wam" a nie "tobie"
sans00 2017-04-15 19:56:01 +3
@madejwrubel: Komentarze służą do komentowania gier.
Przesyłanie łańcuszków, prośby o plusy są zabronione.
MichciuJP 2012-05-13 21:02:31 +312
Super Gra :)
pan_pierozek 2013-11-05 13:19:40 +258
no daj sob ie pełnom wersie
jakubjanik792 2013-11-07 12:30:58 +95
@pan_pierozek: No bo to chyba pelna
stachel 2013-11-07 14:39:04 +92
@jakubjanik792: to nie jest pełna ale pod spodem jest napis "W pełną wersję gry można zagrać: tutaj" i klikasz to "tutaj" i masz stronę gdzie jest pełna wersja
MateuszParszewski 2012-07-20 07:47:33 +233
Ta gra jest zajebista :)
masterczulek4224 2013-03-19 19:49:03 +192
jak ktos ni wierzy ze ja to masterczulek to pisac
Stuksio 2013-03-25 11:03:18 +69
@masterczulek4224: Czułek to ty ? :D
kacper1786 2013-03-28 14:10:38 +88
@masterczulek4224: ja ci wierze
loloni 2013-03-29 00:52:15 +69
@masterczulek4224: tak samo jak będzie nick blowa czy mandzia lub obojętnie kogo to też se można mówić a masterczułek to masterczułek co zrobisz
Kacper_Xdd1 2015-12-29 12:45:43 +47
@masterczulek4224: masterczułek by nie pisał pod tym bo ma wersje na pc
RokyDash 2016-02-09 22:50:21 +46
@masterczulek4224: Ja p$?%@#!e, Kolejne 9 letnie dziecko które zrobiło zj!%@ne konto i próbuje się podszywać pod kogoś kogo nie zna, Żal mi takiego zachowania
konradcudnik1 2016-02-16 11:14:03 +41
@masterczulek4224: a ja ku*wa święty mikołaj
3miaukotek3 2016-03-01 17:08:59 +33
@masterczulek4224: ta a ja mogę być świętym mikołajem który się nap$?%@#!ił i śpi w saniach
SteveCraft123 2016-03-14 17:59:35 +48
@masterczulek4224: nie wierze
MrozuGaming 2016-03-23 16:33:17 +25
@masterczulek4224: debilu nie jesteś czułek
Vizir12 2016-05-21 13:09:36 +17
@masterczulek4224: czułek to naprawdę ty? xD
macieksto 2016-11-10 20:04:33 +13
@masterczulek4224: zabij sie
TheKacper2228pl 2017-01-25 22:07:59 +8
@masterczulek4224: to napewno nie ty :P
jayjoker007 2013-08-13 00:03:59 +152
zajebista gra
lampo 2014-12-25 17:44:20 +138
Dużo krwi w tej grze ale ogólnie daje 10/10
mateuszmatynia56 2014-03-25 16:34:42 +125
dla mnie najlepszy jest ten gość z synkiem na rowerku
RokyDash 2016-02-09 22:51:22 +29
@mateuszmatynia56: Timmy And Dad
kuba-mistrz 2014-03-19 16:10:24
[Użytkownik został zablokowany]
jaszczur 2012-04-03 10:14:02 +89
dziadek w wozku zarombisty
FixerPl 2014-11-16 16:19:41 +78
ale tak ogólnie to fajna
jacol2004 2014-01-18 16:11:40 +67
Król Julian jest pro i najfajniejszy
ginalski 2014-01-25 15:54:18 +66
minecraft lepszy
ABO-Games 2014-01-26 12:31:57 +48
@ginalski: dobrze ty sie czujesz
bombardion5000 2014-02-04 09:20:49 +31
@ginalski: minecraft jest ok ale nie możliwe by był lepszy od wesołych kółeczek:)
PanKatanka9 2014-02-04 20:04:55 +30
@ginalski: to prawda
piwo_tyskie 2014-02-17 16:16:06 +26
@ginalski: minecraftzyczu lepszu anie minecraft
piwo_tyskie 2014-02-17 16:17:25 +29
@ginalski: minecraft zyczu lepszy a nie minecraft
Davix507 2016-01-10 09:48:12 +21
@bombardion5000: racja xd
RokyDash 2016-02-09 22:52:23 +22
@ginalski: Lecz się na nogi bo na głowę już za późno
MrozuGaming 2016-03-23 16:34:57 +11
@ginalski: dziecko minecrafta
srubanorwegia 2012-05-20 10:37:49 +62
ale fajne
lol1342 2013-11-30 13:51:06 +58
król julian jest super :-D
Patryk5000 2013-07-08 19:05:07 +57
bardzo popularna ta gra, ale nic nie przebije minecraft'a
Davix507 2016-01-10 09:49:44 +29
@Patryk5000: nie boli cb głowa ?
MrozuGaming 2016-03-23 16:36:01 +15
@Patryk5000: lecz się na nogi bo na łeb już za późno
przemo2013 2014-01-07 17:17:55 +55
nawet fajna ale pełna wersja lepsza
Niebieskiii 2013-10-06 16:51:57 +52
Ziomeczki co za dawn to dodał? pisze ze pełna wersja a nie jest OMG Łapki w Góre! Kto tez tak sądzi ! :D
konrado_ 2013-10-07 14:26:22 +12
@Niebieskiii: e fajna gra?
Awes0mesPl 2013-10-11 18:21:12 +13
@Niebieskiii: down* -,-
Kacper_Letowski 2013-10-27 14:34:05 +29
@Niebieskiii: ty nie da sie dać łapki w góre tylko można dać plusa za dużo FB dzieciaku
Zieludek 2012-06-05 20:50:32
[Użytkownik został zablokowany]
banga 2014-02-14 10:36:07
[Użytkownik został zablokowany]
Więcej
6.3/10 Piorun i magiczny dom (2013) Dubbing PL premium Przezabawna przygoda, która dostarczy wiele emocji najmłodszym widzom!

Logowanie