Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 107
Wezwanie do Broni 2 (Warlords 2: Rise of Demons)4.0/5 (107)

Kategoria: Gry strategiczne

Tagi:
Dodano: 2010-10-09 17:46:45
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 1292651
Warlords 2: Horda demonów to długo oczekiwana kontynuacja znakomitej gry strategicznej. Pomóż swoim rycerzom przedostać się na drugą stronę mapy i zdobądź teren.

Strzałka wskazuje kierunek wysyłki wojska.
Możesz poruszać strzałką klikając na kursory (strzałki).
Przyciskami lewo/prawo lub A, D wybierasz pomiędzy różnymi rodzajami budowanych wojsk.

Kliknij SPACJĘ, aby zbudować wojsko.

PLAYER 1: W, S + SPACJA
PLAYER 2: STRZAŁKI Góra/Dół + Enter

Komentarze do Wezwanie do Broni 2 (Warlords 2: Rise of Demons)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
patrykgross948 2014-08-23 19:40:34 +75
fajna gra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kaka123456789123456789 2014-08-15 13:50:52 +64
woda i ogień bomb it 1 2 3 4 5 6 7
azazel22 2015-02-27 13:10:40 +4
@kaka123456789123456789: dziecko minecrafta
XaXGohanXaX 2014-09-07 12:49:29 +53
Daje 10/10 i Do ulub :)
loluks 2014-07-31 09:49:38 +53
fajna gra
loluks 2014-07-31 13:49:29 +50
zajebista gra polecam wszystkim
patryk020703 2014-07-09 15:29:31 +48
s
su
sup
supe
super
super g
super gr
super gra
10/10 i do ulu
grycdapl 2014-08-13 14:55:32 +41
100/60 i do ulu
awataks360 2013-06-14 09:22:32 +41
fajne według mnie
dbg 2013-07-12 20:09:17 +6
@awataks360: masz racje mój ziomku
Wiktorex 2012-08-17 18:20:20 +41
Lubię tą grę gram z bratem :D
spoko gra 90/5
konrad98789 2012-04-14 19:31:55
[Użytkownik został zablokowany]
roberttrela73 2014-05-10 10:28:33 +39
z
za
zaj
zaje
zajeb
zajebis
zajebist
zajebiste
kubahin 2013-01-19 12:56:19 +36
Mam myśl że................

LUBIĘ TO!!!!!!!!!!!!
kammils2002 2014-06-04 16:47:34 +35
Uwielbiam gry tego typu i dlatego daje 10/10
:D
pawel_lupawppl 2014-12-16 18:03:31 +34
s
su
sup
supe
super
supe
sup
su
s
gra w którą często gram 9/10
kamil10040 2014-11-02 18:17:06 +34
zajebista gra polecam
kudel25212 2014-06-22 10:07:18 +33
Kozacka Gierka bardzo polecam
w
wy
wyj
wyje
wyjeb
wyjebi
wyjebis
wyjebist
wyjebista gra
konrad98789 2012-04-13 17:48:48
[Użytkownik został zablokowany]
MR_Mlody 2014-03-24 19:56:01 +32
jak atakujecie zamek to jak wam przejdą na waszą stronę to i tak się ten pasek nie odejmuje ale najlepiej drabiniarzy i wysłać ich ze sprintem i później oni dadzą drabiny i wszyscy będa po nich wchodzić i tak łatwo to wygracie xd
Broniu 2014-04-02 18:15:11 +13
@MR_Mlody: dopiero teraz to odkryłeś
ADAMS22 2014-07-28 11:44:39 +31
zajefajna giereczka 10/10
Lotnik37 2014-08-03 18:45:28 +30
Średnia ,daję 3,5/5.
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie