Jesteś tutaj: 
Poczekalnia
Bilard
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Ta gra znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 55

Kategoria: Gry sportowe

Tagi:
ball    bilard    billards    dla 2 graczy    pool    the    traf   
Dodano: 2010-09-25 09:49:53
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 426952

Bilard z całkiem sporymi możliwościami. Istnieje możliwość gry w dnie osoby przy jednym komputerze lub walka 1 vs 1 z komputerem.

Komentarze do Bilard


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
bartekwisnia123 2012-07-09 11:58:18 +33
ta gra jest zajebista
patryk555000555 2012-07-07 17:56:14 +27
ja bardzo polecam tą gre 99.9/100 miło bradzo sie przy niej sie gra

piosenka- 5+
gra- 5+
grafika- 5+
tą czeba dawać do uliubionych ja osobicie tez ją dodałem bardzo fajna gra .Polecam nie ma gupich gier na swiecie
tojakamil 2013-01-26 20:58:06 +5
@patryk555000555: a zaklad. jestem nalogowcemgier ale sa gy glupie . dla niego wszystkie sa fajne
dawidbuczek311 2014-01-23 17:07:01 +19
fajna gra i do ulu
poxnora 2013-10-05 08:19:40 +16
Super super
k04 2014-04-02 16:09:07 +14
9/10
bartekwisnia123 2012-07-09 11:59:44 +14
morze być
kacperrozakpocztaonetpl 2014-02-11 20:55:48 +13
fajna gierka
Lubieflaczki2004 2013-09-11 18:13:17 +13
super gra
kacperrozakpocztaonetpl 2014-02-11 20:56:48 +12
@Lubieflaczki2004: zgadzam się z tobą
_Asus_ 2013-08-08 09:27:00 +13
Wygrałem ha ha 10/10 i do ulu. :) POLECAM
agentk100 2014-01-28 18:51:53 +12
może być
Julia625 2014-01-19 18:22:40 +12
Ok gra
czek66 2013-12-17 18:03:09 +12
hej ludzie ta muzyka w tle to
Jason Wade - You Belong To Me
DIKE 2012-11-22 18:08:20 +12
ŁAŁ
artex2 2013-03-12 10:42:36 +11
super gra
pitbul876 2011-11-07 17:38:56 +11
przyjemna muzyka 5/5
Carravel 2011-09-15 19:46:05 +11
5/5 do ulu
electronic 2010-11-15 15:23:28 +11
fajne
czek66 2013-11-13 17:05:47 +10
hej kto wie co to za muzyka w tle ?
czek66 2013-05-21 14:34:53 +10
hej co to za muzyka ?
powie ktoś ?
Ghost1235 2013-05-11 19:17:16 +9
WYGRA,ŁEM
patrykchwalik3 2013-12-29 15:30:33 +8
@Ghost1235: ja ciągle wygrywam i się nie chwale
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2015 Comprehensible Download Attack

Logowanie