STICK RPG 2 (meteolife)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Ta gra znajduje się w poczekalni.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 34

Kategoria: Gry przygodowe

avatar
Dodał: Odsłony: 110141

Zabawa w stylu Stick RPG - chodzisz ludkiem kupujesz auta, przedmioty, pracujesz...jak to w życiu...

Komentarze do STICK RPG 2 (meteolife)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
rycerzyk1 2010-08-31 11:51:08 +31
macie kody i porady : 1. wpiszcie tam gdzie imie Carbunkle (z dużej litery) idziecie do domu otwieracie pomaranczowa koperte i macie najszybsze autko klawisz "c" zeby wsiasc 2. zarobcie 500 kasy i idzcie do kolesia kolo baru do takiego brazowego on wam zabierze 500 i macie 50,000 ( tym autem co macie pod imieniem Carbunkle wieddzie do domu co pisze na tabliczce "for sale" i macie domek albo go kupcie)
kurczak3 2011-12-09 18:28:51 +22
Zna ktoś opowieści z Narni?
xPatyczak 2015-04-04 19:07:35 +11
@kurczak3: Ja. A co?
Elzbieta_Chroscicka 2016-02-17 10:06:19 +6
@kurczak3: omawiam ją teraz
rycerzyk1 2010-08-31 11:37:05 +21
Sorki ale z gra jest maly błedzik ale nie zacina i da sie grac
oceniajcie i komętujcie
kurczak3 2011-12-09 18:29:55 +13
Na moim awatarze to Aslan.
kubabest4 2010-10-19 15:51:36 +13
fajne lae jest ciezko jak jestes w wiezeniu
Lumpiara1 2013-08-14 16:49:44 +12
jestem biednym studendem którego nie stać na maszynke do golenia i musi pracować w meteo burger.
krystian04j 2013-08-01 16:24:18 +12
weźcie imie Carbunkle wchodzicie do domu otwieracie pomaranczowa koperte i BUM! czarny samochód! wciśnijcie c aby wsiazc
trupak1000 2012-12-12 21:23:16 +12
wiem jak wyjść z pudła pracuj asz na $ nie będziesz miał -
mikiss 2011-06-26 22:42:30 +12
zabiłem sie poszedłem do szpitala nie miałem kasy poszedłem do paki w pace mnie zabili poszedłem do szpitala nie miałem kasy poszedłem do paki w pace mnie zabili itp ... xd
Rex000 2012-07-13 11:42:09 +11
i sto dni
Wiktoria11 2011-11-20 20:49:14 +11
Fajna ale jedynka lepsza :P (daje każdemu + :) )
jako12 2011-01-26 14:37:06 +9
wpiszcie Carbunkle z dużej litery
kurczak3 2011-12-09 18:31:17 +1
@jako12: Ence pence czary mary pinki winki to twój stary
emi1853 2015-07-03 09:02:46 +1
@jako12: ale gdzie to carbunkle?
Niszczyciel001 2014-02-19 15:23:30 +6
bonio: ten ktoś z którym rozmawiałeś to był bogacz z ochroną który za 500 złoty da ci 50000
lodyf 2013-09-20 19:22:41 +6
lepiej pograc na hacku
TrollFace123 2013-09-02 15:56:19 +6
ta gra jest zajebista możesz bawić się w życie itp
Izabar16 2012-01-14 12:11:00 +6
Lubię to!
klaudek014 2010-12-07 16:15:35 +6
głupia ta gra idese chodnikiem i nagle w szpitalu
Zakochana 2012-03-15 17:22:36 +5
Jak zarobić kasę?? A gdzie się pracuje? Jak wygląda ten budynek??? Proszę o szybką odp...
monikakotas33 2013-08-01 15:14:48 +3
@Zakochana: musisz pujsc do tego czarnego budynku
mateuszkozak41 2011-08-28 15:21:45 +5
Pierwsza Częsc Lepsza
-morela12345- 2014-07-28 17:31:22 +4
jak pracowac i gdzie znalezc prace
xMKiciaMx 2014-10-08 15:09:08 +4
@-morela12345-: w meteo mart,meteo burger itp.
Więcej
6.3/10 Piorun i magiczny dom (2013) Dubbing PL premium Przezabawna przygoda, która dostarczy wiele emocji najmłodszym widzom!

Logowanie