Jesteś tutaj: 
Gry online
Arcane - średniowieczni wojownicy
-->
-->
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 159

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
miecz    platformowka    RPG    rycerz    walka    zarabiaj    rycerskie   
Dodano: 2010-04-13 09:00:52
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 1930219

Twoim zadaniem w tej grze RPG jest walka i zarabianie wirtualnej gotówki, którą podczas rozgrywki zamieniamy na ulepszenia oraz mocniejsze oręże.

Komentarze do Arcane - średniowieczni wojownicy


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
Wiciu666 2013-11-19 19:20:43 +103
mam wszystko a co do gry 100/100
cubix111 2014-09-21 09:53:14 +70
moja ulubiona gra
bartekjuchimiuk 2014-02-27 10:41:48 +58
uwielbiam tą grę pżeszłem 2678 razy tak mnie wciągnęła sory za ortografię
pilot1 2015-05-04 14:54:22 +23
@bartekjuchimiuk: jak pokonać bosa 2?!
igoer3141 2015-07-04 10:08:52 +18
@bartekjuchimiuk: Też przechodziłem ją tysiącami :D
Michal_Rolka1 2015-08-27 10:57:33 +18
@pilot1: prawie niepokonany ale pokonac sie go da
n070323 2014-08-28 13:45:11 +49
fajna gra :)
Vohyt 2013-11-28 13:47:56 +48
Przeszedlem całą polecam tą grę! Super 5/5 i do ulu!
sid8900 2013-03-16 12:08:22 +44
kto chcę tom grę ale 2 da mi pluska
sid8900 2013-03-16 12:13:26 +9
@sid8900: tąm
elermo238 2013-03-22 19:10:17 +12
@sid8900: pisze się tą
n5rty 2014-09-27 14:14:47 +43
fajna gra
xD
Kacper_Dawid_Baraniak 2014-08-10 13:44:14 +42
fajna xd :D
jak sie strzela bumerangiem
PLPLPLPLPLPLp 2014-07-17 14:38:28 +29
@League_of_Legends_najfajniejsza_gra: q albo e albo r albo t alnbo b cos takiego :D
lulek07 2014-12-08 16:38:02 +37
MAM NAJLEPSZE EQ BOSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lulek07 2014-12-08 17:24:15 +28
@lulek07: BEZ 1 XD i sory że pisałem Caps Lock
XxX_the_Ultimate_Pro_Gamer_XxX 2016-02-20 16:31:32 +11
@lulek07: lulek07 każdy może mieć eq bossa jak się przejdzie całą gre
wezspierdalaj 2013-01-30 13:55:58
[Użytkownik został zablokowany]
Rochkar 2014-10-07 20:39:26 +30
jak tu sie strzela
lulek07 2014-12-08 17:26:35 +11
@Rochkar: jak masz łuk to wciskasz space i masz miecz a jak masz miecz i chcesz łuk wciskasz space i masz łuk
polak1234 2012-12-29 12:35:58
[Użytkownik został zablokowany]
MR_Mlody 2014-03-31 20:32:30 +28
zajebista gra hacked tak samo jak już na początku będziecie wygrywać walki to później będzie bardzo łatwo
przemo2013 2014-01-01 20:48:25 +27
ta gra jest extra :)
KakerxD 2013-04-07 13:51:32 +27
Spoko gra kto ja lubi :P
krystian2215 2013-04-08 19:21:28 +8
@KakerxD: muwi sie libie
-DaGa-BIALA_TYGRYSICA 2013-05-07 17:27:16 +7
@krystian2215: a ty się naucz pisac analfabeto XD
KakerxD 2013-03-30 10:46:36 +27
Fajna gierka kto tak sądzi :P
januszstasik12 2013-03-14 17:53:27 +27
szkoda że nie ma dwójki
elermo238 2012-02-15 16:53:14 +26
Jak zobaczyłem że można mieć innych wojowników to prawie się zesrałem ze szczęścia.
na szczęście w pobliżu była toaleta :)
walkomir 2012-03-03 18:31:36 +7
@elermo238: hehehehe
93spider93 2012-12-23 02:36:43 +6
@elermo238: I po co sie przechwalasz ze masz tyle golda napewno inni mieli wiecej od cb
Lesniewskip 2014-07-16 20:42:47 +24
kto przeszedł gre bo ja przeszedłem imam najlepsze rzeczy
Więcej
-->
Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie