Sterta złomu 2 (Scrap Metal 2)

Gra wymaga wtyczki Unity Web Player

Unity Web Player. Install now!
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 11

Kategoria: Gry wyścigowe

avatar
Dodał: Odsłony: 303457

Druga część jednej z najpopularniejszych gier na cda. Super szybkie samochody na torze bez ograniczeń!

WSAD lub STRZAŁKI = Kierowanie
SPACJA = Hamulec ręczny
I = Wybór przeszkód

Komentarze do Sterta złomu 2 (Scrap Metal 2)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
jakubka 2015-10-01 15:58:16 +228
Super, jedna z lepszych gier na cda
fnaf_world 2015-10-18 17:17:39 +74
@jakubka: no fajna ta gierka :))
Lisek_Evo_PL 2015-10-01 18:39:50 +114
''PACOGAMES'' Jedna z najlepszych stron z grami.
KOT_GACEK_MR-TIGGER 2015-12-06 08:22:36 +34
@Lisek_Evo_PL: masz rację i masz profilowe zdjęcie z tailsem z sonica
Lisek_Evo_PL 2015-12-28 16:50:49 +32
Lisek_Evo_PL 2016-01-13 20:20:56 +31
@KOT_GACEK_MR-TIGGER: ps: bo go lubię XD
D-o-m-i-n 2016-01-26 17:34:50 +24
@Lisek_Evo_PL: zgadzam sie
Lisek_Evo_PL 2016-02-01 19:18:02 +21
@D-o-m-i-n: Wiedziałem ... xdd
wojak- 2016-07-09 16:57:42 +11
@Lisek_Evo_PL: +Lisek_Evo_PL no super stronka codziennie ją odwiedzam
gram_w_herozero0 2016-09-03 12:09:14 +11
@Lisek_Evo_PL: nieprawda jaksićiągniesz coś z reklamy pakogames to dostajesz ze 2 wiusy:(
gram_w_herozero0 2016-09-03 12:10:32 +13
@Lisek_Evo_PL: no wasie biera czsami mi itery skoda;(
KonkalQ 2015-10-04 15:59:15 +89
S
Su
Sup
Supe
Super
Supe
Sup
Su
S
pijan 2016-07-11 16:31:31 +9
KTOSTAMa 2015-10-01 16:56:24
[Użytkownik został zablokowany]
pijan 2016-07-11 16:30:30 +11
@KTOSTAMa: odblokowany
Mati19195 2015-10-01 18:27:28 +66
zajebista gra!!
Amelia_Pas 2015-10-03 17:21:38 +52
Szukam chłopaka z Podkarpacia mam 12 lat prawie 13 chętni piszą na riv Ja :)
Amelia_Pas 2015-10-04 16:22:03 +39
@KTOSTAMa: Heh :D fajnie duze sexu :) :O
Amelia_Pas 2015-10-20 15:14:16 +22
@KTOSTAMa: @KTOSTAMa
Noj fajnie.:D Szczęscia ci zycze ;)
patrykch123 2015-10-24 15:35:00 +30
@Amelia_Pas: no to może ja
mihotto 2015-11-01 22:47:01 +27
@Amelia_Pas: Gimbusy uczyc sie i spać a nie o 21:40 przy komputerze siedzieć o tej godzinie dziecci spia
IMARKlol 2015-11-08 17:21:39 +20
@KTOSTAMa: masz mażenia ps też mam
Mikolaj_Ta 2015-10-02 18:10:14 +51
zajebista gra
fnaf_world 2015-10-18 17:22:56 +43

fnaf_world 2015-10-18 17:13:24 0
▌╔══╗▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌║╔╗║╔══╗╔══╗▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌║║╚╝╚╗╔╝╚╗╔╝▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╔═══╗▌▌▌▌
▌║╚═╗▌║║▌▌║║╔═══╗▌▌▌▌▌▌╚╗╔╗║▌▌▌▌
▌╚═╗║▌║║▌▌║║╚╗╔╗║╔═════╗║║║║▌▌▌▌
▌╔╗║║▌║║▌▌║║▌║╚╝║╚╗╔══╗║║╚╝╚╗▌▌▌
▌║╚╝║▌║╚══╝║▌║╔═╝▌║║╔╗╚╝║╔═╗║▌▌▌
▌╚══╝▌╚════╝╔╝╚╗▌▌║╚╝║▌╔╝╚╗║║▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╚══╝▌▌║╔╗║▌╚══╝║║▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌║║╚╝╔╗▌▌╔╝╚╗▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╔╝╚══╝║▌▌╚══╝▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╚═════╝▌▌▌▌▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░▄▄░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░█░░░█░░░░░░░░░
░░░░░░░░░█░░░░█░░░░░░░░░
██████▄▄█░░░░░██████▄░░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░
▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░██░░
█████▀░░░░▀▀████████░░░░
I like Pijany wrestling !!!
super gra
{:
seba0798 2015-10-03 11:46:28 +41
lubię to
fnaf_world 2015-10-18 17:09:36 +35
▌╔══╗▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌║╔╗║╔══╗╔══╗▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
▌║║╚╝╚╗╔╝╚╗╔╝▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╔═══╗▌▌▌▌
▌║╚═╗▌║║▌▌║║╔═══╗▌▌▌▌▌▌╚╗╔╗║▌▌▌▌
▌╚═╗║▌║║▌▌║║╚╗╔╗║╔═════╗║║║║▌▌▌▌
▌╔╗║║▌║║▌▌║║▌║╚╝║╚╗╔══╗║║╚╝╚╗▌▌▌
▌║╚╝║▌║╚══╝║▌║╔═╝▌║║╔╗╚╝║╔═╗║▌▌▌
▌╚══╝▌╚════╝╔╝╚╗▌▌║╚╝║▌╔╝╚╗║║▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╚══╝▌▌║╔╗║▌╚══╝║║▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌║║╚╝╔╗▌▌╔╝╚╗▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╔╝╚══╝║▌▌╚══╝▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌╚═════╝▌▌▌▌▌▌▌
▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌▌
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░░▄▄░░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░
░░░░░░░░░░█░░░█░░░░░░░░░
░░░░░░░░░█░░░░█░░░░░░░░░
██████▄▄█░░░░░██████▄░░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░
▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░
▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░██░░
█████▀░░░░▀▀████████░░░░

I like Pijany wrestling !!!
super gra

{:
fnaf_world 2015-10-18 17:16:36 +19
@fnaf_world: jaka zajebista
denis151515o2pl 2015-10-04 21:46:43 +33
no Super gra i takie gray lubie :) polecam
kacperjakimowicz 2015-10-03 12:43:20 +29
he jaka gra he
Kuba_Klepner 2015-10-04 18:53:24 +28
fajne auta
Arkosso 2015-10-09 18:06:35 +26
Dokonam oceny gry:
Auta: Ogolem mowiac wszystkie sa dobrze dopracowane i dobrze sie nimi jezdzi.5/5
Wyglad wewnetrzny i zewnetrzny aut: Srodek w niektorych autach jest nie dopracowany, a zewnatrz kazde auto wyglada dobrze i nie ma oczym tu mowic ;)4/5
Wyglad mapy: Mapa jest dopracowana, nie zauwazylem zadnych bledow, ladnie sie po niej jezdzi.5/5 Inwentarz: Strasznie spodobal mi sie pomysl na zrobienie takiego inwentarza w grze jak i dodanie ludzi ktorych mozna rozjechac :P. 5/5
Ogolna ocena gry: wszystko w porzadku tylko nadal mi czegos tu brakuje :/ ale nie wiem czego. 19/20
PS: wiemj duza bledow ale nie chce mi sie robic polskich znakow :P.
kacper2006w 2015-10-07 10:22:00 +23
niedziała mi a mam unity
i wtyczke flash
gracek567gg 2015-10-10 18:10:39 +22
fajna,tylko gdzie ten volkswagen,co był na obrazku?
kacper2006w 2015-10-06 10:59:49 +22
kupa
kupson996 2015-10-12 07:53:45 +20
super gra i lambordzi
Kuba_Kowalski5 2015-10-11 21:04:44 +20
Swietna gra !
IMARKlol 2015-11-08 17:20:33 +19
super zrobiona kontynuacja 1 części bardzo dobra jazda i filing dryftu bardzo polecam wszystkim fanom symulacji
Więcej
5.5/10 Hugo i łowcy duchów (2015) Dubbing PL premium Zabawa dla całej rodziny!

Oglądaj w już teraz w CDA Premium!

Logowanie