Potęga miłości (The power of Love)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
4.0 / 5 Oceny: 16

Kategoria: Gry zręcznościowe

avatar
Dodał: Odsłony: 71439

Znakomita gra typu klikaj i rozwijaj. Tłucz w wieżę, zbieraj monety i rośnij w siłę. To uczucie musi być naprawdę potężne!

Sterowanie = MYSZKA

Komentarze do Potęga miłości (The power of Love)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
matikaszel 2015-03-29 20:37:32 +66
zabiłem auto collektora! :(
Ewa2912 2015-10-06 19:42:02 +8
@KTOSTAMa: Właśnie
kapicon 2015-03-30 12:55:30 +41
To raczej wygląda na kradzież z zamiarem gwałtu XDDD
mendzior123 2015-03-30 14:46:40 +13
@kapicon: haha
Ewa2912 2015-10-06 19:45:46 +5
@kapicon: Właśnie
nie kliknełam na kapicon tylko niechcący na KTOSTAMa
Marcinss 2015-04-05 15:58:46 +17
czy tylko ja zabiłem osła :/
Marcin_Dabrowski6 2015-08-01 12:24:57 +8
@Marcinss: Nie tylko ty xD
piotrek4321 2015-03-30 07:40:00 +17
Nowa gra :D
cdagame 2015-03-29 21:30:44 +10
Udało mi się w 21 dni, ale dobra rada: jak przechodzicie koło auto collektora to nie atakujcie bo go zabijecie. Fajna gierka.
robertromanowski524 2015-04-03 18:12:02 +5
@cdagame: a ja w 19 dni
jinion 2015-09-25 22:27:38 +3
@cdagame: mamy remis też 21 dni ale grałem 1 raz i chyba niepotrzebnie ładowałem w tego osła wszystkie itemy
arek-475 2015-12-29 10:50:57 +2
@jinion: Ja też w 21 dni :P
arek-475 2016-02-07 19:21:23 +2
@cdagame: Nowy rekord: 18 dni ;)
xdawid55x 2015-03-31 15:17:50 +8
super
Kucki99 2015-03-29 21:05:44 +8
Całkiem, całkiem, ale pograć można. Prawda? :)
maciek1234 2015-03-31 16:13:01 +7
Haha 20 dni.
kasiarzpl 2015-03-31 16:00:51 +6
dlaczgo niedodali magnesu lub za bicie daje ci kase a nie wypada jak z piniaty!
Marcin_Dabrowski6 2015-08-01 12:26:28 +3
@kasiarzpl: Jest auto collector...
Marcinss 2015-04-05 15:45:49 +5
Dziwne że mu te cegły na łeb nie spadają :)
Bartek_Mazniak 2015-10-03 09:40:40 +4
czemu nie moge wejsc do tego domku na poczatku gry??
miki_koksu 2015-11-18 17:34:52 +3
5 dni :D kto mnie bobije?
Ewa2912 2015-10-06 19:39:07 +3
fajna
MichalK03 2015-04-07 11:32:48 +3
Bez sensu! kupiłem tego białego skurczybyka za 7 stów i go zabiłem!
sejboka 2015-04-01 10:27:39 +3
przeszedłem to w 20 dni :D
jacek72005 2015-03-31 20:11:58 +3
23/23 Czytaj pierwsze litery: Zombie Agata Jacek Edmund Bub Ikea Super Tomasz Emil
Adam_Witoslawski 2015-03-30 15:25:47 +3
skond wzioć ałto colektora?
Lukasz_Drozdzal 2015-03-30 16:13:43 +3
Matrix0309 2017-12-02 11:43:58 +2
nacisnąłem raz poczekałem 3 godz i skonczona gra xD
mmkx 2016-07-22 16:56:07 +2
1. napisz to pod trzema innymi grami
2. wejć na msp.
3. wciśnij 3 razy spacje
4. i masz vip
KTOSTAMa 2015-07-30 17:50:32
[Użytkownik został zablokowany]
arek-475 2016-02-07 19:23:51 +3
@KTOSTAMa: Palenie się jest gorące, to tak jakbyś się gotował na jakieś 250 stopni, i to jeszcze ten ból jest przez minutę, i po drugie najpierw mówisz żeby ci nie dawano plusów a potem prosisz o plusy...
Więcej

Logowanie