Powstanie tytanów 2 (Rise Of The Titans 2)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
3.0 / 5 Oceny: 12

Kategoria: Gry zręcznościowe

avatar
Dodał: anonim Odsłony: 51849

Druga część gry, w której jako ogromny potwór będziesz siał totalne zniszczenie!

WSAD lub STRZAŁKI = Sterowanie
MYSZKA = Celowanie/Atak
1, 2, 3, 4 = Przełączanie ataku
SPACJA = Uzupełnianie energii

Komentarze do Powstanie tytanów 2 (Rise Of The Titans 2)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
lolmicie12 2014-09-10 19:35:21 +54
kto mówi że jast glupia to sam jest głupi a kto mówi że zajebista sam jest zajebisty! XD
Lukasz_Gostkowski 2015-02-23 20:21:55 +15
@lolmicie12: święta racja
_VeV_ 2014-09-09 16:20:30 +32
Zajebista Gra Deję 10/10
Kamil_Padewski 2014-09-09 15:19:26 +27
tak do ulu :D bardzo fajna wręcz że się tak wyraże ZAJEBISTA :D
gabrys2005 2014-09-09 16:01:03 +25
trzeci ;d (czekam na hejt)
tymoteuszmigut 2015-05-30 00:18:31 +6
krwawywilczu 2014-09-09 15:04:48 +25
fajne do ulu
ReaperGoliath 2014-09-10 14:12:24 +22
Wersja hacked żeby gimby nie musiały się zbytnio przemęczać po zadaniu domowym i nie płakały że nudne.
luki07 2014-09-14 09:29:04 +12
tempa gra 0\100
Patryk_Sienkiewicz 2014-09-16 16:17:27 +11
7/10
MrKazik 2014-09-11 07:39:22 +10
gówno najgorszsa gra w którą grałem grafa: 1/5 ocena 0/3
Lotnik37 2014-09-09 16:36:12
[Użytkownik został zablokowany]
ziombelek 2015-05-30 15:31:58 +8
masz racje
PanPatryk112 2015-06-03 14:46:14 +7
ryk dargona jest dźwiękiem przywołania bossa z terrari
Fangdam 2015-08-21 11:08:17 +5
6/5

Logowanie