Miłosny list (The Love Letter)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
3.0 / 5 Oceny: 12

Kategoria: Gry zręcznościowe

avatar
Dodał: anonim Odsłony: 45918

Spóźniasz się do szkoły. W swojej szkolnej szafce znajdujesz list. Jest on od dziewczyny, która się w tobie zakochała. Nikt z twoich kolegów nie może przyłapać cie na czytaniu listu dlatego podczas przerwy chowaj się gdzie się tylko da, masz tylko 5 minut!

Sterowanie = MYSZKA

Komentarze do Miłosny list (The Love Letter)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
adrianos283 2015-03-25 21:17:10 +36
Gra sama w sobie łatwa, ale krótka. Jak przejść grę? Łatwo:
1.Idziesz na sam początek korytarza.
2.Uciekasz jak najbardziej z prawej strony.
3.Czytasz go w małym korytarzu na samym dole w lewym dolnym rogu.

Jak pomogłem to piszcie w komach, plusy nie są mi potrzebne.
Adam_Witoslawski 2015-03-26 13:43:20 +5
@adrianos283: podesli w dolny lewy rug k!%@a
maciek1234 2015-03-24 21:27:09 +13
Cała szkoła szła za mną,ale się udało.
maciek1234 2015-03-25 14:43:05 +5
@maciek1234: Znowu wygrałem. No po prostu jestem super.
Michal_Krzysztof_Bronicki 2015-03-28 20:44:37 +5
@maciek1234: Każdy tą gre umi przejść dużo razy, bo jest prosta.
damianstrzelecki712 2015-03-24 23:33:02 +10
Irytujące dzieciaki :D
nestor200 2015-03-24 20:56:10 +6
Udało się za pierwszym razem
TheKamil66 2015-03-28 20:59:33 +5
Czy on nie może tego przeczytać w domu?
MilesTailsPrower 2015-05-06 13:49:18 +1
@TheKamil66: bo mu napisala ze ma sie tego dnia spotkac na drugiej lekcji
awaprim 2015-03-24 23:14:59
[Użytkownik został zablokowany]
igortylkowski3 2015-03-27 20:28:19 +3
z
za
zaj
zaje
zajeb
zajebi
zajebis
zajebist
zajebista
Dawid_Zimnicki 2015-03-25 10:32:19 +3
Za pierwszym podejściem;] nie jest zbyt trudna i wymagająca ale nawet fajna. Co prawda kończy się ją w jakieś 3 minuty ale jest okey:P
maciek1234 2015-03-25 13:02:27 +8
@Dawid_Zimnicki: Twoje zdjęcie wygląda jak koleś miał na mordzie potwora.
Kacper_Głaz 2015-03-28 15:29:00 +2
Gówniana gra ciekawe tylko komu mam dać ten list !
Maselko 2015-03-29 18:26:01 +2
@Kacper_Głaz: nikomu.Gdy go przeczytasz udajesz sie do szafki nr 112 i po dzwonku podchodzi do cb dziolcha :D
yasioo83 2015-03-27 16:37:39 +2
Może mi się wydaje, ale czy ona nie zrobiła mu loda? :D
FiloToJa 2015-04-27 17:49:29 +2
@yasioo83: xD no tak kucała koło niego
awaprim 2015-03-27 12:18:46
[Użytkownik został zablokowany]
Tusiek134 2015-03-27 10:38:33 +2
Wszyscy uczniowie za mną gonią. Nie udało mi się przeczytac tego listu. jakieś 2 laski stoją pod ścianą i smutne buzie do sb wysyłają o takie :(. Podchodzę ja i od razu mówią : HI, YO, SOU, :). Ale gra i tak fajna ;)
BluePotato 2015-03-25 17:48:22 +2
Dość łatwa gierka, wystarczyło chować się za ścianami. Gra do przejścia tylko na jeden raz, potem robi się nudna. Ogółem polecam jako mini zabijacz czasu. :)
Santymatic 2015-03-25 15:30:27 +2
Fajne 7/10 :]
Ka_Va 2015-05-11 21:19:46 +1
ej fajne glupowe
omg jak ktos mi przeeczytal eeeee
FiloToJa 2015-04-27 17:48:26 +1
Dawajcie napiszcie ile komu zostało jeszcze czasu :D (mi zostało 3:18 )
yngyl 2015-03-31 18:01:42 +1
PRZESZŁEM GRĘ
niszczyciel5768 2015-03-30 18:06:41 +1
no po prostu co za fanklub!
Lotnik37 2015-03-26 19:05:39
[Użytkownik został zablokowany]
KamilGracz 2015-03-25 08:16:04 +1
prawie się udało
KamilGracz 2015-03-25 13:10:52 +1
@KamilGracz: wygrałem:)2 raz
KamilGracz 2015-03-25 13:11:54 +1
@KamilGracz: znaczy drugie podejscie :P
Więcej

Logowanie