Snajperski zespół 2 (Sniper Team 2)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 28
Snajperski zespół 2 (Sniper Team 2)4.0/5 (28)

Kategoria: Gry akcji

Tagi:
Dodano: 2014-02-10 11:03:57
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 407093
Do twojej dyspozycji będzie kilku snajperów ulokowanych na mapie. Zestrzel wszystkie oddziały wroga.

1, 2, 3, 4 = Zmiana zawodnika
SPACJA = Zoom
MYSZKA = Strzelanie

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Generals of War (PL)

Zmień historię pierwszej wojny światowej!

Goalunited (PL)

Zarządzaj swoją piłkarską drużyną.

Heroes Online (PL)

Kultowa gra z serii Heroes of Might and Magic na przeglądarkę.

Ghost Recon Online (PL)

Darmowa taktyczna strzelanina wieloosobowa.

Komentarze do Snajperski zespół 2 (Sniper Team 2)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


adriiann2001 2014-11-17 15:51:04 +1
suupper
pat616 2014-11-09 13:26:49 +1
Bardzo dobra gierka
KoX-kazdychgier 2014-11-08 08:21:46 +2
GRA 10/10 minus mało broni plus że ta gra jest fajna
KoX-kazdychgier 2014-11-08 08:20:05 +2
Jestem księżniczka Celestia iksde xd
david1234567 2014-11-06 18:27:24 +1
+100/10
FIJA45 2014-10-26 21:50:55 +5
Zajebioza
lewandowski177 2014-10-24 18:13:08 +12
fajan kto lubi nawet da 100 plusów
daniel43 2014-10-07 20:52:42 +12
ale fajną twarz ten koleś na poczatku
Pimpek_Pl 2014-09-25 13:57:13 +14
jestem Jurek Killer i muszę zabijać ;]
adus79 2014-09-21 10:55:09 +8
dobra ale trudna
Krzysztofc4 2014-09-19 20:14:32 +20
zaje...a
dariastachowiak315 2014-09-07 06:54:16 +10
Jestem laską i ta gra jest super fajna i wgl więc polecam też dziewczyną :> !!!
graczekps4 2014-09-01 12:44:42 +9
ok i ok
tomek9009 2014-08-30 14:48:31 +13
zaje++ste
Neymar5482 2014-08-25 11:59:07 +9
fajowa
Neymar5482 2014-08-25 11:47:10 +10
zarombista
MATI123456789011 2014-08-11 12:59:57 +10
okkkkkkkkk
marcin1x 2014-07-31 12:27:48 +19
jest nawet fajne ale xp je nie pociągnie ale za to 7 pociągnie więc nie piszcie głupio tylko kupcie se 8 na dużego kompa windows 8 i zamiast w takie gierki to w battlefielda 3 zemną łazić a jeśli wam nie działa to na windows 7 to macie pełny dysk :D
Bartek9643 2014-08-10 19:03:39 +18
@marcin1x: powiedział ten kto ma na avatarze minecraft -,-
CiemnyGuzz 2014-10-27 17:19:49 +3
@marcin1x: dobra wez dzieciaku się zamknij nie każdy ma kase "ooo ... kupcie battlefilda i nowego windowsa 8 i połazcie zemną to będzie was kosztować 180 zł" kurwa zamknij się to flashówka do chuja
antpol 2014-07-23 14:23:15 +12
Najlepsza na świecie ! Jest miłość w klozecie XD
antpol 2014-07-23 14:01:54 +10
do dupe gra czekam godzinę aż się załaduje
CiemnyGuzz 2014-10-27 17:21:07 +1
@antpol: prawda długo się ładuje ale to nieznaczy że gra jest chujowa w naruto ninja storm generations yeż się długo ładuje ale gra jest zajebista
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie