Snajperski zespół 2 (Sniper Team 2)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 53

Kategoria: Gry akcji

avatar
Dodał: anonim Odsłony: 1710716

Do twojej dyspozycji będzie kilku snajperów ulokowanych na mapie. Zestrzel wszystkie oddziały wroga.

1, 2, 3, 4 = Zmiana zawodnika
SPACJA = Zoom
MYSZKA = Strzelanie

Komentarze do Snajperski zespół 2 (Sniper Team 2)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
lukaszpawlikowski2005 2014-11-25 19:08:42 +672
fajna ale troche za mało broni
kubaxddx4 2015-07-24 15:18:14 +211
kox1pvp 2015-08-28 18:06:48 +181
@lukaszpawlikowski2005: za mało broni ;(
majaskica 2016-01-06 14:46:48 +112
@lukaszpawlikowski2005: Lubisz ronaldo ????
Ale żal
Haha
kacperdeoniziak 2016-02-27 11:48:00 +60
Gamer2016 2016-06-29 12:02:31 +40
@lukaszpawlikowski2005: ale żal lubisz ronaldo xD
matrix2410 2016-07-26 19:05:00 +34
@lukaszpawlikowski2005: zamało broni
marcin11332 2017-01-10 17:26:32 +9
@lukaszpawlikowski2005: lukaszpawloski2005 ale ten co strzela bombami jest najlepszyXDD
MamCieGdziesDrugieKonto 2017-05-07 17:21:57 0
@majaskica: majka ile ty masz lat bo "żal" przeszło do ery kamienia łupanego
duszek_bez_uszek 2014-04-10 19:03:43 +381
lepsze od 1
;)
Wollf 2014-05-12 10:10:23 +328
super super mega extra gra SniperTeam 2 jest lepsze ja daje 3000/3000
dominik08055 2016-08-04 15:22:24 +24
@Wollf: 5/5 czy 100/100 to jedno i to samo XD
Wollf 2014-05-11 14:57:21 +257
super gra ja bym dał 100/100
adriiann2001 2014-11-17 15:51:04 +219
suupper
adan111 2014-02-11 18:38:51 +212
coś dla WilczkaPL
SCANIA11 2014-02-14 12:55:29 +204
super gra 1000/1000 jest fajna
jarekcimekwppl 2014-02-21 11:30:45 +201
fajna10/20
_BearCraft_ 2014-12-07 19:26:08 +180
loe
banan2004 2014-11-23 21:38:06 +171
fajne
sobies74 2014-05-01 12:17:02 +163
fajna gra snajperska
gracjann12 2015-01-13 15:12:57 +156
superrrrrerrrrrrrrrr
paweusz 2015-01-11 13:37:40 +156
mi trzy razy sie ładuje
miloszmigas1 2014-03-15 14:17:49 +143
zajebista
agaroksana 2014-12-22 10:46:26 +137
superowa gra polecam 100/100 do ulu polecam
david1234567 2014-11-06 18:27:24 +137
+100/10
panMiSiOpl 2014-12-03 17:40:16 +135
niezłe niezłe
weronika22222 2015-01-21 17:25:56 +131
fajna gra :P
sid---leniwiec 2016-01-26 12:57:54 +44
@weronika22222: ty masz twarz od parady to znczy rzeglondasz iak siostra szreka ku**a
barteksoczynski28 2016-08-10 14:51:40 +21
@sid---leniwiec: Zdajesz sobie sprawę z tego, że to wcale nie jest śmieszne? .-.
cda2003 2014-05-13 17:44:45 +131
fajne
pat616 2014-11-09 13:26:49 +126
Bardzo dobra gierka
kar1899 2016-06-07 16:35:03 +28
@pat616: zarąbista
Więcej
5.5/10 Fru! (2014), Dubbing PL premium Świetna bajka! Odlecicie ze śmiechu!

Logowanie