Jesteś tutaj: 
Gry online
Amerykańska ciężarówka 3D (3D American Truck)

Gra wymaga wtyczki Unity Web Player

Unity Web Player. Install now!
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 46

Kategoria: Gry zręcznościowe

Dodano: 2014-01-24 17:58:42
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 732470

Najważniejszy jest czas dostawy! Postaraj się dowieźć towar w nienaruszonym stanie.

Sterowanie = STRZAŁKI
Hamulec = SPACJA

Komentarze do Amerykańska ciężarówka 3D (3D American Truck)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


sortuj po: najlepsze najnowsze
trupeczek123 2014-01-27 16:07:47 +160
nie prosić o plusy a gra super i jeszcze raz nie prosić o plusy bo to wnerwia
lord9 2014-01-28 11:44:55 +36
@trupeczek123: A patrz ile masz plusów ale i tak cię popieram
trupeczek123 2014-01-28 16:23:05 +21
@lord9: Nom
mariok1 2014-01-27 15:01:45 +70
debil mnie przejechał :(
drongol554 2014-01-28 13:44:55 +11
@mariok1: i bardzo dobrze
kacperPOLAK 2014-01-28 15:35:41 +10
@mariok1: hheehehhehehehehe
kamil4833 2014-01-29 12:30:54 +11
@mariok1: trzymaj tak dalej
marcin2468 2014-05-17 23:07:48 +60
ta gra jest zajebista w huj daje 100/10
kabel87 2015-03-29 13:14:08 0
koko__dupa 2015-03-31 16:07:46 0
@marcin2468: tak sie pisze ch#j
julka898 2014-08-28 09:36:32 +56
fajne

kowwer2222222222223 2014-09-23 15:30:13 +38
@julka898: koham cię julka
Patryk_Janowski 2014-10-18 15:04:18 +28
@julka898: masz hłopka julka
dominik123456890 2014-10-14 21:20:51 +53
newet fajna
dlamnie fajna
Daewoo142 2014-01-24 21:22:49 +48
Znowu to gó**** :/ 0/5
adriannaluczkowska 2014-01-26 18:02:39 +26
@Daewoo142: nie wiem czy to gó... czy nie wiem fajne
Sexbaxstxian 2014-01-28 16:04:22 +5
@_LjayPL_: z gówna cię robili
Daewoo142 2014-01-30 18:37:43 +5
@Sexbaxstxian: Oooo...Czyżby _Ljay_'owi usunęli komcia?:D
Master_roznych_gier 2014-01-31 07:43:08 +9
@Daewoo142: Nie ! mam go w znajomych
endriu3 2014-02-03 09:07:50 +8
@Master_roznych_gier: spoko gierka ale cięszko było ją pszejść 9/10
endriu3 2014-02-03 13:11:09 +5
@endriu3: zsfrregt
kopek345 2014-02-16 14:38:19 +5
@Daewoo142: prawda głupie
Majleczka05 2014-04-26 19:16:33 +47
CZTAĆ PIERWSZĄ LITERE:
flaga
auto
jajko
noga
arbuz
Majleczka05 2014-04-26 19:18:54 +16
@Majleczka05: czytać*
Lukasz_Capala 2014-06-30 14:17:29 +3
andrzej-to-mistrz 2014-09-05 17:21:10 +45
niezłe 500000/1
TheReziPlayGames 2014-09-09 17:24:46 +62
@andrzej-to-mistrz: haha ty mistrz
Tomekolosie 2014-04-13 14:17:32 +44
fajna gra kto się zgadza
daniedekior 2014-05-03 10:57:27 +7
blol 2014-01-26 19:25:37 +44
Kto ma wtyczkę unit .
michal19981998 2014-06-07 00:02:56 +41
Fajne / zajebiste
ThePolak 2014-05-28 14:04:46 +41
fajna 11/10 xD
radzio909 2014-08-31 09:52:18 +40
fajna gierka ładna grafika super
silny45 2014-02-01 17:19:48 +40
nie klikajcie go to czasu nie policzy
cdacda098 2014-02-02 12:31:20 +16
@silny45: i uważajcie na stłuczki :P
Roxana334422 2014-05-09 18:22:23 +39
Zajeboza
sciania11 2014-02-15 16:30:53 +39
pżeszłem tą grę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Matt_Baker 2014-02-20 13:57:47 +14
@sciania11: Jak piszesz użyj słownika ortograficznego lub języka polskiego
dawid344351 2014-06-07 14:13:20 +38
fjane
kacper50002 2014-05-10 15:15:31 +38
super zaiebiste
karolzioom 2014-01-31 17:06:59 +37
spoko gry :)
DOMINIK151 2014-01-29 16:07:02 +31
hahahahahahah do dupy kto tak uważa niech da plusa
Master_roznych_gier 2014-02-02 10:53:59 +2
@Gierkomaniak12: Żebranie tylko o jedzienie i kase a nie o internetowe plusy !
masterninja 2014-02-16 10:23:10 +6
@DOMINIK151: żebra o plusy tylko chce być w ranking Boże to tylko da na cda ranking a nie w życiu piczko jedna zaraz zwymiotuje na twoje żebranie żal mi cie
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie