Amerykańska ciężarówka 3D (3D American Truck)

Gra wymaga wtyczki Unity Web Player

Unity Web Player. Install now!
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 41
Amerykańska ciężarówka 3D (3D American Truck)4.0/5 (41)

Kategoria: Gry zręcznościowe

Dodano: 2014-01-24 17:58:42
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 537731
Najważniejszy jest czas dostawy! Postaraj się dowieźć towar w nienaruszonym stanie.

Sterowanie = STRZAŁKI
Hamulec = SPACJA

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Generals of War (PL)

Zmień historię pierwszej wojny światowej!

Plemiona 2 (PL)

Zarządzaj swoją wioską rozwijając budynki i twórz armie przeznaczone do ataków i obrony.

Rail Nation (PL)

Stwórz własne imperium kolejowe!

Polwars (PL)

Darmowa gra przeglądarkowa, w której wcielisz się w mieszkańca Piekiełka - stolicy Polandii.

Komentarze do Amerykańska ciężarówka 3D (3D American Truck)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


dominik123456890 2014-10-14 21:20:51 +2
newet fajna
dlamnie fajna
kacperwiktoria2 2014-10-02 18:08:59 +4
ja jestem mistrz
kuba11289 2014-10-01 14:10:55 +4
andzej to niejest mistsz hahahahahahahahaha
andrzej-to-mistrz 2014-09-05 17:21:10 +10
niezłe 500000/1
TheReziPlayGames 2014-09-09 17:24:46 +15
@andrzej-to-mistrz: haha ty mistrz
koksus10 2014-09-19 15:51:06 +4
@TheReziPlayGames: rezi amknij dupe smieciu bo nie jestes fajny
kowwer2222222222223 2014-09-23 15:28:33 +8
@koksus10: ty huju kokus10 zamknij ryj bo ci wjebe
radzio909 2014-08-31 09:52:18 +10
fajna gierka ładna grafika super
julka898 2014-08-28 09:36:32 +15
fajne

kowwer2222222222223 2014-09-23 15:30:13 +4
@julka898: koham cię julka
Patryk_Janowski 2014-10-18 15:04:18 0
@julka898: masz hłopka julka
DJCzachaV6 2014-08-25 13:06:44 +8
włącza się u mnie :)
kubaprus 2014-08-21 14:42:56 +7
włączyć się nie chce to GUUUUUUUUUUUUUUUUWNNNNNNNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOO
TheReziPlayGames 2014-09-09 17:25:49 +7
@kubaprus: z kond wiesz że gówno jak nie grałeś masz słabego neta
skinheado 2014-09-12 17:24:01 +3
@TheReziPlayGames: po pierwsze nie podszywaj sie. po drugie naucz sie pisac. po trzecie ty glabie
Adam26635 2014-08-20 18:09:10 +5
lol
Krystian_Wekwert 2014-08-19 13:52:38 +8
nie zalićza 5 poziomu
dominik123456890 2014-10-14 21:19:50 +1
@Krystian_Wekwert: bo masz zjebany komputer
Krystian_Wekwert 2014-08-19 13:47:46 +6
fajna ale trudna mam piąty poziqm
Lotnik37 2014-08-11 20:04:20 +7
Nawet fajna ,daję 4,5/5.
kaziu200408 2014-08-03 11:54:03 +17
TA GRA JEST NIEZLA ALE BRADZO WCIAGAJACA
Mystic_Force 2014-08-17 22:33:06 +5
@kaziu200408: Hej Bradzo
BRAJAN44444 2014-08-02 08:48:44 +8
ja tak mikifenix tak
BRAJAN44444 2014-08-02 08:46:43 +6
nie
111
MikiFenix 2014-07-30 21:13:38 +7
Gra do dupy xD
BRAJAN2325 2014-07-29 12:43:53 +5
ja nie ahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahhahha
andrzej-to-mistrz 2014-09-05 17:15:37 +1
@BRAJAN2325: ale co
MeteOryd123 2014-07-28 16:05:48 +5
jebnięta gra tylko dotkłem cement i zablokowano mnie
Lavey26 2014-07-24 14:44:07 +7
przeszedlem calosc, najgorssza to byla ta dluga naczepa i skomplikowane miejsca do parkingowania,wroce do niej nie raz
Lavey26 2014-07-23 15:11:12 +6
zajebiasta gra tylko nie wiem czemu stoje w miejscu na 7 rundzie robie osiagniecie i nie moge przejsc do 8
Więcej


Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie