Gra wymaga wtyczki Unity Web Player

Unity Web Player. Install now!
 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 59
Historia o klockach (Block Story)4.0/5 (59)

Kategoria: Gry przygodowe

Tagi:
Dodano: 2014-01-14 13:30:23
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 1423237
Znakomity klon popularnego Minecrafta dostępny online!

Sterowanie = WSAD
Zbieranie przedmiotów / Akcja = MYSZKA
F = Latanie
SPACJA = Skok
Q = Crafting/Ekwipunek
Prawy Przycisk Myszki = Niszczenie
Lewy Przycisk Myszki = Budowanie

Komentarze do Historia o klockach (Block Story)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


ziomek9999999999999 2015-03-02 17:45:04 +1
jak zdobyć broń
ziomek9999999999999 2015-03-02 17:46:14 0
@ziomek9999999999999: odpowiedzi piszcie w komentarzach na temat mojego kom
Ooptimusprime 2015-03-02 18:13:40 0
@ziomek9999999999999: musisz se zrobić xD
rafal26 2015-03-01 18:43:51 0
jak zrobić ogień?
chardkor 2015-03-01 15:46:07 0
jak patrze na te komentarze to widze ze same dzieci w to graja -___-
wiktor2323 2015-03-01 14:29:56 0
rekina latajaoncego wićiałęm jak lećiał a potem spad do wody;-;
Ooptimusprime 2015-03-02 18:14:43 0
@wiktor2323: to chyba był boss -,-
krystian2215 2015-02-28 12:45:58 +2
mineccrft do dupa przy tym bo tutaj przynajmniej zwierzęta nie wyglądająjak z kartonów !
krystian2215 2015-02-28 12:47:18 +5
@krystian2215: kto sądzi że mam racje to pisze pod mom komentażem
dlatego o to prosze bo niejestem j!%@nym żebrakiem o plusy
chardkor 2015-03-01 15:43:35 0
@krystian2215: dobrze gadasz o tych kartonach xDDDD
ziomek9999999999999 2015-03-02 17:41:37 0
@chardkor: kartony śmieszne i masz racje ale minecraft to nie jest dupa!
masz farta albo pecha bo mam na imie krystian jak ty
gucio0308 2015-02-28 10:51:58 +1
LOL znalazłem bossa smoków i tych niebieskich ludzików z pod ziemia
CiemnyLord 2015-02-27 12:12:50 +1
MINEKRAFT to gówno wielkie
wiktor2323 2015-03-01 14:15:32 0
@CiemnyLord: minecraft*
mati226 2015-02-27 09:28:54 +1
ja jak chce grać na pełnym ekranie to mam 3d a pomocy!
Ooptimusprime 2015-02-27 11:01:25 +1
@mati226: musisz wcisnąć prawy przycisk myszy i tam będzie pisało go fullscreen weś to i będzie pełny ekran
gte12r32 2015-02-27 12:06:26 0
@mati226: niewiesz :o
Ooptimusprime 2015-02-21 18:12:14 +4
ok to ten od czego tu zacząć?em... wiem spotkałam 5 bosów pająków i o mały łos by mnie nie zabuły musiałam uciekać uciekłamdo jaskini i znalazłam tam 8 tych niebieski kryształów i 20 czerwonych i 9 żółtych więc z czerwonych zrobiłam tę ruszczkę i zabiłam te bosy koniec
Wiktor_Tabisz 2015-02-28 19:27:15 0
@Ooptimusprime: ha ja nie uciekam tylko nawalam mieczem iwygrywam
ThePolishFox 2015-02-21 16:01:33 +3
Lepsze niż ten zasrany minkroft
piutrus 2015-02-21 14:57:52 +2
do bani :(
Ooptimusprime 2015-02-21 08:01:11 +14
ale miałam przygode opowiedizeć?
Hubert_Sawicki 2015-02-21 11:37:22 +6
piotr113 2015-02-20 17:14:49 +2
Gra jest fajna, ale nie można nic zbudować bo jak się na kawałeczek odejdzie to wszystko znika daje 4/5
wiktor2323 2015-02-20 06:21:55 +2
jak śie rośćela żećy!?!?!?...
wiktor2323 2015-02-21 01:14:34 0
@piotr113: ćenki
lolman3000 2015-02-25 14:19:32 0
@wiktor2323: 1. KUP SOBIE SŁOWNIK
2. PO CO? ROZDZIELAĆ RZECZY
wiktor2323 2015-02-28 15:00:36 0
@lolman3000: huju wal śie
Sandraaaa_xD 2015-03-01 14:46:54 0
@wiktor2323: Ch* się Zbieram ci na słownik :)
Ooptimusprime 2015-02-19 20:28:17 +6
f
fa
faj
fajo
fajow
fajowa
fajow
fajo
faj
fa
f
Ooptimusprime 2015-02-19 20:26:09 +2
5\5? ja daje 100000\100000
lolman3000 2015-02-25 14:15:14 0
@Ooptimusprime: -_- -30000/-30000
wiktor2323 2015-02-19 18:12:13 0
jak śie rośćiela żećy!?!?!?!?!
polis muwćie!
...
dominik301 2015-02-19 16:52:51 +1
super gra 5/5 najlepsz

wiktor2323 2015-02-19 14:32:46 +2
zabiłem bosa pajonka
Ooptimusprime 2015-02-19 20:16:11 +1
@wiktor2323: gdzie go znalazłeś? plis powiec tez chce go zabić :(
kacperxdsw 2015-02-20 16:18:41 +1
@Ooptimusprime: ja wiem w jaskini
Ooptimusprime 2015-02-21 08:00:08 0
@kacperxdsw: dzięki ci
wiktor2323 2015-02-28 13:30:41 0
@Ooptimusprime: poł wy doże jaskinie ten pos bajonk
Ooptimusprime 2015-03-02 18:15:48 0
@wiktor2323: tobie też dzięki :D
Ooptimusprime 2015-02-19 14:24:17 +1
o
od
odl
odlo
odlot
odlo
odl
od
o
Więcej

Kategorie gier online:

Copyright © 2003-2014 Comprehensible Download Attack

Logowanie