Wściekłe jajka 2 (Bad Eggs Online 2)

 
Twoja gra ładuje się w tle.
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 60

Kategoria: Gry zręcznościowe

Tagi:
multiplayer    worms    wormsy   
Dodano: 2013-12-20 16:12:27
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 577357

Druga część znakomitej gry multiplayer przypominającej słynne Wormsy.

MYSZKA = STRZAŁ + KIERUNKI

WSAD = Sterowanie
STRZAŁKI = Wybór kierunku
SPACJA = Strzał

Tylko 1% graczy ukonczyło tę grę. Niesamowicie wciągająca gra mmorpg
Nie będziesz mógł przestać! Gra za darmo, w pełni po polsku.
Ta polska gra podbija internet - Sprawdź jak wygląda życie w więzieniu!
Swoją przygodę rozpoczniecie jako typowy świeżak na bloku więziennym. Przemycaj, handluj, kradnij i nie daj się pod prysznicem!

Komentarze do Wściekłe jajka 2 (Bad Eggs Online 2)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Najlepsze komentarze
kubadudicz 2014-03-12 18:46:39 +157
zapraszać nick masterfapki
thx
Mati557 2015-07-03 11:59:44 +75
@kubadudicz: Zapraszać nick Mati557, a masterfapki nie, a czemu ? bo nie ;)
Mati557 2015-07-17 10:43:55 +70
@Mati557: Jak tu kupić credits ?
Bo chcę ale nie mogę :(
tygrys0007 2015-07-30 19:18:12 +34
@Mati557: noob
Mati557 2015-08-06 17:27:55 +53
@tygrys0007: ty nie lepszy ;)
rafol20 2015-08-10 15:43:42 +29
@Mati557: wejć na główną strone bad eggs a nie grasz w cda
tygrys0007 2015-08-12 07:11:30 +28
@Mati557: lepszy lepszy
Kuba133709 2015-09-20 11:02:14 +24
@kubadudicz: fajna
Wojciech_Dubiel1 2015-12-27 17:02:19 +12
@rafol20: jak wejsć na czym co napisać
Konrad125pl 2016-07-13 10:30:28 +5
@kubadudicz: JAk zrobić Secret Chelleng
maciekmroz754 2014-07-01 09:50:49 +87
Fantastyczna gierka daje 10/10 :D
Mati557 2015-07-17 10:30:47 +40
@maciekmroz754: Zgadzam się z tobą szczurze ;)
mufinka77 2015-07-28 21:13:59 +22
@maciekmroz754: Zgadzam się z tobą 10/10 szczurze ;) jesz ser? jak jesz to hoć domnie
tygrys0007 2015-07-30 10:50:05 +19
@maciekmroz754: zgadzam się szczurze :D
tygrys0007 2015-07-30 16:29:04 +18
@mufinka77: XD ale komentarz
Afrbuwn 2014-03-06 13:36:01 +81
Czytaj pierwsze litery
ziomek
aleluja
jest
Elo
Bartek
iskra
statek
tak
ALE
olkajak586 2015-07-07 12:26:26 +14
@Afrbuwn: wiiąnzc lorda
Antek_Winiarczyk1 2014-05-17 18:50:45 +54
jak zdeobyć kase oprócz polubienia bo ju polubiłem?
matixKA1 2014-05-18 06:32:22 +34
@Antek_Winiarczyk1: właśnie ja też
Afrbuwn 2014-06-16 11:44:42 +24
@Antek_Winiarczyk1: zdeobyć ?
Co ?
hajskip 2014-07-21 10:55:36 +25
@Antek_Winiarczyk1: wyślij sms ale sam nwm co trzeba napisać
kopo_100 2015-07-15 16:51:46 +8
@hajskip: hahaha moje stare konto :o nie pamiętam tego kometarza
rooney19 2015-02-04 15:51:28
[Użytkownik został zablokowany]
Afrbuwn 2015-12-22 15:04:17 +8
@rooney19: Wymuszacz
bywyjajks 2016-04-25 10:25:13 +2
@Afrbuwn: NO POWIEDZICIE PLIS

hajskip 2014-07-19 14:03:30 +44
ja wszystkim daje plusy hehehe
xXmetinXx 2014-03-21 14:30:58 +37
Ta gra mi się znudziła, a jak wam ?
szymon-woron 2015-06-29 21:10:34 +10
@xXmetinXx: chyba cię
Antek_Winiarczyk1 2014-05-17 18:49:08 +32
super lepsza od jedynki
Emil_Nowak 2014-05-06 18:44:23 +31
10/10
Step_Records 2014-09-27 11:23:02 +29
zajebista gra!!!!
muczkoplay 2014-07-09 17:40:45 +29
bardzo fajna gra stawjam 100/100
TDCAfrbuwn 2014-02-24 14:10:39 +27
Zajebista gra powiem szczeże
igorro280403 2014-01-01 14:02:44 +27
Fajerwerkami strzelaliśmy,
i Nowy Rok powitaliśmy.

Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim użytkownikom.
2014 r.
igorro280403 2014-01-06 18:27:24 +14
@myszka0308: nie szkodzi
adiksl 2015-01-03 22:10:57 +19
WRESZCIE FAJNA GRA DAJE 10/10
doman987 2013-12-23 15:21:26 +17
kto grał z doman987 niexh da + nie żule od was plusuf tylko chce zobaczyć ile osób ze mną grało
krzysztofkarwowski357 2013-12-23 17:15:15 +7
@doman987: 0. Tu masz komentowć ge
igorro280403 2013-12-23 19:07:06 +8
@doman987: ja z tobą grałem dzisiaj pamiętasz
Konrad125pl 2016-07-13 10:56:20 +2
@krzysztofkarwowski357: Grę mądralo
lolx22 2014-09-28 16:58:47 +16
gra jest zajebiste i dla hartkirów :)

Afrbuwn 2014-06-13 13:39:04 +16
Ej jak zdobyć kasę na skiny lub
na bronie ?
Powiedzcie plis
Proszę
Proszę
Proszę
wywer2 2014-07-17 19:56:48 +15
fajna gra

matixKA1 2014-05-29 18:15:29 +15
kto chce wiedzieć jak zdobyć skina ducha
Afrbuwn 2014-06-15 10:35:13 +9
@matixKA1: Ja !
A można mieć takiego ?
Damian00925D 2014-08-12 10:43:22 +10
@matixKA1: ja wiem trzeba na dyniowej mapie zabić takiego ducha którego nazwy zapomniałem
Mati557 2015-08-06 18:14:09 +6
tygrys0007 2015-08-17 10:58:57 +3
@Damian00925D: spook nazywa się
Patryk__xD 2015-09-15 15:49:44 +4
@Damian00925D: a gdzie on jest bo go nie widzę ?
auifjasikd 2016-03-29 15:23:32 +3
myszka0308 2013-12-27 14:26:29
[Użytkownik został zablokowany]
igorro280403 2013-12-27 19:12:13 +16
@myszka0308: Dziękuje i ty też jesteś najlepszy
olkajak586 2015-07-03 09:40:31 +11
@myszka0308: hehe ban
Więcej
Copyright © 2003-2016 Comprehensible Download Attack

Logowanie