Wściekłe jajka 2 (Bad Eggs Online 2)

Zgłoś naruszenie
 
Ładowanie gry...
Zaloguj się, aby zagłosować
4.0 / 5 Oceny: 26
4.0/5 ()

Kategoria: Gry zręcznościowe

Tagi:
multiplayer    worms    wormsy   
Dodano: 2013-12-20 16:12:27
avatar
Dodał: anonim Odsłony: 125368
Druga część znakomitej gry multiplayer przypominającej słynne Wormsy.

MYSZKA = STRZAŁ + KIERUNKI

WSAD = Sterowanie
STRZAŁKI = Wybór kierunku
SPACJA = Strzał

Polecane gry przeglądarkowe oraz MMO

Metin 2 (PL)

Największa gra MMO w Europie, za darmo w języku polskim.

Hero Zero (PL)

Stwórz swojego bohatera za darmo!

Football Team - piłkarska drużyna

Jeśli kochasz piłkę nożną to jest gra właśnie dla Ciebie!

Lord of the Rings Online

Władca Pierścieni za darmo w wersji MMORPG!

Komentarze do Wściekłe jajka 2 (Bad Eggs Online 2)


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany.
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się w 30 sekund!


Xrejos_VIP 2014-04-21 15:36:28 0
fajna 1000000000000000000/10
Damian00925D 2014-04-21 09:55:26 +1
mój nick w grze: eggs5000
iks 2014-04-20 11:52:37 +2
10/10 i do ulu
Emil_Nowak 2014-04-16 16:41:59 +4
TO JEST ZAJEBISTE DAJE 100/10
myszka0308 2014-04-02 16:32:09 +4
witam chce wiedzieć co jest po 50 lvl,u bo ktoś mi USUNĄ KONTOO :(
xXmetinXx 2014-03-21 14:30:58 +9
Ta gra mi się znudziła, a jak wam ?
sasza55 2014-03-13 18:53:57
[Użytkownik został zablokowany]
mikigra8888 2014-04-12 14:20:05 0
@sasza55: dupa.8
mikigra8888 2014-04-12 14:21:06 0
@sasza55: jajdhsjdhkajfjdfjhfhjfgdghkjfhgjhdkfgfkghdjhfjbhfkjhdjgbjdfhgwghdfhjhfjgkhdjgfdjfgekfejyuyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedupadkjsdhfk
Lubię_Kakao 2014-04-17 13:54:31 +2
@mikigra8888: Ogarnij Downa Downie -_-
mateuszhanzlik7 2014-04-21 09:08:43 +1
@sasza55: co on tu napisał
Damian00925D 2014-04-21 09:54:24 +1
@mateuszhanzlik7: nie wiem on jest zablokowany
kubadudicz 2014-03-12 18:46:39 +15
zapraszać nick masterfapki
thx
kubadudicz 2014-03-13 15:05:29 +16
@kubadudicz: plis plis toz nie chem plusuw tylko zaproszenia
Afrbuwn 2014-03-06 13:36:01 +15
Czytaj pierwsze litery
ziomek
aleluja
jest
Elo
Bartek
iskra
statek
tak
ALE
Krystian_Galaj 2014-03-03 18:12:00 +2
zawalista
ona
jeste
xD
radekcompl 2014-03-03 15:57:02 +3
super gra super gra
Krystian_Galaj 2014-03-01 14:10:13 +2
imię
krystianus12
lub
Krystian
gałaj
Thediamondminecraft 2014-02-28 17:17:02 +5
super extra 1000000000000/1 super zajebista dodajcie mnie do znajomych mój nick mateusz220
Afrbuwn 2014-02-27 10:48:20 +5
ZAJEBISTA GRA!
Lyse 2014-02-26 21:40:54 +2
Siema :D
Afrbuwn 2014-02-27 10:17:19 +1
@Lyse: Siemaneczko xD
xXmetinXx 2014-03-03 15:20:50 +2
@Lyse: Widzę że grasz w ,,Don't Starve'' ;)
TDCAfrbuwn 2014-02-24 14:10:39 +6
Zajebista gra powiem szczeże
inferno00 2014-02-20 12:57:33 +3
ej powie ktos jak zdobci swinie z hambo mode ja za to powiem jak zdoci ducha
inferno00 2014-02-20 13:18:53 +1
@inferno00: jak zdobci ducha sor napisalem zdoci a nie zdobci
nieja 2014-02-21 10:30:33 +1
@inferno00: kupic ci słownik czy raczysz go sam kupić bo z twoim orto to cienko jest
inferno00 2014-02-21 11:41:38 0
@nieja: spadaj lepiej mi powiedz jak zdobci swinie hambo
nieja 2014-02-21 18:53:07 0
@inferno00: kup sobie kurna
xXmetinXx 2014-02-22 12:11:19 +1
@inferno00: Kupie ci słownik ortograficzny , kłania się tobie :P
TDCAfrbuwn 2014-02-24 14:15:50 0
@inferno00: Muszisz zabić spoka
SEXY_BOAY 2014-03-19 18:50:08 0
@TDCAfrbuwn: co to ten spok? :D
Afrbuwn 2014-03-22 11:07:52 0
@SEXY_BOAY: Taki duch jak się tepniesz na dyniowej mapie się pojawia i jak zabijesz go to masz skina duszka :)
O i on się respi z 50 hp
Afrbuwn 2014-03-22 11:08:57 0
@SEXY_BOAY: I się nazywa ten duch spok
Drumkiller 2014-02-20 12:15:43 0
Zrób sobie sam i graj...
inferno00 2014-02-20 14:39:39 +1
@Drumkiller: do kogo piszesz ???
dominik222 2014-02-20 19:40:39 +2
@inferno00: chyba do inferno00 (chyba)
inferno00 2014-02-20 19:49:15 0
@Drumkiller: ja mam konto ale 27lvl
nieja 2014-02-21 10:33:21 +1
@inferno00: a ja 17 i gram -_-
inferno00 2014-02-21 11:39:06 0
@nieja: no i co
inferno00 2014-02-21 11:40:12 0
@nieja: ja tez ale wole 99lvl
inferno00 2014-02-21 17:42:15 0
@nieja: teraz mam 30 lvl
Afrbuwn 2014-02-26 13:05:31 0
@inferno00: ja 26 (teraz)
Afrbuwn 2014-02-27 11:46:30 0
@Drumkiller: do kogo ta wiadomość?
inferno00 2014-02-19 19:44:22 +1
kto da haslo i nazwe na konto
Afrbuwn 2014-03-22 11:10:09 0
@inferno00: Ja niestety nie :(
snajper350 2014-02-18 19:25:41 0
A teraz parę słów o grze
jest zajebista, bombowa, super, itd...
Więcej >>


Logowanie